Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1953
Jeg logget inn på nettbanken min og oppdaget plutselig at jeg er disponent på en konto som tilhører en indisk mann som jeg førte inn depositum til for å korttidsleie leiligheten hans. Det var en skikkelig ekkel afferære, han var helt mongo og anklaget meg for å stjele gryter, ødelegge toalettet og masse rart og nektet å betale tilbake hele depositumet pga dette. Orket ikke argumentere mer med han.

Ser nå at jeg fortsatt disponerer denne kontoen, og det var penger på den, så for morro skyld overførte jeg 2500kr til en annen bank og det gikk. (Det han skylder meg). Nå sitter jeg her og tenker, det er en vanlig brukskonto som han har gitt meg disposisjonsfullmakt over. Vi har signert kontrakt og alt, og han har misforstått. Jeg kan overføre penger, se transaksjoner.. Det som er tingen er at han er ganske rik, ser han får inn flere hundre tusen på konto, og setter inn 100 000 til storebrand sparekonto hele tiden osv.

Det jeg lurer på er om jeg kan utnytte denne dumskapen hans. Om det plutselig ligger 50 000 på bok, kan jeg bare overføre det til min egen bank da, siden jeg har kontraktsfylt disposisjonsrett eller? Han kommer nok til å bli fly forbanna, men om jeg har loven på min side så..?
Er pengene dine? Nei, så da har du ikke lov .

Riktige her er og au ifra til banken og la dem ordne opp. Du har ikke loven på din side for at noen har gjort en feil.
Hva tror du skjer med deg når han anmelder deg?

Syns du skal tappe mest mulig og se hva som skjer.

Btw, det er den indiske mannen som har fordel her.
Go go go, Kjøp krypto med bank overføring for alle penga så leker du dum hvis noen spør.
Kjøp 3 gram cola, opprett konto på comeon.com, spill bort alle penga dine først også bruk opp han sine - Done, Deal.
KVAKKsalver
Du er klar over at han kan se ALLE bevegelser på kontoen på sin egen nettbank?
Nei huff, gå for å bevare god karma.
Er han så rik, så setter han sikkert veldig pris på å få tilbakemelding, kanskje får du til og med dusør?

Long live karma
Fatti å sulten
putinerdritt123's Avatar
Hvordan kan en riking være så evneveik?
Sitat av putinerdritt123 Vis innlegg
Hvordan kan en riking være så evneveik?
Vis hele sitatet...
Arv, vunnet i tipping, funnet penger

, om det er ei sexy dame kunne hun ha solgt seg selv. Mulighetene er i alle fall 4 om ikke mere for evneveike til å gå fra fattigdom til rikdom
Sist endret av Tynnedekk; 1 uke siden kl. 21:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kanskje en felle for å lure ts til å begå underslag ?
Sitat av dggr Vis innlegg
Kanskje en felle for å lure ts til å begå underslag ?
Vis hele sitatet...
Vedkommende har jo gitt han disponent-tilgang.. vanskelig gjøre underslag da vel?
Sitat av Lil@ Vis innlegg
Vedkommende har jo gitt han disponent-tilgang.. vanskelig gjøre underslag da vel?
Vis hele sitatet...
Det vil jo vise seg hvordan dette har skjedd og er det en feil som banken erkjenner så kommer de bare til å trekke pengene uten forvarsel. Så nei, dette ville jeg ikke tatt for gitt.
Tror du lett kan dømmes for underslag om du bruker penger som ikke er dine egne. Her har jo til og med ts forstått at det ikke er hens penger.
Sitat av Dough Vis innlegg
...så kommer de bare til å trekke pengene uten forvarsel.
Vis hele sitatet...
Å, ja. De kommer ikke å ber deg overføre pengene. Pengene kommer til å forsvinne , og det er det første du vet om det.
Ja, eller veldig gjerne til meg)) jeg får brukt de så fort at de pengene ser ingen igjen!
KVAKKsalver
Sitat av potetskrue Vis innlegg
Ja, eller veldig gjerne til meg)) jeg får brukt de så fort at de pengene ser ingen igjen!
Vis hele sitatet...
Da får du bare minus på kontoen. Har du andre kontoer, så kan de også trekkes.