Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 620
Hei!

Jeg synes disse mix-sangene/medley'ene som går på The Voice channel akkurat nå var ganske kule. Er det mulig å få tak i disse sangene på spotify, laste ned, el? Noen som vet?

Digger slike sang-mixer : )

Mvh!
Tviler på at dette er noe kan klare å få tak i. De ligger i hvertfall ikke på spotify eller noe lignende.
Jeg syns uansett det suger, både sangene og selve mixingen, og mener jeg selv kunne klart like bra på under en halvtime i windows movie maker (som sikkert han nørden i the voice også har brukt).
Lag en selv!
zkinny, hvilken destruktiv attityd O_o Han spør hvor man får tak i slikt noe, ikke om du synes musikksmaken hans suger. (hvilket jeg også synes den gjør)

Men hvis du søker på RnB mix i bukta, spotify eller på diverse musikkinstanser finner du mye likt (i mine ører). Ikke akkurat det samme, men likt.
Takk til dynamite, å ikke like mye takk til fancy mr zkinny.

Mvh!
Hvis du liker sånn mix sanger så er Girl Talk noe for deg, det er en eller annen random fyr som mixer og får til heftige overganger fra sang til sang. Feed the Animals albumet hans jegh ar, men finnes flere, check it out
Sitat av Smurfen113 Vis innlegg
Hvis du liker sånn mix sanger så er Girl Talk noe for deg, det er en eller annen random fyr som mixer og får til heftige overganger fra sang til sang. Feed the Animals albumet hans jegh ar, men finnes flere, check it out
Vis hele sitatet...
Enig med den, han har mikset sammen 350 forskjellige sanger til et fantastisk sammensurium. Låtene er forsåvidt også gratis på hjemmesiden hans, men du kan betale hvis du vil.
prøv å søk på dj mario , er han som mixer , fyren er faktisk ganske bra ! var på konsert der han mixa å trixa litt ;D
Herlig, takk!