Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  165 59229
One of the good guys
2rs1's Avatar
Svergea til julebrusen sist helg, det funka til en viss grad. Men battery og sprit er fortsatt kongen. Capri-sonne funker også.

Pepsi twist må jo være rett i blinken for deg?
Jeg fikk noe sånn skjokolademelk med karamellsmak. Det var <3.

Jeg har forresten hørt om folk som har dødd av å blande sprit og "hyper-drikker" som f.eks battery. Fordi alkohol gjør blodårene mindre og battery får blodet til å pumpe fortere eller no :P
Sant?
Hvis det er hjemmebrent og du ikke liker kaffe;

1. Kjøp XHot-tyrker mix på mix og andre kiosker de selger slikt. Bland ut hjemmebrenten med vann slik at den bare blir ca. 40% og hell i.

2. Te, med den smaken du liker og rikelig med sukker
øl kan faktisk blandes med sitronbrus, da får man en drikk som i frankrike heter panache, og kan kjøpes både i barer og på boks..
35% san francisco(essens)
35% solo pasjonsfrukt
30% sprit
1cl Sprit, 1cl Grape Soda, og 5 dråper tabasco.
Da har du en kjempedigg shot!
Hm.. Dundersalt (Kjøpes i smågodtdisken) er en søtere versjon av tyrkisk pepper, er digg å blande med det og

proteinshake med "o'boy" smakte ingen ting når jeg blanda med det.. hadde kanskje sin grunn at jeg var heller full, meeen
Forresten, shotting er en smart ting. Det går ikke med så mye sprit. Og du blir veldi full på liten tid!

-normal
Hva slags sprit? Går utifra at det er snakk om vodka/heimbrent eller annen hvit sprit? Fanta exotic er jo en klassiker fra fjortenårsalderen, men kan neppe forestille meg at det smaker godt med mørk sprit...
Jeg har fortsatt mange stjerner i boka for Tyrkisk peber =) damn det er godt og man blir full, fordi man shooter til man ikke har mere igjen. Det er verre dagen der på.
Schweppes Russian funker.
Appelsin juice er standard, tequila skal shottes rent, og jeg sverger egentlig til øl.
Vikingfjord og appelsinjuice drakk jeg alltid før, men nå drikker jeg ikke sprit lenger for jeg blir så sinnsykt fyllesjuk av det og når jeg først drikker sprit så går det gjerne en helflaske! Ligger å spyr med bøtte i senga på søndagen!

Og jeg vil foresten ikke anbefale deg å blande med noe du drikker mye av til vanlig! Jeg kan ikke drikke appelsinjuice lenger fordi det minner meg om dårlig fyll
Off... Har bare smakt redbull+sprit en gang, og da gikk det ille.
Spydde hele kvelden etter bare ei hallflaske med vikingfjord
Så det var siste gangen...

Men steik så godt det var.
Kjøp ei pakke hvit "Fisherman's friend". (Den som inneholder sukker. Hiv heile pakka oppi ei halvflaske med brennevin og la det stå i noen timer. Rist av og til helt til alle "friend'sa" er oppløst og du har en kongeshot. Denne kan også kjøpes på byen, men jeg husker ikke hva den heter.
Brennevin er krutt!
Vet, har erfart selv at å blande med noe jeg drikker til vanlig er dårlig!

Energidrinker smakte overraskende godt... Prøvde også sweppes lemon noe som igjen ikke var så godt.. Og da ble jeg kvalm!

Fikk heller ikke til "slammer" trikset som noen nevnte her!
Bland det ut med litt Sprite, tropisk nektar og VANN! da slipper du altså å få mangel på vann i løpet av kvelden. og du slipper hodepina dagen etterpå! (Det sa min mor)
Slutt å drikk dårlig rensket hjemmebrent, så får du mye mindre vondt i hodet dagen etter.
Opprinnelig postet av streetsliderz
Bland det ut med litt Sprite, tropisk nektar og VANN! da slipper du altså å få mangel på vann i løpet av kvelden. og du slipper hodepina dagen etterpå! (Det sa min mor)
Vis hele sitatet...
Hehe... Du vet at brus inneholder nesten bare vann? Og masse sukker og kullsyre.. Så å blande med vann gjør drinken bare verre... Dessuten er det væske generelt du trenger for å slippe unna bakrusen ikke vann (fordi sprit/alkohol er vanndrivende).
Når ble sukker vanndrivende? Noen gang spist 200g sjokolade og gått rett på dass for å pisse?
Oki
Hjemmebrent:
40% Hb
60% Cider/Rusbrus
Vær litt forsiktig her, det skal utrolig lite til før det smeller, smaker null sprit..

Jegermaister:
40% Jeger
60% cola
Høres kanskje ræva ut, men jeg synes d smaker digg
Sprite og sprit, det er saker det
Hallgeir: Det er vel ikke Fisherman du mener?
Drakk drue-sprit i helgen. Blanda det ut med Schweppes Bitter Lemon, det smakte supert! ikke for søtt og ikke for surt.
Jo det er den fisherman han mener, den er ganske svak den du får kjøpt på polet, men den du lager selv er nydelig Dette er noe man burde være forsiktig med, du shoter og shoter, så smeller det plutselig...det er for jævelig Have Phun

Don`t drink and drive, just smoke and fly!
Eller bare lage din egen Tyrker. Du kan også kjøpe det på Vinmonopolet, men den blir mye bedre viss du lager den med heimbrent.

-normal
kanel er tingen
battery, brus etc. også en piff kanel...
lukter glimrende, og spritsmaken avtar noe...
prøv sprit og vann, det er litt artig
glhf
Altså å blande med vann smaker jo rent helvete! Øsj!

Tyrker er digg, men den jeg blanda meg sist var ikke noe god!
Hmm.. Vel, grape soda og en dæsj sitronsaft er en sikker vinner hvis man skal drikke sprit. Funker også fint med sprite, kaffe og te (teknert med masse sukker i!)


Men jeg holder meg til øl og bacardi med cola, jeg..
Du må nesten lage tyrker, jeg og ei venninne laga det for en liten stund siden, forbanna godt!

Ellers er en klar vinner battery da, så mye sukker at du ikke smaker spritsmaken..

Hvorfor ikke Dahls isteden?
Lage tyrker? Av tyrkisk peppergodt? Hvordan?
Opprinnelig postet av flames
Hmm.. Vel, grape soda og en dæsj sitronsaft er en sikker vinner hvis man skal drikke sprit. Funker også fint med sprite, kaffe og te (teknert med masse sukker i!)


Men jeg holder meg til øl og bacardi med cola, jeg..
Vis hele sitatet...
omg! fikk noen andre til å velge schweppes(skrivefeil?) forrige lørdag, da valgte dem selfølgelig den med grapefrukt. blanda med godt mot sammen med sprit og personlig syntes jeg det smakte helt forjævlig..

en annen gang skulle jeg ha tyrker, men de hadde gått tom for de små flaskene så han fyren i sjappa ga meg noe som skulle ligne. _det_ skal jeg aldri kjøpe igjen, smakte hostesaft. så et godt råd til dere andre, hvis du skal blande sprit, ikek kjøp "flytande godis".


edit: Raymond: tyrkisk pepper(godteriet) i food prosessor ;P
gleder meg til jeg får helflaska mi
noen som har prøvd selbu champanie? (hb+nyco)
høres ikke bra ut, men har ikke prøvd, enda
Opprinnelig postet av Raymond
Lage tyrker? Av tyrkisk peppergodt? Hvordan?
Vis hele sitatet...
Antall porsjoner:
0,5 L

Ingredienser:
To poser med tyrkisk pepper (vanlige poser)
½-flaske med Kalinka (35cl), meget god til vodka til tyrker
Fremgangsmåte:
Hell i dropsene i en kjele, med litt vann (2,5 mm vann, altså i kjelen (øyemål). Kok opp dette slik at tyrkern og vannet blir flytende. Personlig så pleier jeg å slenge til litt Hockey pulver, som gjør den litt sterkere. Så kjøler du ned blandingen til 70 grader (over den temperaturen forsvinner spriten). Ved 70 grader heller du i hele Kalinka'en eller en annen vodka. Anbefales å drikke ved romtemperatur.
Red Bull / Battery... *sikle*
whiskey og appelsinjuice er en heidundrende mix selve kvelden, men igjen... Et helvette dagen derpå:P

ellers kan du gå på

http://www.webtender.com/

Genial greie
sprit blandet med fanta, og Solo bringebær og melonsmak, eller hva den nye soloen nå heter... det er sinnsykt godt!

gl-hf
Så mye sprit du vi, en battery og 0.5 L sprite i ei 1.5 flaske er det beste jeg har prøvd. Men jeg har eksperimentert veldig lite med spritmiksing osv.
Hvis du skal ha en god drink som smeller no inni....
så må vi nesten vite hva du har planer om å kjøpe av sprit, da kan vi komme opp med noen fine ideer.
har ingen planer om å kjøpe sprit..
har 40% hvis det var det du lurte på...
▼ ... over en måned senere ... ▼
Opprinnelig postet av Waffel
Antall porsjoner:
0,5 L

Ingredienser:
To poser med tyrkisk pepper (vanlige poser)
½-flaske med Kalinka (35cl), meget god til vodka til tyrker
Fremgangsmåte:
Hell i dropsene i en kjele, med litt vann (2,5 mm vann, altså i kjelen (øyemål). Kok opp dette slik at tyrkern og vannet blir flytende. Personlig så pleier jeg å slenge til litt Hockey pulver, som gjør den litt sterkere. Så kjøler du ned blandingen til 70 grader (over den temperaturen forsvinner spriten). Ved 70 grader heller du i hele Kalinka'en eller en annen vodka. Anbefales å drikke ved romtemperatur.
Vis hele sitatet...
eller bare helle alle posene oppi flaska og riste lløs!?
Kan man ikke bare helle posene oppi og la den stå over natten? Ifølge en kompis vil da tyrkisk pepperen løse seg opp.

Mine favoritter er:

1 del vodka
3 deler batter

1 del vodka
1 del Tom Collins
2 deler appelsinjuice
Litt San Fransisco slik at det blir rødt på bunnen.

Den siste drikkes med sugerør (slik at du drikker fra der San Fransiscoen ligger) og skal ikke røres. Etterfyll med San Fransisco om det blir nødvendig etterhvert.

Vil bare anbefale SKYY eller Viking vodka siden disse ikke smaker så mye "vodka" som f.eks absolut gjør.
50-50 med kaffe og HB
fun light selvfølgelig, farlig godt.. med original sprit blir d sikkert som vanlig saft.
Nå har jeg ikke lest gjennom hele tråden, så jeg ikke om dette har blitt nevnt før, men uansett; Sprit, Tropisk nektar og litt Fun light peach passion, det er sykt godt
Anbefaler og lage te-knert, det består av te-vann og HB.
Opprinnelig postet av Waffel
Antall porsjoner:
0,5 L

Ingredienser:
To poser med tyrkisk pepper (vanlige poser)
½-flaske med Kalinka (35cl), meget god til vodka til tyrker
Fremgangsmåte:
Hell i dropsene i en kjele, med litt vann (2,5 mm vann, altså i kjelen (øyemål). Kok opp dette slik at tyrkern og vannet blir flytende. Personlig så pleier jeg å slenge til litt Hockey pulver, som gjør den litt sterkere. Så kjøler du ned blandingen til 70 grader (over den temperaturen forsvinner spriten). Ved 70 grader heller du i hele Kalinka'en eller en annen vodka. Anbefales å drikke ved romtemperatur.
Vis hele sitatet...
hvis du bytter ut kalinkaen med druebrennevin er det og snacks..
Som sagt, mekke en tyrker. Nammenam
det diggeste er jo, konsentrert redbull fra sverige, da blir du full med en gang, eller så er jo tropisknektar og grenadine godt da, blir nesten samma som sex on the beach
Hvor sterk blir denne tyrkeren som vi nå har fått oppskriften til da?