Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 10869
Jeg har hatt et knokejern. Å det var satan som purken lagde problemer av det... Slapp unna såvidt det var, men du kan bli tatt både for det ene å det andre.

Knokejern er vist definert som slagvåpen, å du kan derfor dømmes for våpenbesittelse. Lite vits i å risikere det.
▼ ... over et år senere ... ▼
Når du først har kommet i den uheldige situasjon at du trenger et våpen for å få fyren i bakken og vil skade ham. Hvorfor ikke da bare hente seg et brekkjern, det kan du bruke til å påføre en hel del skade med Vil påstå at det funker en hel del bedre enn en knokejern
Er det ikke bare lame å bruke knokejern? jævlig feigt igrunn.. redd for å sprekke litt hud på knokene?

Komme vel også an på hva motstander bruker for slags våpen.
Sist endret av Nihido; 14. august 2008 kl. 15:10.
Utrolig hvor lang en diskusjon om hvor skadelig knokejern er kan bli, hehe.

Er vel kanskje verdt og legge til at det er ulovelig bare og gå rundt med ett knokejern i lommen, so be carefull!

edit: Så må man jo ikke utelukke at denne idioten av en 18-åring kanskje har en del venner som er på samme IQ-nivå? Hvis du da truer/bruker knokejern mot han så kanskje han anser dette som feigt og engasjerer sine kompiser i og grisebanke deg. DA har du plutslig ett vesentlig større problem. Og hva skal du si til politiet om det kommer så langt? "jeg slo en med knokejern og nå er hele gjengen etter meg!"
Sist endret av siindre; 14. august 2008 kl. 15:21.
Faktisk er jeg enig med Siindre.
Det blir nok litt vanskelig å forklare andre!
(Med tanke på at knokejern er ulovlig i Norge.)
Sitat av VeNoM
Når du først har kommet i den uheldige situasjon at du trenger et våpen for å få fyren i bakken og vil skade ham. Hvorfor ikke da bare hente seg et brekkjern, det kan du bruke til å påføre en hel del skade med Vil påstå at det funker en hel del bedre enn en knokejern
Vis hele sitatet...
Brekkjern er ikke noe særlig... Jeg vet o en som skulle banke en kar med brekkjern, men pga tyngden i brekkjernet fikk ikke han jeg vet om sving nok på brekkjernet. Dette førte til at "offeret" fikk tak i brekkjernet, og grisebanka karen jeg vet om...
Alkoholisert gamer
Sitat av iDark
Nå er det ikke nødvendighvis dette som er situasjonen.

Men si at du er liten og spinkel, du har en etter det som er stor og sint og ikke har tenkt til å stoppe å jage deg før han har sloss med deg

Ville ikke du også hatt deg et knokejern el.?
Vis hele sitatet...
Da ville jeg heller blitt banka som en mann.. istedenfor å være pinglete og dra fram ett våpen..

straffen for å bruke/ha knokjern er en jævlig svær og saftig bot etter mine erfaringer.. tenk deg godt om...