Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  69 16601
skal sef ikkke prøve å skaffe meg noe våpen ulovlig, men tenker hypoteser og
hvordan man, uten å være type som drar ut i barjungelen hver høst for å nedlegge en dum elg, eller at man ikke har våpentillatelse på annet hvis.

Man kan jo søke, men selv har jg no nark-småtteri i filene hos snuten så det kan jo tenkes at de ikke godkjenner sporex og sender tillatelsen med fedex så fort som mulig.



Noen som har noen ideèr rundt dette?
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Jeg skjønner ikke helt hva du skriver, men hvis du vil ha et våren som ikke er registrert på deg kan du vel gå til din lokale våpendealer?

Hvis du ikke har konkrete planer om å drepe/skyte noen vil jeg ikke anbefale å gå til anskaffelse av våpen, da dette vil være mer til bry enn nytte.
Sitat av z0p
Jeg skjønner ikke helt hva du skriver, men hvis du vil ha et våren som ikke er registrert på deg kan du vel gå til din lokale våpendealer?

Hvis du ikke har konkrete planer om å drepe/skyte noen vil jeg ikke anbefale å gå til anskaffelse av våpen, da dette vil være mer til bry enn nytte.
Vis hele sitatet...


Antivoldelig vile ha stått som ett av punktene om man skulle beskrive personligheten min.

Våpenet vil sikkert aldri bli laddet skarpt (altså mot noe levende), men trenger det som en slags rekvisitt. Hvis du leser et annet innlegg jeg la inn "på kanten" om konto så, skal dette kun ha en visuell effekt når kompiser av han jeg beskrev i den andre tråden, kommer innom leiligheta og jeg skryter av at jeg har fått meg våpen for å bli god skytter og dra på stevner og fortelle sånt piss, slik at jeg vet at han får vite det. Kan ha en effekt på om jeg får de penga (ref: konto) raskere tilbake.

Prefer peace.

Legger bare til at våpenkontaktene mine ikke er så gode, er innflyttet i denne store byen så nettverket her er ikke så stort.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Hva med at han som skylder deg penger blir redd og skaffer seg et eget våpen og skyter deg i hodet ? Eller hva med at han tyster til omkel politi og du blir tatt med et ulovlig våpen?

Som sagt: Om du ikke skal bruke det vil det skaffe deg mer bry enn nytte.
Dra på Grønland, se etter mistenkelige personer med fin BMW og ekte gull rundt halsen.

Si følgende: "Wolla fetter, kan du fikse gunner til meg" (mal deg brun med krem først. slik at de tar deg for å være fetter Ali).

Da kan det tenkes ett av to:
Enten skytern deg - eller så fiksern gunner til deg. Det er viktig at han ser pøbel ut.
Noe av det dummeste jeg har lest. Du er antivoldelig men like vel vil du ha et våpen for å skremme.
Hva mener du egentlig? Vil du skaffe deg et ulovelig våpen? Eller prøver du å få det "lovlig" uten våpentillatelse? Tenker du pistol, rifle eller hagle? For å ha en pistol lovlig må du være medlem av et skytterlag og skyte X antall skudd på blink i året. I tillegg er det ikke billig! 800,- i avgift hos purken for å behandle søknad om tillatelse pluss et par tusen for et våpen.
Og ettersom jeg forstod det i ditt forrige innlegg skal du skaffe et våpen for å få igjen noen penger fra en "venn"? Kan du ikke prøve på inkasso elns i stedet?
Morsom du Thedeq

Og til deg putas, hvis du mener det du sier der er vel kanskje du ikke på proffesorisk nivå hva angår litteraturerfaring.

Dette er IKKE en venn, men en kompis/bekjent av en kompis av meg (som jeg har beskrevet tidligere).

Han er en finansakrobat som er pinglete og feig selv, men har ikke det inntrykket av meg. Jeg er platinahard utenpå og mer mot fløyel lenger inn. Kontakten vi har hatt har vært sporadisk, ofte via kompisen min og har gått mye på at jeg skulle skaffe ham illegale rusmidler. Han har også vært på noen fester der jeg også har vært tilstede.

Har vurdert skyteklubb, jegerprøven og sånt men er veldig bizzy og har bikkje og trening og alskens som tar mye tid.

Det er jo ikke noen statshemmelighet at det er mulig å få kjøpt pistol illegalt, det var bare dette jeg ville vite om dere visste noe om.

Inkasso er en mulighet men det vil han klare å drøye i åresvis.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Om jeg kunne skaffet deg et illegalt våpen, eller kunne si deg hvor du kjøpte. Ville jeg uansett ikke gjøre det på et åpent diskusjonsforum.

Når det gjelder innkreving av gjeld er det jo mange løsninger som er bedre, enklere og raskere enn å kjøpe seg et våpen.
Skal du ha et våpen KUN for å skremme, så kjøp en replica eller et plombert våpen.
Trenger ingen søknader osv for å inneha det (men er dog ulovlig å vifte rundt med på gatene selvsagt).
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Du kan selge gjelda til en torpedo og la han samle inn pengene fra kompisen din Våpen er bare teit..
Hva med å drite i et våpen.. Og heller skrape et par hundrelapper til et balltre.

Tror det gjør like vondt det
enig med handy her, skaff deg et balltre og gå hjem til fyren når du vet han er alene og være "litt" truende i oppførsel osv. skulle da vel ikke være så vanskelig å få fyren til å hoste opp pengene. eller du kan si til han at han kommer med penga i morra eller så selger du gjelda til en torpedo.
Om du vil ha våpen utenom det lovelige så er det veldig enkelt,men og begynne og prate om sånt over nettet så tror jeg ikke folk kommer og sier : Ja jeg har våpen og selge. For det kan vel bli litt dumt ?

Jeg vet selv hvem som selger.

Men sånn jeg ser på deg så ville bare bli dumt og gå rundt med våpen når du ikke skal bruke det ? :S

Kjøp deg heller en feet kniv eller et balltre som har blitt nevnt her.


Om du virkelig vil ha pengene,lån en kraftig faens bikje også drar bort til han og sier du vil ha pengene hvis ikke så sender du bikja på han elns.
Kjøp deg en replika luftpistol. Umarex lager 100% kopier av flere pistoler. Har en Beretta 92FS selv, ser og kjennes helt ekte ut!
Isåfall må det være en replica av en 22. Ellers kan du kjøpe deg en plombert revolver på finn/qxl osv, er relativt lett å fjerne plomberinger på eldre norske plomberte våpen. Norge har vel europas sløveste lover rundt plomberte våpen.

Hadde jeg vært deg ville jeg sett vekk fra hele planen med skytevåpen, sålenge du ikke skal skyte noen eller frykte for ditt eget liv, så vil en pistol bare skape mer problemer i en slik sammenheng.
få deg venner i black-metal miljøet, jeg ble forundet over utbredelsen av våpen der. (eller, egentlig ikke :P)
Har gått ferdig UB. Dvs jeg har skutt m bl.a 12,7mm, AG3, MP-5, M-72, RFK, granater og masse annet morro.

Grunnen til at jeg la linken ut er fordi jeg vil ha en snarlig løsning på det. Etter hvert når jeg får tid vil jg melde meg inn i en skyteklubb, få tillatelse og få et registrert håndvåpen. Det som skulle være av illegale gjenstander på det tidspunktet vil være fjernet.

Forøvrig, plombert var et bra tips men faren for å bli gjennomskuet (har venner som har jobbet mange år for Hans Kongelige Høyhet), er vel stor?


Skulle gjerne tatt balltre, men nå har det blitt sånn at han unngår meg så tviler om jeg slipper inn hjemme hos han. Rullebladet mitt er ikke så skittent så jeg tenker litt på det òg.


Edit by Crew:
SMS SPRÅK HØRER IKKE HJEMME PÅ NFF! SETT DEG INN I REGLENE FOR FORUMET
Sist endret av spQ; 26. september 2006 kl. 15:25.
Man kommer lenger med vennlige ord og en ladd revolver enn bare med vennlige ord.

Al Capone (1899 - 1947).
det siste du høres ut som er iallefall antivoldelig.
Sitat av salamoniK
Har gått ferdig UB. Dvs jeg har skutt m bl.a 12,7mm, AG3, MP-5, M-72, RFK, granater og masse annet morro.

Grunnen til at jg la linken ut er fordi jg vil ha en snarlig løsning på det. Etter hvert når jg får tid vil jg melde meg inn i en skyteklubb, få tillatelse og få et registrert håndvåpen. Det som skulle være av illegale gjenstander på det tidspunktet vil være fjernet.

Forøvrig, plombert var et bra tips men faren for å bli gjennomskuet (har venner som har jobbet mange år for Hans Kongelige Høyhet), er vel stor?


Skulle gjerne tatt balltre, men nå har det blitt sånn at han unngår meg så tviler om jeg slipper inn hjemme hos han. Rullebladet mitt er ikke så skittent så jg tenker litt på d òg.
Vis hele sitatet...

Hvis du har gått ferdig UB og de ikke har benket mer vett inn i skallen på deg så er det sørgelig sløvt av forsvaret.
Hvis du i det hele tatt blir oppdaget med et uregistrert våpen så ryker vinklene dine kjapt.
Og gjør du det så kan du glemme medlemskap i en "skyteklubb" ganske enkelt fordi du ikke vil få med deg våpenet ut fra banen.
Pistolklubbene er greie nok, de tar i mot nye medlemmer som er interessert i å lære å skyte og behandle våpen, men det er politiet som innvilger eller avslår søknader på våpentillatelser, og de krever rent rulleblad.

Grunnen til at politiet ikke liker uregistrerte våpen er at de regner med at de kan bli brukt.

Og som flere her også påpeker, hvis du har et våpen og vifter med det under nesen på en suspekt fyr som skylder deg penger, så er det sannsynlig at han kjenner noen med større "gunner" og lavere terskel for å faktisk bruke den.
Da har du et problem.

Altså, uansett om du har lovlig eller ulovlig våpen så ligger du tynt an hvis han som skylder deg penger anmelder deg for å vifte med pistol.

Faktisk mye mer effektivt å møte opp på døra til fyren sammen med en stor og stygg mann, da kan du bare peke på fyren og si: "Det er han!"
Etterpå kan du jo presentere styggingen som Geir "Knusern" og si at han er din "regnskapsfører"...
Hvis du har gått UB så må jeg bare si at du nok en gang bekrefta inntrykket mitt av UB'er, maken til gjeng med generelt ubrukelige wannabees med mindre vett mellom øra skal man jobbe hardt for å finne noe annet sted.
Sist endret av atomet; 15. september 2006 kl. 14:11.
It takes one to know one, "atomet".

Har du ikke noe mer seriøst å komme med enn ren dissing og shitblows, så kan du heller gå på dass og onanere, du får mer glede av det, hvis du da ikke er virkelig pervertert i skallen din. Setter et extra punktum på det.

Til dere andre, skal aldri vifte med noe våpen (fake eller ikke) fremfor nesa på denne feigskralten. Scenarioet jeg hadde tenkt var å ha et bursdagsparty hjemme hos meg, og invitere en kompis som sannsynlivis tar med seg denne knekten. Så i passende tilfelle bare fortelle om våpenet som er innkjøpt å la jungeltelegrafen ta seg av resten.



Til Ice-B, tror ikke du har forstått hele story`en, satt pris på 4-beint-tipset ditt. Har en kompis som har en Staffordshire, men problemet er at sånn som det har blitt nå er han så para at vi ville ikke kunne komme inn i entrèen engang.

Mange meninger her, sånn skal det være, har plenty av alternative metoder for å effektivisere utbetalingen, men jeg tenkte at hvis jeg la ut en tråd om noe sånt her, ville jeg sikkert få noen impulser på hva som er greit og lite greit til den illegale siden av det.

Men takk for innspill, minus et par useriøse, men noen råtne epler er det alltids.

Info var det jeg søkte for å vurdere og fikk en del vink og personlige mld,
men velger nok en annen løsning likevel.


Go helg folkens
Sitat av Ice-B
Grunnen til at politiet ikke liker uregistrerte våpen er at de regner med at de kan bli brukt.
Vis hele sitatet...
I motsetning til alle andre våpen?

Hva våpen er trådstarter ute etter? Jegere og skyttere trenger vel ikke være voldelige.
Å si at alle våpeneier ikke er anti-voldelig blir vel litt drøyt. Vold har vel mer med psyke å gjøre.
Du trenger vel strengt tatt ikke et våpen for å sette ut et rykte om at du har ett...
Ikke dum du heller Tobb
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Det beste våpenet er rå muskelkraft da Det er nå hvertfall min mening
Sitat av Mesna
Det beste våpenet er rå muskelkraft da Det er nå hvertfall min mening
Vis hele sitatet...
La oss si at du tar 500 kilo i benkpress, du er den sterkeste i verden, så står noen 20 meter unna deg med pistol og dere skal sloss. Du løper mot han, han skyter. over og ut

Muskelkraft er bra, men ikke best.
er ikke noe problem å skaffe seg lovlig våpen!
vær medlem av pistolklubb i 6mnd(du må være der jevnlig)
så sier du åssen kaliber du vil ha, og hvor mange. Da får du et skriv du kan ta med til politiet for å søke om håndvåpen.

da kan du kjøpe deg pistol

men som nevnt tidligere: om du ikke har konkrete planer om bruken, så lavær!


jeg skyter jevnlig på stevner o.l som en hobby, derfor har jeg håndvåpen.
oppevaring er også ganske strengt, så det lønner seg å ha våpenskap!

Sitat av Tobb
Du trenger vel strengt tatt ikke et våpen for å sette ut et rykte om at du har ett...
Vis hele sitatet...
ikke lurt...

om det skulle oppstå en situasjon, så vil kansje noen ta med gunner for at de har hørt at du har osvosv

å skyte folk er enten jævlig feigt, eller en ekstremt desperat handling...

dumt er det uansett
Sitat av Boogyman
er ikke noe problem å skaffe seg lovlig våpen!
vær medlem av pistolklubb i 6mnd(du må være der jevnlig)
så sier du åssen kaliber du vil ha, og hvor mange. Da får du et skriv du kan ta med til politiet for å søke om håndvåpen.

da kan du kjøpe deg pistol
Vis hele sitatet...
Det høres ikke ut som om du har lovlig våpen. Du får nemlig bare 1 -et- våpen i hver kaliber, med mindre du klarer å gjøre rede for hvorfor du skal ha flere våpen i samme kaliber.

Dersom du f.eks driver med forskjellige typer jakt, samtidig som du driver med konkurranse skyting, så kan det nok gå. Men det er vanskelig å få erhvervstillatelse til flere våpen av samme kaliber her til lands, og spesiellt vanskelig når det gjelder håndvåpen.

Og noen snakker om bæretillatelse, og det får man *ikke* i Norge. Det eneste man kan få kjøpt for beskyttelse, og da "bæretillatelse" på, det er gass-pistoler.
Sitat av salamoniK
It takes one to know one, "atomet".

Har du ikke noe mer seriøst å komme med enn ren dissing og shitblows, så kan du heller gå på dass og onanere, du får mer glede av det, hvis du da ikke er virkelig pervertert i skallen din. Setter et extra punktum på det.
Vis hele sitatet...
Hey, det var du som nevnte det UB-tullet, og som dermed tydeligvis mente at det var relevant på en eller annen måte, på tross av all erfaring som tilsier at UB'er flest kun er nyttige som f.ex. lokkemat og den slags.

Ett sted sier du en ting, et annet sted sier du noe annet, osv, og gir dermed hele "planen" din preg av å være ca like gjennomtenkt som hva jeg ville forvente meg av en typisk UB, dvs totalt ubrukelig.
Sitat av Thedeeq
Dra på Grønland, se etter mistenkelige personer med fin BMW og ekte gull rundt halsen.

Si følgende: "Wolla fetter, kan du fikse gunner til meg" (mal deg brun med krem først. slik at de tar deg for å være fetter Ali).

Da kan det tenkes ett av to:
Enten skytern deg - eller så fiksern gunner til deg. Det er viktig at han ser pøbel ut.
Vis hele sitatet...
Selv om dette var ment som en spøk, er det så enormt gæli på alle kosmiske nivå at det fortjener en oppklaring:

Skal du ha tak i ulovlige våpen er _ikke_ Grønland stedet, og du får definitivt ikke noe ut av de med "fin BMW og ekte gull rundt halsen". Denne type gangstere ville aldri gjort en deal med noen som bare vandrer opp til dem, og de driver stort sett heller aldri med småsalg med mindre det er til noen de virkelig kjenner og stoler på.
Det beste er å oppsøke albanere, og det kan f.eks gjøres ved å prate litt rundt ved asylmottak hvor mange ofte har mye med albanere å gjøre. Pris og kvalitet er varierende, og det finnes ingen garanti for at våpenet ikke har vært brukt til å drepe noen før (ofte derfor de er billige), eller at de er tatt tilbake fra politiets lagre (enda en grunn til at de er billige). Fordelen er derimot at du får våpnene fra noen som aldeles ikke har lyst til å vite mer om deg enn at du kan rekke dem en bunke sedler, ta våpenet, og ikke oppsøke dem igjen med mindre man skal handle mer.
Ang. utseendet, så er det best å bare se helt vanlig ut. Folka driter i om du ser pøbel ut eller ei, så lenge du har penger.

Ang. å eie våpen: Det er sagt før, og jeg blir nødt til å si det igjen; Ikke ha et våpen tilgjengelig med mindre du faktisk ville brukt det. Dette gjelder også å sette ut rykter om at du har våpen. Det er noe av det definitivt dummeste man kan gjøre hvis man faktisk ikke har et man vil bruke. Jeg går med våpen selv (riktignok ikke skytevåpen), av ulike grunner, og jeg trekker det ikke med mindre jeg skal bruke det (ingen trusler, ingen advarsler). Det skal ikke mer enn èn situasjon til, før man innser at man hadde vært en død mann om man hadde nølt med å bruke det etter man først har tatt det opp.
En annen viktig regel: Ulovlige våpen til ulovlige formål, lovlige våpen til lovlige formål. Jeg vet selv om folk som har klart å miste sitt eget registrerte våpen på åstedet, og det har aldeles ikke sett pent ut for rullebladet deres. Så lenge du oppbevarer våpnene forsvarlig, så skal egentlig ingen komme over dem uansett om de er lovlige eller ei.

Jeg vil advare sterkt mot å ha et våpen hengende for å avskrekke. Dette blir en farlig miks av lovlige og ulovlige formål, og du er buttfucked uansett hva som skjer.
Sist endret av Nichotin; 19. september 2006 kl. 18:10.
Er det bare jeg som ler når jeg leser denne tråden?
Sitat av Blindlespe
Er det bare jeg som ler når jeg leser denne tråden?
Vis hele sitatet...
Nei, jeg ler også ganske godt når jeg ser en del av de nick'ene som brukes her...
[quote=salamoniK]
Til dere andre, skal aldri vifte med noe våpen (fake eller ikke) fremfor nesa på denne feigskralten. Scenarioet jeg hadde tenkt var å ha et bursdagsparty hjemme hos meg, og invitere en kompis som sannsynlivis tar med seg denne knekten. Så i passende tilfelle bare fortelle om våpenet som er innkjøpt å la jungeltelegrafen ta seg av resten.
QUOTE]

Hvis du KUN skal legge ut et rykte om at du har skytevåpen hjemme, og aldri bruke det, så trenger du vel ikke noe våpen! Så lenge han tror at du har det, og du aldri vil vise det, så er det jo bare du som vet om din lille hemmelighet!
Ya know wa am sayin?
Yezz jon.blund

see ya
Har nå alltid likt å skyte og bra ta det ble presisert her at du kan være anti-voldelig selv om du får kick av å få innertier på 300m.

M&G det er du sikkert ikke alene om. Jeg ønsket å lufte å tenke litt høyt å gir go kred til dere som kom med gjennomtenkte comments og svar. Atomet jeg beundrer deg og oppfordrer deg til å dele med oss andre i hvilken bransje/sektor i samfunnet du tilhører der det ikke finnes folk med IQ som en jævlig smart hamster? Kan du si meg det så skal jeg fortelle litt om karrierern min og om hvor ubrukelig jeg er siden jeg har gått UB. Å kommer du med at du har gått kadettskolen og det bare er hardinger der så kan du la være. Kjenner en fyr som sitter fast på post B på psykiatriask, distinksjon kaptein i hæren, men plutselig fucka det i livet hans.

Vi er alle ulike og like, både i adelspakket og i proletariatet.

Sånn til info, når jg får tid vil jeg nok trene skuting, men jeg har nettopp blitt bitt på samme sommer av fluefiske og golf som ble prøvd for første gang så det kan nok ta litt tid.

Når det gjelder denne skytern er det nå sånn at vi tror vi skal knekke ham via papir for å si det sånn.

Nå skal jeg komme meg ut i en av de siste deilige sommerdagene i Oslo, hållåi!
Sitat av k-f-j
I motsetning til alle andre våpen?

Hva våpen er trådstarter ute etter? Jegere og skyttere trenger vel ikke være voldelige.
Å si at alle våpeneier ikke er anti-voldelig blir vel litt drøyt. Vold har vel mer med psyke å gjøre.
Vis hele sitatet...

Alle våpen som er registrert har et definert bruksområde, hvis du går utover det så kan politiet trekke tilbake våpenkortet ditt og du må levere det inn.
Våpen som ikke er registert har ikke noe definert bruksområde, og politiet regner defor med at våpenet skal brukes til noe som man ikke kan få kjøpetillatelse på ad lovlig veg.

Så enkelt er det.

En uregistrert og avsaget hagle har et meget snevert bruksområde, den kan f.eks. ikke lenger brukes på jakt, og defor regner politiet/påtalemyndigheten med at den er tiltenkt å brukes mot andre mennesker.
Det er i Norge ikke særlig lovlig å skyte på andre mennesker, dermed har du et problemom politiet plukker deg opp på gata med en avsaget hagle innenfor jakken.

Med teskje, jepp!

Merk deg da også at det ikke finnes noen sivile i Norge som får innvilget kjøpetillatelse på våpen med det formål å skyte på mennesker, ergo er ikke jegere og skyttere ansett å være voldelige pr. definisjon.

Det har de faktisk skrevet under på i våpensøknaden.
Sitat av Ice-B
Merk deg da også at det ikke finnes noen sivile i Norge som får innvilget kjøpetillatelse på våpen med det formål å skyte på mennesker, ergo er ikke jegere og skyttere ansett å være voldelige pr. definisjon.

Det har de faktisk skrevet under på i våpensøknaden.
Vis hele sitatet...
Så du sier at søknaden min vil bli avslått? Damn!
Sitat av k-f-j
Så du sier at søknaden min vil bli avslått? Damn!
Vis hele sitatet...

Nja, hvis du førte opp "å skyte den jævla naboen" som bruksområde så...
Sitat av Ice-B
Det er i Norge ikke særlig lovlig å skyte på andre mennesker, dermed har du et problemom politiet plukker deg opp på gata med en avsaget hagle innenfor jakken.
Vis hele sitatet...
Du har et problem dersom Onkel blå stopper deg på gata med et hvilket som helst våpen. For man får nemlig ikke bæretillatelse i Norge. Det eneste man får er en erhvervstillatelse, som gir deg lov til å *kjøpe* et våpen.
Så har du lov til å frakte det til og fra lovlig *bruk* og stedet du lovlig kan skyte. Og et våpen hengende i beltet eller innapå jakka er ikke akkurat måten du skal frakte et våpen. Du har jo ikke engang lov til å ha det liggende i baksetet når du kjører bil faktisk. Et våpen skal alltid fraktes adskilt fra kupeen i en bil, og skal ikke kunne nås fra kupeen.
King of Spooning
Acidous's Avatar
Skal du skremme noen så kan du jo bare leie inn et par torpedoer og få de til å hilse fra deg etter de har gitt fyren juling
Og dersom fyren skylder deg en del penger så går jo mange torpedoer på prosentsats av det de klarer å banke ut av fyren.

Forsåvidt så fikk faktisk jeg et rykte på meg om at jeg var badass vinselger med gønner en gang :P
De som var hos meg og kjøpte vin så en lekepistol(som forsåvidt så helt ekte ut) liggende på ei hylle og trodde den var ekte
Så sa jo de det til vennene sine, som sa det til vennene sine, og vips så var jeg en farlig gangster som ingen tørte se på en gang :P
Sitat av salamoniK
Yezz jon.blund

see ya
Har nå alltid likt å skyte og bra ta det ble presisert her at du kan være anti-voldelig selv om du får kick av å få innertier på 300m.

M&G det er du sikkert ikke alene om. Jeg ønsket å lufte å tenke litt høyt å gir go kred til dere som kom med gjennomtenkte comments og svar. Atomet jeg beundrer deg og oppfordrer deg til å dele med oss andre i hvilken bransje/sektor i samfunnet du tilhører der det ikke finnes folk med IQ som en jævlig smart hamster? Kan du si meg det så skal jeg fortelle litt om karrierern min og om hvor ubrukelig jeg er siden jeg har gått UB. Å kommer du med at du har gått kadettskolen og det bare er hardinger der så kan du la være. Kjenner en fyr som sitter fast på post B på psykiatriask, distinksjon kaptein i hæren, men plutselig fucka det i livet hans.

Vi er alle ulike og like, både i adelspakket og i proletariatet.

Sånn til info, når jg får tid vil jeg nok trene skuting, men jeg har nettopp blitt bitt på samme sommer av fluefiske og golf som ble prøvd for første gang så det kan nok ta litt tid.

Når det gjelder denne skytern er det nå sånn at vi tror vi skal knekke ham via papir for å si det sånn.

Nå skal jeg komme meg ut i en av de siste deilige sommerdagene i Oslo, hållåi!
Vis hele sitatet...
Hehe, du er en snodig en, men bekrefter mer og mer av både førsteinntrykket og mitt gamle inntrykk av UB'er flest

Hva jeg gjør, har gjort osv kan du finne ut hvis du gidder å lete litt rundt på forumet her.

Ang. iq... tja, jeg har en følelse av at det er mange i min "bransje/sektor" som ligger litt over snittet, men så kan vi jo også diskutere litt hva man legger i "iq som en veldig smart hamster". Siden iq er relativt vil det jo egentlig være naturlig at en veldig smart hamster ligger godt over 100, selv om jeg må innrømme at jeg ikke vet om det har vært gjort så mange målinger av iq på hamstere, eller hvordan man måler det. Mulig dere lærte noe om dette på UB-kurset? Men kom igjen - fortell oss litt om "karrierern" din og hvor ubrukelig du er siden du har gått UB. Jeg trodde egentlig ikke at det var slik at man BLE ubrukelig av å gå UB, jeg satt heller med inntrykket av at det stort sett var ubrukelige folk som søkte seg dit, men så feil kan man altså ta, takk for informasjonen.
Legger du inn denna posten bare for og poste? Du stikker ikke på et offentlig forum og spør om noen har noen ideer om folk som selger våpen... Skaff deg kontakter, du får ikke våpen over e-mail fra en eller annen søppel nerd over freakforum.
Noen som vet om det er mulig å få kjøpt H&K MP5 SD2 her i Norge og hva det ville koste?

Hvordan er det å kjøpe det i utlande og få det inn til Norge?
Ja, alt er mulig å få tak i. Men jeg tviler på at noen her inne er villige til å utgi slik informasjon her.
Pris varierer også såklart. Er vel vanskelig å få tak i et spesifikt våpen, siden sjansen for at noen selger akkurat det er liten.

Å innføre et automatvåpen fra utlandet kan være det billigste, hvis du ikke blir oppdaget, da blir det fort det dyreste.
ta jegerprøven, kjøp deg ei hagle! søk bare om våpentilatelse hos en lensman ute på bøgda, da går det på en dag!
Sitat av danjel
ta jegerprøven, kjøp deg ei hagle! søk bare om våpentilatelse hos en lensman ute på bøgda, da går det på en dag!
Vis hele sitatet...
Hagle og MP5 er ikke helt det samme da. Jeg tenkte ikke å skaffe meg noen av delene. Bare lurte på om det er mulig.
Sitat av danjel
ta jegerprøven, kjøp deg ei hagle! søk bare om våpentilatelse hos en lensman ute på bøgda, da går det på en dag!
Vis hele sitatet...
Nei, det går ikke på en dag.
Våpensøknaden er det ikke lensmannen som godkjenner, den blir sendt til en avdeling som tar seg av våpensøknader, og det er vanlig at det tar 2-3 uker på bygda.
Sitat av narkis
Hagle og MP5 er ikke helt det samme da. Jeg tenkte ikke å skaffe meg noen av delene. Bare lurte på om det er mulig.
Vis hele sitatet...
Alt er mulig. Siden du bor i Oslo kan du jo henge i Torsov-miljøene en stund, da skulle ikke MP5 være noe vanskelig våpen å anskaffe.
du skal kjøpe våpen for å spre frykt, men du skal ikek bruke det og du skal ikke vifte med det?
fatter ikke logikken jeg. en pistol er ikke akkurat noe teller-ulam bombe. frykten for en pistol er helt minimal. ihvertfal når eieren er en person som åpenbart har skitne hensikter.
du vet, vi har noe som heter skyte i selvforsvar her i norge, og hvis en sånn kar som deg blir tatt med ulovlig pistol, så vil politiet tro at forklaringa mi er veldig sannsynlig når jeg sa at jeg skjøt deg i selvforsvar.
du kan selvsagt ikke protestere, for du har en .338 laupa magnum i hue.
tør jeg tippe at du er byfis forresten? det må du være, som har så våte drømmer om en stakkars pistol. det er rifle som er tingen. mange mange ganger kraftigere, og mye mer presis. har mye større praktisk bruksområde også, da det faktisk er lov til å jakte med rifle. å eie ulovlig våpen er bare noe som gjør deg til ett mål for enda tøffere gutter enn deg selv. og når du attpåtil ikke har tenkt å bruke det så skaffer du deg bare problemer for deg selv.
jeg har også store problemer med å tro at du har vært i militæret, for det virker på holdningene som du er meget uerfaren i omgang med skytevåpen.
jeg har aldri vært i militæret, men jeg har likevel opparbeidet såppas til sunn fornuft og respekt for våpen at jeg ikke kjøper dem kun for å spre frykt.