Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2089
Til COD så har du prestige hack, som gir deg mulighet til å komme i siste prestige med engang. Er det noe sånt til Battlefield Bad Company 2?

Og kan man bli banna vis man bruker dem?

Søkte på google, fant bare noen downloads, men de så jalla ut.

(ps: det er ikke til meg, så ikke kom med sånne dumme komentarer om hvor meningsløst spillet blir.)

Takk.
All den tid BFBC2 ikke lagrer data lokalt hos brukere slik CoD gjør, så er det vel heller tvilsomt at det finnes. Det som derimot går an er "statspadding".
Trådstarter
Statspadding? Kunne du forklart litt, står mye forskjelige ting på google.
At du spiller med en kompis, og at dere samarbeider om at en av dere skal få points.

Hvis ikke kan du spille rush på tomme servere, blir ca. 1700 points på 5-10 min hvis du sprenger alle stedene.
Sist endret av drittunge; 14. mars 2010 kl. 21:56.
Sitat av h1web Vis innlegg
Og kan man bli banna vis man bruker dem?
Vis hele sitatet...
Ehm, du kan vel bli banna for de fleste hackene...

(ps: det er ikke til meg, så ikke kom med sånne dumme komentarer om hvor meningsløst spillet blir.)
Vis hele sitatet...
Hadde da aldri trodd at det var til deg?!
Sist endret av Ondskap; 14. mars 2010 kl. 21:58.
Trådstarter
Takk skal du ha, drittunge. (no offence)
@ drittunge

På tomme servere? Trodde det var en cap på 4 players som må spille på en server før "gamet er i gang"..
Sitat av agalloch Vis innlegg
@ drittunge

På tomme servere? Trodde det var en cap på 4 players som må spille på en server før "gamet er i gang"..
Vis hele sitatet...
Nope. Det fungerer helt fint med to eller tre stykker. Merket skill-levelen min (hvordan den enn måles nøyaktig) droppa ned til -51 etter å ha lekt med noen kamerater og teamkilla/suicida en hel del mens vi utforsket litt
Husker en video av BF2 eller om det var BF2142... anyhoo, to personer samarbeida, den ene TK'a en lagkamerat, den andre var medic og gjenopplivde han konstant.
(Siden du ligger på magen når du blir gjenoppliva er det vanskelig å stikke av)
Sist endret av Astron; 17. mars 2010 kl. 10:39.
Det er en her i verden som har kommer til rank 40 og vis du bruker rank hack da er det lett å merke det
Hva med slik som ble gjort på BC 1.

Flipp over en jeep slik den ligger på taket. Den blir da skadet. Så bare stå og reppe i evigheter.
Slik folk gjorde det iallefall der. Husket det var ett helvete å få tak i transport pga alle biler låg veltet her og der.
Sitat av xsiv Vis innlegg
Hva med slik som ble gjort på BC 1.

Flipp over en jeep slik den ligger på taket. Den blir da skadet. Så bare stå og reppe i evigheter.
Slik folk gjorde det iallefall der. Husket det var ett helvete å få tak i transport pga alle biler låg veltet her og der.
Vis hele sitatet...
Delvis. Etter hva jeg har merket meg man ha en teammate inne i bilen for å få rep-poeng. Så med litt hjelp kan det godt tenkes det fungerer.
Hmmm du har så rett så rett.

Men da feks 1x tanks står og skyter på sin venn på motsatt lag som sitter også i en tanks. Begge får tank damage rewards.

1 venn til på hvert lag står og repper = engineer points.

Så gold badge på den igjen som da blir 5k points (?)
Trådstarter
Sitat av xsiv Vis innlegg
Hmmm du har så rett så rett.

Men da feks 1x tanks står og skyter på sin venn på motsatt lag som sitter også i en tanks. Begge får tank damage rewards.

1 venn til på hvert lag står og repper = engineer points.

Så gold badge på den igjen som da blir 5k points (?)
Vis hele sitatet...

Høres ganske korekt ut det ja..