Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1730
Har ikke lagt merke til siden dems før for noen minutter siden, og nå har jeg fått veldig veldig lyst til å bestille derfra.
*Sjekke bestillingsvilkår-greier...
"Vi skickar INGA varor till NORGE längre. Detta eftersom det är för mycket problem med de Norska myndigheterna som i princip bråkar om allt oavsett vad det är för produkt"
AARGH

Går det an å omgå dette på noen måte? fx via posten i sverige ellernoe?
Ja det går an, spesielt enkelt for deg som bor i Sarp. Les her :http://forbrukerportalen.no/Artikler.../1095878485.92
okaminaru's Avatar
Trådstarter
Oioi tusen takk DonTomaso
Blir å ta en tur nedom strømstad mens man allerede er over grensa for å gjøre seg feit da^^

Edit: Stikker nedom med båten i sommer blir det vel^^
Edit2: W00t da kan jeg bestille salvia også.
Edit3: Cash on Delivery funker med poste restante det?
Sist endret av okaminaru; 29. mai 2005 kl. 12:45.
Takk, denne var kjekk for meg også.
Blir nok bestilling fra svenske komplett nå (billigere, og svensk valuta).
okaminaru's Avatar
Trådstarter
Hva spør de etter da jeg kommer for å hente pakka da?
Er det så enkelt som dette feks?:
-Hei du der. Jeg skal hente en pakke for "navn".
-Ja, her er den. Det blir xxx kroner.
-Takk og farvel.
okaminaru: Det går ann å bestille på vanlig måte også.
Bare send dem en mail så sier de det er reit mot cash hvis du tar risken selv.

Jeg synes imidlertid det høres mye enklere ut å gjøre slik som du har tenkt.

Offtopic: Droger er jo en litt shady side da. De hevder en del de ikke kan backe opp.
Info om div. planter og slikt.
Var forresten akkurat naturensdrogerdroger.nu som fikk meg interesser ti "legal highs".
okaminaru's Avatar
Trådstarter
Ok, men det er fortsatt snedig, siden jeg får postoppkrav og salvia^^ .
Og ja, de har skrevet mye rart der, men sålenge jeg får de aktuelle plantene, så er det ikke noe å mase om .

Men jeg lurer fortsatt på hvordan utleveringen fungerer, da man ikke har fått noen lapp i posten til å vise frem.
Dersom du kan fremvise gyldig legitimasjon burde da det gå helt utmerket? "Jeg skal hente en pakke. Poste restante." Voila!
okaminaru's Avatar
Trådstarter
Det er nettop det som er problemet. Jeg er ennå ikke 18...
spankingguru
Worner's Avatar
Du kan jo ha gyldig legitimasjon alikavel. Et bankkort elns
okaminaru: Du kjenner vel noen som er myndige?
okaminaru's Avatar
Trådstarter
Jo forsåvidt
bare vis et bankkort eller noe så får du pakka de samma om du er 18 eller ikke.
det koster ingenting og de er som regel ikke så utrolig nøye med leg, hvis du vet hva slags pakke det er og spør etter spesiellt den.
båt er tingen=) båt=ikke toll=ikke problemer
eh,mitt,navn?: Jasså? Det erfarte ikke mine slektninger (tremeninger eller noe) som var på båtferie i Sverige og kjøpte litt mye sigaretter. En kveld noen dager senere ankret de opp hjemme i Drøbak.
De sov i båten fordi de kom så seint hjem. Neste morgen ble de vekket av politiet. De hadde sett dem på radar og bestemt seg for å ta en sjekk.
felix_poker: Det må nok ha vært ett engangstilfelle. Har vært på koster hver sommer jeg kan huske, og har aldri opplevd å bli kontrollert av politiet. Ja, nå er ikke vi vanligvis der på smuglertokt men...
okaminaru: Det er sikkert ikke standard prosedyre nei, men tenk deg om de aldri kontrollerte båter, slik eh,mitt,navn? hentyder. Da ville det jo være fritt frem for smugling av alle slag.
Båt er garantert "tryggere" enn bil, men ikke 100%.
det eneste du kan være litt oppmerksom på er havn vesenet, men som regel stopper de bare de som kjører får fort ..