Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2369
... nå etter jeg har sluttet helt med Cannabis, etter å ha røyka grønt hver dag i et par år.

Noen som vet hvor lang tid det tar å svette ut faenskapen? Trenger rene prøver fremover for å beholde førerkortet, så da må jeg ta farvel med min grønne bestekompis

Er det noe jeg kan forebygge svettingen om natta mot så skrik gjerne ut.

På forhånd takk!
Sist endret av Suburex; 14. juli 2012 kl. 11:13.
Ca en uke vil jeg tro basert på egen og andres erfaringer. Men det kan selvsagt variere fra person til person.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av Suburex Vis innlegg
... nå etter jeg har sluttet helt med Cannabis, etter å ha røyka grønt hver dag i et par år.

Noen som vet hvor lang tid det tar å svette ut faenskapen? Trenger rene prøver fremover for å beholde førerkortet, så da må jeg ta farvel med min grønne bestekompis

Er det noe jeg kan forebygge svettingen om natta mot så skrik gjerne ut.

På forhånd takk!
Vis hele sitatet...
Jeg brukte ca 4 uker på å få utt all dritten.

Jeg spiste meg intenst mett, trente og sleit meg selv ut (Det er utfordrende med AD/HD) Og spiste sunt og hadde faste rutiner.

Det hjalp MEGET.
Det å spise seg mett, som Chillzone skriver, vill jeg anbefale sterkt!

Jeg har ikke slutta å røyke weed, men når jeg tar meg noen dager uten, så merker jeg fort at jeg får sånn svettetokter, dette løser jeg ved å spise meg virkelig mett til frokost, spise lunjs og middag og kvelds!
Om jeg ikke spiser frokost, så fucker jeg opp alt. Jeg er blitt avhengig av frokost -_-
Opplever dette selv hver eneste gang jeg tar en lengre pause fra røykinga.
Starter vanligvis ca. 1 uke etter siste trekk på jointen og da holder det på slik en ukes tid +

Kjipt. Får redusert søvnkvalitet og ekkelt og våkne opp i blaut seng, dyne og helt svett og bløt på brystet.

Som de andre her sier; begynn å tren litt 3-4dager i uken. Spis riktig mat og få i deg nok vann. Etterhvert som cannabisen forlater kroppen kommer den virkelig gode søvnen tilbake. Så våkner kroppen opp fra den dype sløvende tilstanden cannabisen forårsaker. Føles som å bli født på ny hver eneste gang Livet ER virkelig fantastisk!
Badstue hjelper voldsomt Husk å drikke mye etterpå..
Prøv og sove med ei god joggebukse,trodde lite på det selv helt til jeg personlig fikk erfare at det funka.
Forty Six & 2
Snemannen's Avatar
Det der suger, har hatt søvnproblemer hele livet og en god jonas er sovemedisin for meg. Har ikke røyket på 1 uke selv nå å føler jeg kvikner til.

Når du har røyket så lenge kan det ta opptil 4- 5 mnd før alt er ute av pisset ditt, kjøp noen hjemmeprøver for å få sjekket selv. Hadde selv spor av det i urinen i nesten 5 mnd da jeg ble rutinesjekket konstant en gang i tiden. Røyket ekstremt mye før. Not good.

Aktivitet og vann er bra for å rense systemet, gå deg noen turer på morningen på tom mage så du bruker direkte av fettlageret ditt, der det du vil ha ut er lagret. Har opplevd å være clean 48 timer etter 4- 5 kvalitetstrekk av en bonge, da spiste jeg lite fettholdig mat, drakk masse vann og trente vekter og cardio.

Det er også fullt mulig å vanne ut ditt eget piss med å konsumere store mengder vann, for de som mener det motsatte, her er beviset:
http://tidsskriftet.no/article/2086722

Dette gjelder selvsagt bare hurtigtester. Mulig pisset mitt bare var utvannet da jeg var clean etter 48 timer, var helt blankt hvertfall.

Den dagen du faktisk skal pisse burde du ha spist mest mulig fet mat døgnet i forveien slik at du ikke frigjør fett og dermed kanskje THC i pisset ditt, om der faktisk da er THC metabolitter igjen der. Bedre å være på den sikre siden. Gomlet burger og chippys 12 timer før jeg tok testen og bælmet nedpå med vann.