Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1681
Tja, jeg har sett på flere legal highs-sider at de selger "herbal pills", som de kaller dem. Det virker som at på andre forums kaller de dette research chemicals, og jeg finner ingen liste over ingredienser noen steder. Har noen peiling hva som er i dem? Og eventuelt om de er lovlige i Norge? Jeg tenker først og fremst på Happy Caps og Nxt Phase, men også andre herbal pills, om noen skulle vite om noe lignende.
For å finne ut om de er lovlige i Norge, er man nødt til å vite hva de inneholder.

Hvis ikke forhandleren vil si hva de inneholder, vill jeg aldri, aldri spist dem!
Fant en liste, over ingredienser i "legal highs", men det hjelper ikke så mye når en av ingrediensene listet under Nxt phase er "410 mg of 'NXT Phase proprietary PhytoNutrient blend'.", nei....
har hørt nxt face ikke funker så bra.
legal x som funker bedre er bubbles, jax bath salts og london underground doves(inneholder mephedrone, metylone og bzp)

merk. Dette er vel en grå sone mellom legalhighs og Research Chemical? Well well happy turing
▼ ... over en måned senere ... ▼
Har også gode erfaringer med "London Underground" sine discokjex..
De som heter "brain-" eller "head-candy" ble min favoritt, og jeg syns å huske at jeg bestilte dem fra devaethnobothanicals sist gang..
Bestilte da bare 4 stk piller + 1g med salvia 15x, og innen en uke landa stashet, pent forkledd som et vanlig brev, i postkassa mi..
er ganske sikker på at det er baby hawaiien woodrose i happy caps, jeg har prøvd dem før men er ikke å annbefale.