Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1578
Lurte på om noen her har noen er faring med dette merkelige psykedeliske stoffet??

Testa det for første gang her for ett par uker siden .. men da hadde jeg allerede spist sopp. Det var ihvertfall en FET tripp . hadde det kjempemoro! fikk noen sinnsyke farge hallusinasjoner , og fikk en slags ubeskrivelig slapphets følelse i kroppen. en time senere var det ca. over og jeg var på vei oppover !følte at dette stoffet boostet soppen litt, men det kan jo bare være meg .


Noen andre som har noen erfaringer de vil dele ? her er stedet !
Jeg tok ketamin et par-tre ganger for noen år siden. Første gange bare snortet jeg, men det fucka halsen så mye at jeg bytta på mellom å snorte og drikke det (blanda med appelsinsaft) de neste par gangene.

Helt fin rus det, veldig rar og saktegående, nesten som en syretur som går i 5 km/t istedenfor 500.. Jeg og min gode venn som jeg tok det sammen med fant ut at det var det ultimate samtidsmusikk-dopet, perfekt til å nyte rar kunstmusikk som egentlig ikke har rytme eller tone, bare en rar lyd som går over i en annen rar lyd osv... DET var saker.

Ellers må jeg si at ketaminen heller innsneveret enn utvidet sanseregisteret, lyd var som pakka inn i bomull, eller innspilt på 20-tallet, eller noe sånt. God gammel 70talls-psykedelia var rar, men fin å høre på, psytrance og sånne ting var fett nok men ikke helt greia akkurat da.

Så jau... Om det er noe jeg kommer til å ta igjen vet jeg ikke, men jeg ser ikke bort ifra det. Det er en veldig spesiell opplevelse, og kan bli ganske så heftig også.

Det at det er relativt harmløst (inntatt med måte) trekker jo også opp..
Høres ut som bra ambientdop
Nå har jeg postet noen for lenge siden ang. en eller annen tråd. Og det var noen som kunne svare meg og mente jeg muligens kunne ha fått Ketamin i forbindelse med en våken operasjon jeg har hatt.

Var det Ketamin jeg fikk injesert må jeg bare få si at det var veldig behagelig og absolutt til å anbefale. Men dette var under kontrollerte forhold. Ikke hadde jeg en dårlig dag dagen etterpå heller. Fikk akkurat en perfekt dose, hvis det var Ketamin vel å merke.
Du finner en del info om stoffet her : Erowid
Ketamin er vel egentlig ikke et psykedelisk stoff, selv om det gir sjuke hallusinasjoner og ut-av-kroppen-opplevelser.
Sjekk forresten både erowid og bluelight, og google gjerne "ketamine" sammen med "k-hole"og/eller "intramuscular". Mange velger den intramuskulære veien for å slippe å snorte et halvt gram eller mer, noe som visstnok må til for å bli sendt inn i hullet. Vær obs på at toleranse og avhengighet kan oppstå med ketamin som med så mye annet.

PS: Teksten over kan være preget av at ketamin står på ønskelista mi
Ketamin ble/blir brukt som bedøvelse...
Eneste er at det har veldig interresante bivirkninger som hallusinasjoner o.l..
Vetrinær...
Hestebedøvelse

Edit av mod: Fjernet spørsmålet som Forconin svarer på; "hvor får man tak i ketamin". Ser helst at ingen kontakter den som spurte om dette (og brøt reglene) for å selge ketamin gjennom nFF.
Sist endret av Tias; 11. mai 2006 kl. 14:12.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
pappa er vetrinær =) jeg er heldig. gratis ketamin
Takk for informasjonen, og for at du dro opp en fire måneder gammel tråd.