Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 930
Hei

Har oppdatert nettstedet som jeg driver med. Det tar for seg nettverk, sikkerhet og annet. Lurer på hva dere synes om denne siden nå. Se på siden før du eventuelt skal kritisere.

adressen er: www.surfern.net
wow.. denne likte jeg veldig bra, fine farger, pent oppsett. og en utseendemessig proff side. vakkert
Den ser veldig seriøs og gjennomført ut.

Lagd alt selv?
Selve siden ser veldig bra ut, men synes elementene beveger seg litt vel mye når den loader. (bruker forresten Firefox)
"siste nyheter" slo seg helt vrang i Opera(8.0 pb) (selv etter loading er ferdig)
Tingene skifter heletiden plass så de ser ut som det er duracel-kaninen som stokker om.
Veldig bra! Eneste jeg stussa på var fonten med seriffer i header. Den brude skiftes ut.
Synes siden var veldig fin, bortsett fra banneret. Logoen var ikke spessielt pen, og passet absolutt ikke inn til bakgrunnen, tror faktisk du skulle lett lenge etter en bakgrunn den kunne passet til :P
De PS layersa gjør den veldig 90 talls og uproff og den er kjedelig.
Denne likte jeg. Gjennomført!
Redstorm: Funker fint i opera 7
SYns de nyhetene scrolla litt for fort nedover. Er klar over at man kan holde musa over for å stanse den, men hva med en_litt tregere fart?
syntes den så grei ut jeg, men må si meg enig i det med banneret..

Men du har helt klart noe på gang keep it up!
Likte siden! Bra og rent design. Ikke noe rabbel eller 14iss opplegg Likte den godt jeg ^^
Jeg skjønner ikke hvorfor man er nødt til å registere seg for å lese artiklene, vil ikke det bare skremme vekk late surfere.
Enda merkeligere blir det når man kan lese forumet på siden uten å registere seg.

Forresten så vises ikke de "siste nyhetene " i firefox
funksjonell og grei, ser bra ut.
Ser du ikke har særlig god hukommelse.

dette er vel 3dje eller 4de gangen du 'lanserer' denne siden, og hver gang finner vi ut at du har brukt designet som noen andre har laget, og unngått å fortelle hvem som har laget det.

og du har fortsatt ikke noe særlig innhold, måtte bare registrer meg for å sjekke, du har feks: og jeg gjengir HELE saken du kaller "artikkel":

Lage og fjerne filer
Av digital-angel - January 12, 2005
Utskrift Epost

Det å kunne lage filer og fjerne filer i linux er ikke vanskelig. For å lage filer raskt så kan du bruke kommandoen "touch" eller du kan bruke teksteditorer for å lage filen og deretter lagre filen. Hvis du vil lage filen rimelig fort, så kan du bruke kommandoen "touch". Hvis du vil lage filen testfil, så kan du skrive: touch testfil.

For å fjerne en fil så brukes kommandoen "rm". Denne kommandoen kommer med flere opsjoner, men det blir bare skrevet litt om et par opsjoner her. Hvis du vil fjerne testfil fra ditt system så kan du skrive: rm testfil. Hvis du vil at det skal komme et spørsmål om at du vil slette denne filen så skriver du: rm -i testfil.


Se/Skriv kommentarer (0)
Vis hele sitatet...
jaha ja... akkurat en artikkel er det da ikke. og det som var ille, var at det der var en av de lengre du hadde.

jeg quoter meg selv fra sist gang du skulle skryte av dine kunster, og ja, jeg har HELE tråden på lager, og kan hente den fram igjen.

På en skala på 1-10 der 10 er det beste får du 1. (Du skulle ikke fått lovt til å bruke Word engang)
Vis hele sitatet...
edit: om noen har vondt for å fatte det, så er det ikke noen god ide å regge seg der, med mindre du har en epostadresse for drittsiter, noe denne kvalifiserer glatt som.

edit2: sist gang du skulle skryte opå deg noe, var det 3. Oktober 2004 02:02

mm
hoho, dette ante jeg lite om. nice goin' meite
Opprinnelig postet av Tierra
hoho, dette ante jeg lite om. nice goin' meite
Vis hele sitatet...
vi i crew har hukommelse som elefanter, resten har vi søkefunksjonen til.