Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2411
Vi var gått ned til fjæra for å teste å trippe skikkelig på salvia, noe jeg var litt redd for fordi jeg hadde lest ekstremt mye om dette og visste om hva som kunne skje. Jeg skulle hvertfall få vite at det var ikke på noen måte man tenke seg, var helt sykt.
Først trekker jeg inn et stooort trekk, så tar jeg enda ett og for litt noia fordi jeg hadde fette mye i bongen.
Så tvinger kompisen min meg til å ta resten, og så kjennes det ut som jeg får en blackout i flere år, trodde at jeg hadde
vært der og snakka med kompisene mine i flere år på bakken i fjæra. Så helt uten videre blir jeg dratt ned mot bakken,

Prøvde alt jeg kunne for å komme meg opp igjen men det gikk ikke, fikk den sykt ekle følelsen i hodet like samtidig. Og da sa det plutselig BANG, Rusen kom før jeg visste ordet av det og kjentes ut som om den alltid har vært der og.
Og så går det plutselig inn for meg at det sekundet jeg datt ned mot bakken går igjen og igjen for evig så det kjentes ut
som om jeg hadde vært der i flere år, så jeg får helt panikk og skal løpe derfra, noe som ikke var særlig lett og når jeg
reiste meg opp som var helt utrolig vanskelig så kjentes det ut som om kroppen min blei delt inn i tre firkantige deler som
dreiv og bladde tida tilbake.

Fikk enda mer panikk nå fordi når jeg så rett fremover så var hodet mitt enda på bakken
og når jeg så nedover så så hodet egentlig rett framover men da så jeg en av de nedre delene av kroppen. Så sprang bortover
mens hvert sekund gikk i repeat, hadde glemt at jeg hadde røyka salvia også så kansje derfor jeg freaka totalt ut.
Det var nesten som om jeg ble en bok som var delt i tre deler fordi jeg kjentes ut som om kroppen blei bladd hver gang
tida gikk tilbake, og i synet mitt så jeg i hodedelen at jeg enda lå på bakken mens føttene var litt lenger borte enn
magen. På en måte kjentes det ut som om jeg VAR tida og verden.
Da kommer kompisen min og sier at jeg har røyka salvia og at det er ferdig snart, dette er jeg jævlig takknemmelig for
ellers hadde trippen vært mye verre.

Så han står og holder rundt meg og jeg står der med henda foran øynene fordi jeg er
redd for at alt skal bynne å gå i repeat igjen, husker hvor deilig det på en måte var å stå der, kjente meg skikkelig trygg
når kisn sto og holdt meg fast fordi det kjentes ut som om jeg lå i senga mi ellerno, men hadde allikavel den sykeste angsten.
Rett etter dette så trodde jeg at jeg skulle besvime av panikk så jeg satt meg ned og helte masse vann over hodet mitt,
Så gikk vi bortover og jeg gikk og snakka om at jeg ALDRIG skulle gjøre det igjen og prøvde å forklare hva som sjedde.

Vet ikke om jeg blir til å teste dette igjen i nærmeste fremtid men en gang i tida skal jeg vel teste det igjen, har hvertfall utrolig respekt for salvia nå
Sist endret av freaker911; 9. juli 2007 kl. 13:24.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Avsnitt Avsnitt
Har fiksa d nå
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Tror kanskje du valgte feil sted å teste salvia på. Det at du føler deg trygg og klarer og slappe av er sinnsykt viktig. Hvis du finner ut at du er keen på å teste Salvia igjen burde du fyre i en sofa hjemme hos deg selv omringet med puter og no chill drikke og musikk. Settingen har utrolig mye å si på om du får en god tripp eller ikke. Les her: http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=51830
Sist endret av CosmoKramer; 9. juli 2007 kl. 15:08.
Vet, synes det er chill i fjæra og føler meg trygg der men trodde faktisk ikke at jeg skulle trippe på de trekka der, så det som freaka meg ut var vel mest at rusen kom så fort og jeg ble drittredd for at den aldrig skulle gå bort, samme sekund gikk liksom igjen og igjen i flere år kjentes det ut som

Har uansett lest alt om salvia cirka på freakforum og på erowid.
Skal jeg love deg, Har aldrig fått så panikk før, kunne ikke se kroppen min eller noe, bare så tre deler og nederdelen var føttene og overdelen var hodet så mens alt jeg gjorde gikk igjen og igjen forran øynene mine var jeg flere plasser på samme tid:S
Hadde total noia etterpå, Men jeg klarte å høre lyder, hadde glemt at jeg hadde røyka men kompisen min sa det og da roa jeg litt ned.
been there, done that :P
Du gikk på den samme fella som de fleste uvitende gjør med salvia, TAR ALT FOR MYE første gang.

Hva er egentlig poenget med å starte REDD på forhånd for så å ta en giga dose som du ikke aner hva vil skjer på?

Fru Sally har heller aldri likt grenseløse våghalser, de skremmer hun vekk for livstid.
Minner litt om piggeple
Defqon's Avatar
Trådstarter
Hadde jo røyka cirka 10 ganger før men da hadde jeg tatt alt for lite, så jeg ikke fikk noen halliser eller noe så tenkte at jeg skulle trippe skikkelig^^
Hadde røyka et G med 10x med noen venner de 2 dagene før men denne dagen så fikk jeg av en kompis.
hehe har vert der selv. veit korleis det er. du kan lese mine tripp rapporter her på forumet. men det er eit SJUKT stoff, som du absolutt ikkje bør ta for mykje av. og når du er redd før du har dratt eller under trekke så bør du stoppe. det er rota til bad tripping på salvia. det har eg funne ut vertfall. visst du finner ut du skal prøve det igjen prøv mindre dose og 1 trekk. er nydlig rus når det kjennest ut som du er på eit eige platå vekke fra virkligheten men du veit forsatt kva som skjer. nyt det ikkje kjemp det. når du bad tripper så hjelper det og å lukke augene. visst du klarer det.

og Xetr0 heter salvia dama sally? hehe
Sist endret av itZsaiN; 11. juli 2007 kl. 21:45.
Defqon's Avatar
Trådstarter
Ja, alt ble mye bedre når jeg lukka øynenexD Men tok 3 heftig store trekk fra en genial vannbong^^
hukse å holde det nede og hehe.. da røyker du økonomisk hehe


edit: 200 innlegg
Sist endret av itZsaiN; 11. juli 2007 kl. 22:21.
Defqon's Avatar
Trådstarter
ja holdte alt nede i 20-30 sekunder^^
og du klarde forsatt gjere noe etter 2 trekk? isåfall er det heilt utrulig hehe.
Defqon's Avatar
Trådstarter
såvidt, etter ei stund klarte jeg å springe men det var i total panikkxD
▼ ... over en uke senere ... ▼
Defqon's Avatar
Trådstarter
men ansiktsutrykket mitt var helt låst, men det er jo normalt da^^
jepp, det er nok fordi du aner ikkje kva som skjer og kor du er. rareste stoffet eg noen gang har kommet borti. så utrulig rar følelse og ein utrulig sterk følelse av å bli tatt vekk av noe/noen. hehe.
Lett å brenne seg på dette stoffet her. Ble selv litt vel eplekjekk etter å ha prøvd det i lave doser.

Jeg ble vanvittig skremt, og eneste som stod i hodet mitt mens rusen varte på var hvor stor idiot jeg var som hadde tatt så mye. Eneste jeg kjente var en ubehagelig trykkefølelse midt i ansiktet mitt, denne følelsen tok fokuset vekk fra alt annet med trippen.
Jeg fikk på meg skoene og gikk ut, samboeren min fulgte etter meg og etter litt frisk luft i hagen begynte rusen å gi seg. Jeg klarte ikke å forklare henne hva som hadde skjedd. Klarer det heller ikke nå.
Men etterpå satt jeg igjen med en veldig bra følelse, en følelse av å ha lært noe, jeg følte meg ihvertfall veldig bra med meg selv.
Dagen etter tok jeg nesten like stor dose Salvia, men denne gangen var jeg forberedt på ubehaget, da ble det aldri fult så ubehagelig. Heller en lærerik og innsiktfull tripp, men ikke noe særlig hallusinasjoner.
Salvia er et fint verktøy for psykonauter som vet hvordan de skal bruke slike stoffer å ønsker økt selvinnsikt. For folk som bare vill oppleve en rus, hold dere unna denne planten. Den vil bare skremme vannet av dere, i beste fall kun føre til kraftig ubehag.

Jeg kommer nok til å røyke Salvia igjen, men det blir nok en stund til, Salvia er for meg et verktøy og ikke et rusmiddel jeg hiver i meg for å ha det morro.
Defqon's Avatar
Trådstarter
Huska nettopp eller, husker ikke akkurat men de jeg var med sa det, etter at jeg hadde trukket alle trekka hadde jeg tvingt en kompis til å ta bongen men han ville absolutt ikke ta den, så hadde jeg sagt "dette er en gave" og da sjonte han at jeg tura og tok den med en gang^^
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Laga en film som illusterer loopinga i trippen som faen, husker ikke så mye av trippen men loopinga på filmen ligner ganske mye men man får ikke det utrolige fysiske og psykiske ubehaget av å se filmen.

http://youtube.com/watch?v=YRbdnBTRUzg
Sitat av InTrance
Lett å brenne seg på dette stoffet her. Ble selv litt vel eplekjekk etter å ha prøvd det i lave doser.

...

Jeg kommer nok til å røyke Salvia igjen, men det blir nok en stund til, Salvia er for meg et verktøy og ikke et rusmiddel jeg hiver i meg for å ha det morro.
Vis hele sitatet...

Interessant. På hvilken måte bruker du det som et verktøy?