Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1901
Jeg skulle gjerne ha sett Liverpool - Everton spille i dag kl.19.00
Men jeg har ikke fått betalt cd-regningen. Så jeg må nesten se den online!
Meen!, har sjekket flere nettsider som sender kampen, men man må kjøpe abb, og da må man ha Visa.. Noe jeg ikke har..

Såh, noen som vet om en side som streamer gratis, evt kan betale via sms eller no..

Begynner å haste litt

You`ll Never Walk Alone
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Jeg finner alltid noe HER.

Det kan hende du må laste ned et program. TVU er da et veldig godt program. Du finner alt du trenger på siden jeg linka.

YNWA

EDIT: DAMN, patron...
Sist endret av CosmoKramer; 19. januar 2009 kl. 18:21.
Av de som er linket, så vil jeg anbefale Setanta Sports 1 [UK], som er en av de store TV-kanalene for engelsk fotball i England.
Trådstarter
takker.. fant ut at kampen begynner ikke før kl.21.. begynte å bli småstressa men ordner seg nå..
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Sitat av Joshiwo Vis innlegg
Av de som er linket, så vil jeg anbefale Setanta Sports 1 [UK], som er en av de store TV-kanalene for engelsk fotball i England.
Vis hele sitatet...
Ja setanta sports er veldig bra! God kvalitet og engelske komentatorer. Jeg anbefaler fortsatt at du laster ned TVU da.