Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 296972
For min del så bruker eg aldri noe annet enn G36C, da den passer min spillestil perfekt! Spilte også min første runde som recon forrige uke, og den nye rifla - L96 var veldig god.
åssen følger man en eller flere personer live i en match online?hmmm
åssen
Sitat av bobbo Vis innlegg
AEK-971 har syk RoF, og er derfor god på korte hold. På lengre hold klarer du ikke treffe en dritt med den på auto.

For å gå litt mer vitenskapelig til verks, kan dere sjekke ut: http://symthic.com/?s=bf3. Ut fra diverse tall og grafer har jeg funnet ut at det egentlig er veldig lite som skiller våpen.
Vis hele sitatet...
Men AEK-971 har jo også en syk accuracy og lav recoil?

The Russian Badger - Assault Rifle Weapon Guide

Men hvis dere liker M416, be my guest Har bare gode erfaringer med M16 og AEK.
Forstår fortsatt ikke hvor folk spiller enn. Spiller dere på random tyske servere osv? Jeg har alltid foretrukket norske servere, men de ser temmelig døde ut i bf3.
Sitat av gotejds Vis innlegg
Forstår fortsatt ikke hvor folk spiller enn. Spiller dere på random tyske servere osv? Jeg har alltid foretrukket norske servere, men de ser temmelig døde ut i bf3.
Vis hele sitatet...
Lol ja, alle TV2 serverne er tomme

Men folkens, hvordan funker teamspeak/invoice via battlelog?
Sist endret av Spirituell; 19. desember 2011 kl. 12:52.
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Lol ja, alle TV2 serverne er tomme

Men folkens, hvordan funker teamspeak/invoice via battlelog?
Vis hele sitatet...
SHIFT, funker akkurat som alle andre lignende programmer, TS3 ol.
Kan jo også stille til at den starter å recorde når du snakker da.
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Lol ja, alle TV2 serverne er tomme
Vis hele sitatet...
Ikke rart - da så og si alle sliter med lagg på TV2 serverene. Skjønner ikkje hva som har skjedd, da det ikkje var slike problemer i BC2.. Bestilt alt for mange billige servere, istedenfor og gå for noen færre - men bedre servere? Virker nesten sånn
i Team Deathmatch på Noshahr Canals er det noen folk som plutselig har parachute og kommer seg oppå en slags mast og sniper folk derfra.. noen som vet om glitch/tips?
Sitat av Spirituell Vis innlegg
i Team Deathmatch på Noshahr Canals er det noen folk som plutselig har parachute og kommer seg oppå en slags mast og sniper folk derfra.. noen som vet om glitch/tips?
Vis hele sitatet...
Hvis du plasserer Spawn beacon som recon på et halv-festlig sted, spawner du i skyene og daler ned med fallskjerm.
Sitat av merulz Vis innlegg
Hvis du plasserer Spawn beacon som recon på et halv-festlig sted, spawner du i skyene og daler ned med fallskjerm.
Vis hele sitatet...
kan du definere halv-festlig sted?
Ja, lurer noe jævlig på hvordan man gjør det!
Sitat av wavezor Vis innlegg
Ja, lurer noe jævlig på hvordan man gjør det!
Vis hele sitatet...
Prøvd oppe i krana på firestorm?

Har ikke prøvd selv, men vil tro det er på slike plasser.
Sist endret av TinnSoldat; 19. desember 2011 kl. 21:51.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Sitat av TinnSoldat Vis innlegg
Prøvd oppe i krana på firestorm?

Har ikke prøvd selv, men vil tro det er på slike plasser.
Vis hele sitatet...
protip: plasser den under krana.
Er det mulig og ha defibbrilator sammen med et engineer weapon? Vil gjerne ha g36c og defib sammen...
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Er det mulig og ha defibbrilator sammen med et engineer weapon? Vil gjerne ha g36c og defib sammen...
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke mulig.
ÅÅ villt! Elsker sniping nå, helt nytt for meg. Eier så jævlig å være i høyeste tårn og snipe 15 stk på 10 min, lol!
Prøver igjen. Noen som kan anbefale en plass der jeg kan kjøpe Bf3 over nett til en ok pris?
Sitat av stagg Vis innlegg
Prøver igjen. Noen som kan anbefale en plass der jeg kan kjøpe Bf3 over nett til en ok pris?
Vis hele sitatet...
Bare BF3 koster 249kr på CDON og 172kr på Offgamers. Dette er faktisk ganske billig hvis du tenker på at slike spill kostet 499 for noen år siden, og da var inntekten mindre enn hva den er i dag.
Sitat av merulz Vis innlegg
Bare BF3 koster 249kr på CDON og 172kr på Offgamers. Dette er faktisk ganske billig hvis du tenker på at slike spill kostet 499 for noen år siden, og da var inntekten mindre enn hva den er i dag.
Vis hele sitatet...
Takk!

Er det oppdateringer jeg bør få med meg? Kan fint betale mer om det er verdt det. 249,- er ikke mye for Battlefield.

Gleder meg som en liten unge, nå som ny bærbar er kommet i hus.
Game disconnected
pokemon's Avatar
noen som vet om en norsk klan? vurderer å joine en klan for å spille litt mer seriøst.
Sitat av pokemon Vis innlegg
noen som vet om en norsk klan? vurderer å joine en klan for å spille litt mer seriøst.
Vis hele sitatet...
Helix Norway feks.
Sjekk signaturen min.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Helix Norway feks.
Sjekk signaturen min.
Vis hele sitatet...
åja se der ja, spiller dere ofte sammen? skal kikke litt rundt på siden
Noen Norske Claner for Xbox 360 der ute ? =)

Har spilt BF3 i noen uker nå, må si jeg digger der.
Spiller Recon (Var main-slayer for Halo 3 laget mitt), så har dratt med meg en del kunnskap derfra.

Stats:
- 1.6 K/D
- Rank 207 på Headshot kills.
- Skill Value: 335 (Hopper opp å ned, har vært nede i 200 og opp i 500).
- 80% Headshot med M98B Sniper /flex.

Ta kontakt om noen vet om noe!

GT: LaG II Edited
Sist endret av Edited; 20. desember 2011 kl. 07:37.
Spiller på Xbox. Det eneste problemet jeg har hatt men som også er jævli irriterende er at en del ting som jeg unlocker bare forsvinner igjen..andre som har det problemet?

Eks unlocker et sikte, bruker det 2 runder, neste game er det borte. Samme med alt jeg hadde på helikopteret.. (og ja jeg spiller ferdig runden)
Sitat av stagg Vis innlegg
Takk!

Er det oppdateringer jeg bør få med meg? Kan fint betale mer om det er verdt det. 249,- er ikke mye for Battlefield.

Gleder meg som en liten unge, nå som ny bærbar er kommet i hus.
Vis hele sitatet...
Burde skaffe Back to Karkand også, inneholder fire bedre maps, nye kjøretøy og 10 nye våpen. Usikker på om det følger med til de som kjøper Limited Edition nå, men tidligere fikk alle med LE Back to Karkand gratis.
Sitat av pokemon Vis innlegg
åja se der ja, spiller dere ofte sammen? skal kikke litt rundt på siden
Vis hele sitatet...
Akkurat nå er det litt lite, for Helix har vært nede i noen år nå, da folk ble leie og andre ting skjedde. Men admin driver og leter etter nye folk, og vi har 3-4 i tryout allerede. Problemet er fortsatt at det er få aktive, så rundt nyttårstider kommer admin til og ta kontakt og prate med alle, for han vil bare ha aktive medlemmer - så de som ikkje har mulighet får ikkje være med.

Men vi har nå trening hver onsdag å søndag, og to egene servere.
Leter også etter en litt seriøs klan selv for BF3 faktisk.
Hvorfor kan ikke jeg byte view i jeten min?!
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Hvorfor kan ikke jeg byte view i jeten min?!
Vis hele sitatet...
Du spiller på en Hardcore server.
Sitat av Graps Vis innlegg
Spiller på Xbox. Det eneste problemet jeg har hatt men som også er jævli irriterende er at en del ting som jeg unlocker bare forsvinner igjen..andre som har det problemet?

Eks unlocker et sikte, bruker det 2 runder, neste game er det borte. Samme med alt jeg hadde på helikopteret.. (og ja jeg spiller ferdig runden)
Vis hele sitatet...
Du unlocker for hvert lag. eks. hvis du unlocker red dot sight till usa så må du fortsatt unlocke det for russerne
Sitat av STAbana Vis innlegg
Du unlocker for hvert lag. eks. hvis du unlocker red dot sight till usa så må du fortsatt unlocke det for russerne
Vis hele sitatet...
Dette gjelder kun våpen som er laget for USa eller Russerne. Men andre våpen som fungerer på begge sider så trenger du bare og unlocke det en gang. Det samme gjelder heli, tanks, AA osv. Før MÅTTE du fullføre runden for og få poengene og unlocksene dine, men det er lenger ikkje nødvendig.
Flere som for abstinenser når de ikke har spillt på lenge?
Sitat av wavezor Vis innlegg
Flere som for abstinenser når de ikke har spillt på lenge?
Vis hele sitatet...
Det er det sikkert? Selv tenker jeg bare slik: "Hadde vært gøy å spille BF3 nå" eller "Jeg tar en runde BF"
Siden alle kompisene mine er gjerrige og ikke har oppgradert PC'ene sine siden BF2/CoD4 så spiller jeg for det meste for meg selv. Horer rundt på Gotlands 1000-ticket Grand Bazahr. Det blir ganske kjedelig å spille alene etterhvert og ettersom Battlefield 3 er et spill som handler om samarbeid lurte jeg på om det er noen som er keen på å game?
Sitat av idgafos Vis innlegg
Siden alle kompisene mine er gjerrige og ikke har oppgradert PC'ene sine siden BF2/CoD4 så spiller jeg for det meste for meg selv. Horer rundt på Gotlands 1000-ticket Grand Bazahr. Det blir ganske kjedelig å spille alene etterhvert og ettersom Battlefield 3 er et spill som handler om samarbeid lurte jeg på om det er noen som er keen på å game?
Vis hele sitatet...
Jeg og en annen kar sitter på Skype no og spiller, må for all del bli med.
Jeg er også ladd for å spille med noen, begynner å bli litt lei av ubrukelige squad-randoms. Bare å legge til zlurem på Battlelog.
Jeg er også ute etter en småseriøs klan, send gjerne friend req til folvik @ battlelog for nærmere kontakt
For alle som er på jakt etter en seriøs klan for PC - så søk dere inn på Helix Norway.
Vi er i oppbyggingsfasen nå, så det blir ingen seriøse kamper enda, men vi har treninger på faste dager, og tar det derifra.

www.hxnorway.com
er det bare jeg som opplever små problemer på "night shift" ? enten flyr kulene ukontrollert, eller så får jeg ikke skutt singleplayer
Spiller litt på ps3 spiller kanskje bare engang i måneden eller når jeg har lyst. Nå de siste dagene har jeg spillt litt igjen, men er ikke noe god da, har veldig lav k/d også. Tror den er under 0.6 men er ikke sikker.
Noen som er keen på og spille bf3??
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Noen som er keen på og spille bf3??
Vis hele sitatet...
Veldig keen på singleplayer, men får ikke spilt før noen svarer på forrige innlegget mitt
Hei, det er sikkert mange som har spurt før meg, men siden det er 98 sider så spør jeg: Hva får dere i temperaturer når dere spiller?
Sitat av Rambola Vis innlegg
Hei, det er sikkert mange som har spurt før meg, men siden det er 98 sider så spør jeg: Hva får dere i temperaturer når dere spiller?
Vis hele sitatet...
50-60 grader på min GTX 560Ti, men tror det henger i hop med at det er 10 grader på rommer hvor jeg gamer.
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Sitat av Rambola Vis innlegg
Hei, det er sikkert mange som har spurt før meg, men siden det er 98 sider så spør jeg: Hva får dere i temperaturer når dere spiller?
Vis hele sitatet...
Ligger på 65-69 grader med mitt gtx 580.

Har Cooler Master HAF X kabinett, med 1 x 23cm, 2 x 20 cm, og 4x 12 cm vifter.
Med noe dårlig kabel føring i kabinettet og et relativt varmt rom.
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Maks 40C på mine GTX570
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Sitat av 83leo Vis innlegg
Maks 40C på mine GTX570
Vis hele sitatet...
Det er en fin temperatur.
Care to elaborate om hva du har for å oppnå den temperaturen? =)
Sitat av r0bin Vis innlegg
Det er en fin temperatur.
Care to elaborate om hva du har for å oppnå den temperaturen? =)
Vis hele sitatet...
Dette du ville vite?

Flere bilder foresten

Sitat av merulz Vis innlegg
50-60 grader på min GTX 560Ti, men tror det henger i hop med at det er 10 grader på rommer hvor jeg gamer.
Vis hele sitatet...
Ligger mellom 80 og 90 med produksjonsfeil jeg ingen som vil låne meg ett brukt kort så jeg får brukt maskina mens jeg sender inn kortet mitt?

Seriøst, no troll.
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Sitat av r0bin Vis innlegg
Det er en fin temperatur.
Care to elaborate om hva du har for å oppnå den temperaturen? =)
Vis hele sitatet...
For slike temperaturer på luft bør man nok ha romtemp godt under null. Jeg hater dog å fryse så da blir det heller vannkjøling Kortene lå på maks 15C tidligere idag da jeg kom hjem fra juleferie til iskaldt hus. Det er tøft

Bortsett fra at det er morsomt med så lav temp er det jo fullstendig bortkastet. Kunne godt vært 25C varmere og fremdeles godt innenfor marginene med rom for overklokking inkludert.
Sist endret av 83leo; 27. desember 2011 kl. 03:09.