Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 1873
Jeg er på utkikk etter en ny telefon og trenger hjelp til å finne den beste og raskeste Har sett på LG optimus 2x og vurderer å kjøpe den. Noen som har noe tips?
Gogo, Optimus 2x! eller vent på iPhone 5 om du er interessert i den, sikkert bra
Hvilken mobil er det du har nå?
Har akkurat kjøpt meg Samsung Galaxy S2, er kjempefornøyd med denne.

http://www.dinside.no/869079/samsung...-s-ii-%28s2%29
HTC Titan når den kommer ut. Windows Phone 7 er raskere og mer responsivt enn noe annet mobil OS der ute.
Vent til iPhone 5 kommer :-)
Har selv Google Nexus S, og er kjempe fornøyd med den.
Trur du virkelig att du kommer frem til en konklusjon med denne tråden.
Alle kommer til å si att den med selv har er best!

mendu, iPhone er best da! hehe
Jeg har LG P990 Optimus 2X +++. Hvis du skal gå å vente på fremtidige modeller blir du gående på vent resten av livet...
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Har selv Google Nexus S, og er kjempe fornøyd med den.
Vis hele sitatet...
Signerer!!!
Jeg har en HTC Nexus One som jeg er veldig fornøyd med. Ikke av de aller nyeste, men mer en bra nok til sitt bruk.
Jeg har en xPeria arc, veldig grei og god telefon til sitt bruk
Her har du to helt klare kandidater. Skal du ha mobil NÅ så kjøper du Samsung Galaxy SII. Rask, responsiv, stor og veldig bra skjerm. I tillegg er den veldig lett. Er du villig til å vente en stund kommer Samsung med flere nye modeller som det er verdt å titte på.
Trådstarter
29 0
Sitat av twixtor Vis innlegg
Gogo, Optimus 2x! eller vent på iPhone 5 om du er interessert i den, sikkert bra
Hvilken mobil er det du har nå?
Vis hele sitatet...

Jeg har iphone nå. Veldig lei av den og itunes og alt det der så vil egentlig prøve noe annet enn iphone denne gangen :P
Jeg har en Samsung Galaxy SII, kjempefornøyd med den.. Veldig stor og fin skjerm, som gjør det lett å legge merke til att menysystemet henger og er tregt til tider. Det stemmer att den er veldig lett, faktisk så lett att man får ett fint inntrykk av att det er en billig plastikk fake
Av eventuelt ekstrautstyr så vil jeg anbefale deg på det sterkeste å ha en reserve mobil lett tilgjengelig til enhver tid, SII'en lett finner det for godt å ikke ville starte igjen
Angrer på att jeg ikke oppgraderte den gamle HTC'en min med en ny HTC.
støtter jefferson2k Den har fått topp karakter overalt.

Max
ville til motsettning av somme ikke anbefale iphone, siden det er mer eller mindre en merkevare som er dyrere en andre mobiler som har bedre specs.

Optimus x2 er muligens noe å satse på, lit skeptisk da siden det er den første med dual core, men de ville sikkert ikke releasa om det ikke fungerte bra.
Sist endret av PoteterOgMolasse; 21. september 2011 kl. 03:50.
Synes LG optimus 3d er veldig tøff. Med 3d skjerm og 3d kamera, dvs. at du kan filmed eller ta bilder i 3d og se de dett på skjermen uten briller å rør. Kanskje ikke veldig nyttig, men fancy og morsomt og vise frem

Har ikke veldig mye erfaring med den selv, men har et par kammerater som har den, og de er veldig fornøyde.

Her har du en test av tlfen: http://m.amobil.no/artikler/lg_optimus_3d/99979

Er en litt gammel artikkel, så den har vel fått gingerbread(Android 2.3 eller 2.3.3) uppdaten nå.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Ville ha styrt langt unna Optimus 2x mtp alle feil som er rapportert på denne telefonen. Optimus-eiere har også ventet på den sagnomsust oppdatering som skulle kommet i Mars, men som stadig blir utsatt.

Jeg ville også vært avventende med å handle Optimus 3d for å se hvordan LG håndterer denne.
Optimus 2x kan dra til helvete. Full av bugs og feil, og den sluker batteri. Egentlig ville jeg holdt meg unna alt av LG som avhenger veldig av SW fra LG.
Sist endret av connubialis; 21. september 2011 kl. 08:05.
Har den ikke selv men folkens, htc EVO 3d. Seff.
Nye HTC Sensation XE !!! De skal sette inn en bedre cpu og kraftigere batteri.

Har selv HTC Sensation selv nå, og er kjempe fornøyd
Optimusen's kamera lagger litt da! Tror Samsung Galaxy S2 vil være et bedre kjøp! :P
Kjøpe Galaxy S2, det finnes ikke tvil! Raskeste telefonen i verden (pr. dags dato)!
Trådstarter
29 0
Har bestilt Galaxy S2 nå, venter spent på den :P
Du vil angre på at du ikke kjøpte nexus s
Teiteste posten jeg har sett noensinne

Det er jo heller du som burde angre for at du ikke sitter med markedets mest moderne smarttelefon!
Kan ikke skjønne hvordan en telefon kan bli mer moderne, eller raskere til å surfe på nett, eller hva det nå er som gjør den "smartere" .. enn den jeg har ^^
Sitat av Jefferson2k Vis innlegg
Har akkurat kjøpt meg Samsung Galaxy S2, er kjempefornøyd med denne.

http://www.dinside.no/869079/samsung...-s-ii-%28s2%29
Vis hele sitatet...
Jeg er også supert fornøyd.. Men, Idag greide jeg og brenne meg på den idag, fikk vannblemme..
Sist endret av Vod0; 24. september 2011 kl. 21:39.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av Taurean Vis innlegg
Kan ikke skjønne hvordan en telefon kan bli mer moderne, eller raskere til å surfe på nett, eller hva det nå er som gjør den "smartere" .. enn den jeg har ^^
Vis hele sitatet...
Til å begynne med så har jo Samsungen dualcore CPU som gjør den vesentlig raskere enn Nexus S. 32gb med internminne og mulighet for bruk av microSD, i motstening til Nexusen som kun har 16gb og ikke spor for minnekort. Den støtter også HSPA+ som gjør den kjappere over nett.

8MP-kameraet i Samsungen tar også bedre bilder enn 5mp som står i din.
Neonode 2 er tingen. Liten og billig.