Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  123 7996
Opprinnelig postet av Loeve
Marilyn Manson tok gjerne på seg skylden også, trolig pga. av all den gratis PR-en.
Vis hele sitatet...
Vel, ikke akkurat. Men han ble passe bra uthengt i media og av politikere.
Var ikke få som mente han var grunnen til ungdomsvolden i USA

snø:
Jadda. Vold er en fint ting mot vold? Idiot
Orgazmus: Vold mot vold? Vel, disse gutta er like snille som en syklubb. Men ja, støtter deg på at snø er en primitiv idiot som bør holde seg hjemme og drikke saft isteden for å dra ut.
Disse folka har så absolutt gjort det store med volds-saken sin! Hører av folk at i dag kommer ca 30 folk til å ta de som var med på det. Nesten så jeg synes synd på dem. Crips blir snart Cripples!
Er ikke sikkert på om de var fra Crips(var ikke det hovedsaklig Rosenborg?) de folka som banka han, noen av de som banka han var vertfall fra bluss. Og der vet jeg det er noen fine "gængstere" som bare er ute etter bråk(har opplevd det).

Røyker snille gutter hasj, Waffel?
Opprinnelig postet av Fornes

Røyker snille gutter hasj, Waffel?
Vis hele sitatet...
Tar onde mennesker bussen?
ha ha crips gjengen får så gæli bank!!!
de blir så gæli bra!!! " yo vi hører på snakking... d er tøft ass" LOL!!!
faans TAPERA
Opprinnelig postet av Tommen
ha ha crips gjengen får så gæli bank!!!
de blir så gæli bra!!! " yo vi hører på snakking... d er tøft ass" LOL!!!
faans TAPERA
Vis hele sitatet...
Hmm det kalles rap, og det er faktisk noe bra rap som finnes også.
Hasj er ulovlig, da. Uansett er de ikke snille gutter!
Opprinnelig postet av Fornes
Røyker snille gutter hasj, Waffel?
Vis hele sitatet...
De fleste som gjør et er snille gutter.

Opprinnelig postet av Fornes
Hasj er ulovlig, da. Uansett er de ikke snille gutter!
Vis hele sitatet...
Hasj er ulovlig pga en vrangforestilling om at det er farligere enn alkohol.
Sannheten er at både alkohol og tobakk er værre for deg.
Jaja, men poenget var at de ikke er snille gutter!
Opprinnelig postet av Loeve
Nå har ikke jeg sagt at nFF har med gjengmentalitet å gjøre i det heletatt. Det jeg sa var at medlemmer her rett og slett ser opp til andre medlemmer, og ser ned på andre, samtidig som de vil bli likt av andre.

Problemet med disse å adoptere denne amerikanske gjengkulturen er jo at de også adopterer voldsaspektet, og tolket det slik at vold og forbrytelser er akseptert og faktisk "respekthandlinger". Jeg vet selv av flere av disse idiotene som henger på 'torget' som ikke gjør annet enn å blaze og yppe til bråk dagen lang. (Ikke det at alle som henger på torget gjør det, for all del)

Spør du meg burde de ha blitt spredt over institusjoner over hele dette vidstrakte land hele gjengen. Kanskje det hadde blitt folk av de også.
Vis hele sitatet...
Altså da var vi enige da. hehe.
Opprinnelig postet av r33l
La gutta leke gangstere, lekte ikke dere soldater da dere vokste opp? Jeg var EK Offiser mens de andre var marine jegere...samma faen hva de assosierer seg med så lenge de ikke har noe skumle motiver med det...er enig i at hip-hop / gangsta kulturen er drøy..mange som føler seg som hip-hopper / gangbanger når de går Wu-Tang klær osv...
Vis hele sitatet...
"Skumle motiver". Altså stopp opp et sekund og tenk over hva du nettopp sa. De banket opp en person for og så filme det. Dette er snakk om relativt UNGE gutter. jeg vil kalle de unger ikke engang ungdom. Ung ungdom isåfall. Da er det ikke og "leke soldat" lenger. Det er for mange negative faktorer ved gjengmentalitet til at man bare kan ha den holdningen din "la de no leke" Den holder ikke.
Noen som tør vedde på at det _ikke_ blir noe bråk rundt stedet "crips" "henger" i kveld? :P
Opprinnelig postet av |FSK|
Noen som tør vedde på at det _ikke_ blir noe bråk rundt stedet "crips" "henger" i kveld? :P
Vis hele sitatet...
Noen som tør å si hvor disse henger i kveld? Tipper de er hjemme hos mor og far og tigger om å få den nye Eminem-buksa de har sett i byen.
Tipper de har husarrest :P
Opprinnelig postet av jOkKeJacKaL
Hvis DU leste en av de sistnevnte artiklene så står det om gjengen deres som banket opp en 13-åring..
Vis hele sitatet...
Okei, siterte før jeg den artikkelen kom, at de hadde banket en annen...hmm..merkelig, jeg så Bumfights triologien igår..Innspiret av det muligens? Siden de hadde filmet det...

Så de ER maddafackers som messer og steller i stand bråk? La oss tarrem!!
Hehe .. Hele nff stikker til Rosenborg og tar en liten "prat" med Crips gutta :P
Jeg tviler virkelig ikke på at en del folk har tenkt seg dit for å gjøre narr av dem i kveld.
Opprinnelig postet av Tommen
ha ha crips gjengen får så gæli bank!!!
de blir så gæli bra!!! " yo vi hører på snakking... d er tøft ass" LOL!!!
faans TAPERA
Vis hele sitatet...

Du som skal ut og snurre slegga ? eller er det noen andre som har planer ?
har hørt noe rykter om en gjeng som skal dra å banke de jeg også. Han som ble banket opp og en av gutta i crips(yo t elns) er to stk. jeg kjenenr. (eller han yo t er bare wannabe gangster da) så håper han får seg et slag.
skolegården på singsaker de brukte å henge, eller på rosenborg? må nesten ta meg en tur ut i kveld og kjøre forbi å se om noen er der å lager bråk :P (evt. følge med på snutradio)
Dere sitter faktisk å prater om å banke opp en gjeng med wannabe drittunger?
For min del, nei. Har ingen interesse overhodet å banke dem, da jeg iallfall ikke har noe grunnlag til å gjøre det. Det jeg derimot har sett på bl.a. irc er at folk snakker om å terge dem i løpet av helga...
NÅ BLIRRE DET BRÅK
(men ikke i denne tråden)

Jeg håper alle menneskene som snakker om at det blir bråk, om at mennesker skal "tas" og andre idiotiske konsepter for slagsmål brenner evig i helvete. Voks opp, eller dø.