Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1385
Heisann, Jeg fikk høre om en strain som heter Black Widow. Jeg har selv aldri hørt om denne typen og finner heller ikke noe info.
Jeg tenkte med engang at det var white kameraten min mente. Men han var bombe sikker på at det var en type strain som heter Black Widow. Er det noen her som har hørt om denne før?
Sist endret av spQ; 16. januar 2008 kl. 21:47. Grunn: Edit: Xx
Sikkert denne

purple white widow

Jeg har fått purple haze som har sett nærmest svart ut. Bare hold buds opp mot lyset så ser du lilla-fargen =)
Sist endret av paranoy; 16. januar 2008 kl. 21:38.
Black Widow er Mr Nice's variant av White Widow, og vant High Times Cannabis Cup i 1995. Det er en kryssning av en brasiliansk sativa og en indisk indica-hybrid, og er generelt ansett som en veldig potent strain.
Sist endret av mentalmelt; 16. januar 2008 kl. 21:41.
Lol - et søk på google =)

Trudde først det omhandla samme type som purple widow, men det virker på meg som purple og black widow er to forskjellige planter, så jeg heller mer mot mentalmelts forslag.

Det virka ikke som om Mr Nice variant av White Widow hadde lilla toppskudd ihvertfall, håper på tripp-rapport
Står forøvrig også om denne strainen i Big Book of Buds 1
Sist endret av LoveToGrow; 17. januar 2008 kl. 17:42.
Han som laget White Widow forlot breederen han jobbet for, og tok da med seg foreldrene. Så Black Widow, som Mr. Niceguy nå har er den originale White Widow.
Interessant.. Kilde?
Det var Shantibaba som laget White Widow. Han forlot Greenhouse og slo seg sammen med Mr Nice for å starte Mr Nice Seedbank. Greenhouse har copyright på navnet White Widow, så derfor kaller de den Black Widow.