Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 4243
Her om dagen kom jeg over en gammel røykpakke med to sigaretter. Tror de har ligget mellom tre og fem måneder. Går det greit å røyke dem?
Det vil nok ikke være noe problem, utenom at smaken kan være ganske fæl. Vil tro sigarettene er meget tørre?
Det går helt fint. De er tørre og smaker nok ikke fult så godt, men det går helt fint.

Smaken kan bli litt mere "brent" "roasted"

Så lenge de ikke er "non filter" for da kan du risikere at det raser ut tobakk.
Sist endret av Henrik-Vanger; 15. januar 2011 kl. 19:18.
Aniko's Avatar
Trådstarter
..de smakte ikke fullt så godt nei :-p De var faktisk ikke så tørre som jeg hadde trodd.
Sitat av Aniko Vis innlegg
..de smakte ikke fullt så godt nei :-p De var faktisk ikke så tørre som jeg hadde trodd.
Vis hele sitatet...
Røyket du begge to på syv minutter? Med det forbruket hadde jeg heller gått for en snus, og hatt den der i ti-femten minutter Billigere og bedre, spør du meg.
Leste om en fyr som fant noen 40år gamle røyk, og de funket helt fint, så et par mnd bør gå greit.
Sitat av Tengel Vis innlegg
Røyket du begge to på syv minutter? Med det forbruket hadde jeg heller gått for en snus, og hatt den der i ti-femten minutter Billigere og bedre, spør du meg.
Vis hele sitatet...
Er nikotin i snusen mye lenger en femten minutter. Enda billigere om man utnytter seg av snusen fult ut.
Tok noen trekk av en Teddy uten filter fra krigen, ikke å anbefale. Et år eller to i en skuff er uproblematisk.
Ikke røyk opp antikken, da!
Sitat av Gj3dda Vis innlegg
Er nikotin i snusen mye lenger en femten minutter. Enda billigere om man utnytter seg av snusen fult ut.
Vis hele sitatet...
Med kommentaren min mente jeg at ti-femten minutter er lengre enn syv, og åpner opp muligheten for re-use (/bruk av den samme snusen igjen). Personlig har jeg snusen under leppa i rundt en halvtime, sett bort i fra når den safter tidlig
Har selv røyket sigaretter som har ligget i 3/4 år. De var en anelse tørre men ellers var de som normale.
At filtersigaretter smaker vondt er vel neppe noen nyhet. Er du ute etter en rask dose nikotin, noe som du jo er, så er det ikke noe problem å røke dem.
Sist endret av Scipio; 16. januar 2011 kl. 00:43.
Husker vi tok bestefars kamerat som hadde tobakk fra krigens dager. Vi røykte den, det smakte som karva-blad. :-)