Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 982
Hei... Sitter på ferie hos min gamle mor å er lettere frustrert...:P

Hvordan får jeg delt kablet internet med det innebygde wifi kortet?

Slik at jeg kan kobble meg til med wifi på f.eks mobil?
Takk for svar.

Får delt tilkoblingen men finner den ikke når jeg søker etter wifi nettverk på mobilen...

Har prøvd med to android smarttelefoner. ingen finner den...:S
Sitat av Johnnyblaze85 Vis innlegg
Takk for svar.

Får delt tilkoblingen men finner den ikke når jeg søker etter wifi nettverk på mobilen...

Har prøvd med to android smarttelefoner. ingen finner den...:S
Vis hele sitatet...
Etter min erfaring så fungerer ikke AD-HOC nettverk med Android. Android finner rett og slett ikke det.
Ah.... Det kan forklare problemet...:P

Noen som kan ha en løsning? En app eller noe?
Med mindre du får nettverkskortet ditt til å opptre i infrastruktur-modus, vil ikke det fungere.
Jeg har for eksempel et AWUS036H, og med dette kan jeg gjøre det du ber om
Da blir d vanskelig... Jeg får vel "oppfordre" mor til å handle trådløs ruter...
Er et program som heter Connectify du kan prøve, gratis versjonen vil gjøre at du kan dele et Wifi hotspot på kablet nett!
Sitat av Villumsen Vis innlegg
Er et program som heter Connectify du kan prøve, gratis versjonen vil gjøre at du kan dele et Wifi hotspot på kablet nett!
Vis hele sitatet...
OK, da får vi håpe Android-enheten hans har mulighet for tilkobling til kablet nettverk.

Sitat av Johnnyblaze85 Vis innlegg
Da blir d vanskelig... Jeg får vel "oppfordre" mor til å handle trådløs ruter...
Vis hele sitatet...
Trådløse rutere koster like mye som en bukse på Dressmann.
Legg om prioriteringene neste gang du shopper klær
Android har mulighet til å koble til det nettet mener jeg, men har ikke prøvd selv så kan ikke si noe med sikkerhet.