Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2094
Hei!

Jeg er på jakt etter billige nettbutikker (helst med gratis frakt) som har forskjellig utvalg av varer. Dealextreme er jo "kongen" på haugen, men føler ikke at de har så mye mer å tilby meg, da de egentlig har dårlig utvalg av nytte-varer.

Er det noen her på forumet som vet om flere slike nettbutikker?
Dette har jeg også lurt på XD
brando.com og focalprice.com for eksempel?

hvis ikke så er ebay fortsatt "kongen"
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
når dere først er innpå DX. Noen som vet hvordan de klarer å finansiere gratis frakt på alt? Bare tenker.. De selger gadgets til 1-2 USD $ der. Må jo koste mer å sende dem?
Sitat av djxfade Vis innlegg
når dere først er innpå DX. Noen som vet hvordan de klarer å finansiere gratis frakt på alt? Bare tenker.. De selger gadgets til 1-2 USD $ der. Må jo koste mer å sende dem?
Vis hele sitatet...
De lever av at når du førsta kjøper noe, så kjøper du alltid noe ekstra...
Så til slutt så er overskuddet større enn frakten.
Sitat av djxfade Vis innlegg
når dere først er innpå DX. Noen som vet hvordan de klarer å finansiere gratis frakt på alt? Bare tenker.. De selger gadgets til 1-2 USD $ der. Må jo koste mer å sende dem?
Vis hele sitatet...
Det finnes allerede en tråd hvor dette tas opp. Søk hvis interessert
www.play.com
T-skjorter, bøker og optisk media.
De leverer dessverre ikke elektroniske varer (bortsett fra spill, CDer og DVDer) utenfor UK.
blant butikker som er veldig lik DX, har du www.popbuying.com
Gratis frakt, og billige varer
http://www.chainreactioncycles.com/

Konge side, er egentligt en sykkelside, men selger mye annet stash også. F. eks snowboard og ski tilbehør og noe klær. Og hvem sier ikke nei til Oakley briller til halve prisen av den norske?
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
DX er genialt. Kjøpte for ikke så lenge siden ett nytt batteri til min Apple iBook. Billigere enn ett originalt. Sparte ca. 750 kr på batteriet, i forhold til å kjøpe det fra Apple!
focalprice.com
buyincoins.com
dealperfect.com
kaidomain.com
Sitat av QwertyC Vis innlegg
http://www.chainreactioncycles.com/

Og hvem sier ikke nei til Oakley briller til halve prisen av den norske?
Vis hele sitatet...
Du lyver!!! Det er fem ganger så billig
GoodLuckBuy
Har nettopp bestilt derfra, selvom navnet på siden burde skremt meg til å ikke gjøre det.

Finnes også på ebay under navnet goodlucksell
Sitat av wanna-b Vis innlegg
GoodLuckBuy
Har nettopp bestilt derfra, selvom navnet på siden burde skremt meg til å ikke gjøre det.

Finnes også på ebay under navnet goodlucksell
Vis hele sitatet...
Nøyaktig samme utvalg som DX :'D
Men, de hadde faktisk flere varer på lager :O
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Nøyaktig samme utvalg som DX :'D
Men, de hadde faktisk flere varer på lager :O
Vis hele sitatet...
Har snakket med fyren og prøver å overtale han til å ta inn elektroniske komponenter som vi kan kjøpe i litt kvanta. Virker som om han ble litt gira på det!
triks:

Se på sider som thinkgeek osv...
Finn en vare, gå på ebay, søk etter varen, finn den billigste --> profit