Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 864
Jeg kom hjem fra skolen og skulle logge inn på wow. Det fungerte ikke( fungrete kvelden før) Det sto connection problem, noe som er rart fordi internetten min funker helt fint nå. Jeg venta noen minutter som det sto og prøve igjen, samme svar. Jeg tenkte og prøve og restarte dataen, gjorde det. men nå får jeg ikke startet wow i det hele tatt. Får denne feil meldingen:
Launcher cannot obtain patching information. please check your internett configuration.

Noen som har noe ide hva som gjør det?:P
Prøv å gå inn på Wow mappen, kjør spillet rett fra fra .exe fil.
Husker ikke hva den heter siden jeg ikke spiller Wow, så bare en kamerat gjorde det en gang.

Edit: filen skal hete Wow.exe
Sist endret av ZELDUR; 28. januar 2011 kl. 14:33.
Der kom jeg inn på wow. men fortsatt samme connection problemet:P
Fankern, prøv google problemet. Jeg er ingen ekspert på Wow.
Jack of all trades
Apoxi's Avatar
Sjekk forumet om andre har samme problem
Kan være at Blizzard har et problem med innloggingsserveren sin, det hadde de ganske ofte før husker jeg. Nå er det lenge siden jeg spilte, men men

Apoxi
Hadde problemer med luancher... men da startet jeg WoW.exe og logget inn, og patchet ferdig ^^
Hammerheart GG
Halmstad's Avatar
Prøv å høyreklikk på wow, så kjør som administrator; pleier å funke.
høyre klikke wow og kjøre som administrator fungerte ikke da kommer jeg ikke inn på wow..

Finner også ut at jeg har problemer med alle wow-europe og battle.net sidene. men jeg kommer inn på alle andre internett sider, noen som vet noe mer da?`:P
prøv kjør launcher først, vis samme problem, prøv kjør som admin. vis du ennå har problem prøv å ta av anti-v programmer og brannmur. vis du ennå har et problem så prøv et annet online spill og se og de funker, vis ikke kan det være at telenor har spærret div tilganger. prøv også resette router
Hvilken patch er du på?
evt prøv laste ned patchen manuelt å legg den inn i mappa
Prøv å tilbakestill hosts-filen og realmlist.wtf
Sist endret av Aniko; 28. januar 2011 kl. 15:44.
Sitat av Aniko Vis innlegg
Prøv å tilbakestill hosts-filen og realmlist.wtf
Vis hele sitatet...
Det vil si, slett de og la WoW ordne fuckup'en?
Kjør Repair.