Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 4410
Halla!

5.juni slipper jeg mitt første album, " Kan vi ikke bare ha sex "? overalt hvor musikk selges digitalt. Skiva er også trykt opp i noen få eksemplarer,så de som evt. har lyst på det må bare rope ut

I anledning plateslipp har vi gjort klar 2 videor jeg håper dere liker!

http://www.youtube.com/watch?v=0OqVmGQA5Ns

og her er nr.2:

http://www.youtube.com/watch?v=fyYvk73FW7Q

Kult å høre hva dere syntes!
redigeringen var heftig, det her er braaaaaaa mann
Jøss, det var jo fætt! KP og et spørsmål: Har du virkelig slutta med spliffs?

AND vil dette komme på Spotify sammen med resten? Det er en nødvendighet å legge til i lista..
Sist endret av random42099; 26. mai 2012 kl. 22:56.
Trådstarter
Takker og bukker!Haha..det var det da;D Skiva kommer på itunes,spotify osv 5.juni!
Klipp deg gutt!

Fet sang og video (nr1) !
Sist endret av shonny; 26. mai 2012 kl. 23:05.
Soulgrind#2828
tribalgoth's Avatar
mn denna sex greia, filmen der bruker jo ufatelig mange andre folk sitt åndsverk osv, haru hørt med alle om lov? eller bare girru fan sånn som ekte ræppere ska gjørra

sang nr 1 var skam fet og videon var knall
Sist endret av tribalgoth; 26. mai 2012 kl. 23:11.
Longtime lurker.
Biggie smalls's Avatar
Likte veldig godt video nr.2 heftig
vil ha skiva
Trådstarter
Takk skal dere ha folkens!!
Den andre sangen minnet utrolig om noe Ravi kunne ha synget! Utrolig fete ting du/dere har laget! Sånt liker jeg!
Dataelektroniker
SodomInsane^'s Avatar
Veldig bra sang og video, KP!
Keep it coming!
Dette er veldig bra! Liker! =)
Digger det <3
Mannen i gata.
SkyMarshal's Avatar
Flott arbeid, få de over på Spotify nå.
Jeg digger sangene dine! har videresendt den til noen kamerater, og dem digger sangene din også!
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
"fra Kolbotn" er jævlig fet. Hører på Ep'n din hele tia. Prøver å dele arbeidet ditt til folk
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Digger det!

Likte spesielt godt redigeringen og effektene!
Tihi
http://i.imgur.com/EesYF.png

[COLOR="White"]Stylish skin^[/COLOR]
Sist endret av KjemikalieX; 27. mai 2012 kl. 13:19.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Den første videoen der er jo bare en kopi av den tidligere musikkvideoen du har gitt ut, og den andre videoen er bare et par randome disneyfilmer med en låt bak. Neiognei, her må du skjerpe deg og finne på noe nytt!

"Fra Kolbotn" var helt grei, men jeg føler liksom at det mangler noe. Du mangler liksom det lille "ekstra" som gjør at du skiller deg ut fra mengden.
"Kan vi ikke bare ha sex" derimot har jeg ingenting bra å si på. Totalt dritt og veldig irriterende, den skulle du virkelig spart deg for.
Låt nr 1 var dødsbra klippa og passa låta noe syyyykt ! Låt nr to er ikke helt min greie , men KP !
konge ! haha
fyttihelvete så fet den første videon der var!!!BRA jobba!
Fikk med La Paz selvfølgelig

Awesome støff, hilsen en annen kar fra samma sted.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Som de andre sier, låt nummer 1 var dritbra. Hørt mye å hiphop i ganske mange år, og dette er helt klart noe av det bedre jeg har hørt av "norsk underground". Digg at ikke alle er på no Erik og Kriss flow..

Lite tips ville vært å funnet seg ett litt kulere artistnavn enn "Feit'n fra Kolbotn" synes det blir litt vel tacky, men bortsett fra det så er det KP og to tomler opp for feit track!
Synes egentlig ikke dette var noe særlig, din sang pekefingern er bra. Men f.eks bakifra er sykt sexfiksert og selvgod, hører ut som du er alt og kan ligge med alle.
Vel, jeg syntes det var søppel. Får en følelse av å hørt det en million ganger før. Masse nødrim og arrogante uttalelser.
Men som headbanger er nok ikke jeg helt i målgruppen.
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Vel, jeg syntes det var søppel. Får en følelse av å hørt det en million ganger før. Masse nødrim og arrogante uttalelser.
Men som headbanger er nok ikke jeg helt i målgruppen.
Vis hele sitatet...
vel, trenger vi å si noe mer?
Sitat av Spirituell Vis innlegg
vel, trenger vi å si noe mer?
Vis hele sitatet...
I utgangspunktet ikke.
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
I utgangspunktet ikke.
Vis hele sitatet...
flott analyse
Geniale sanger, men den første videoen var utrolig slitsom å se på og det var rimelig dårlig flow, men ellers så var dette bra!
Jeg likte begge låtene jeg, og jeg hører normalt ikke på rap. Fin flyt
Ett ord: GENIALT!

KP will be served.
må si jeg likte pekefingeren best av deg enlig.
og så må du slutte med nødrim og heller brue mere tid på og skrive.
Trådstarter
Takker og bukker! Takk for alle tilbakemeldinger folkens!
Digger det! Som sagt tidligere, få det på Spotify!
Har de to låtene på repeat Kan vi ikke bare ha sex har satt seg skikkelig i hodet, den ble bedre etter mer jeg hørte den Chill!
Likte den første filmen ganske godt, selv om det ble alt for mye blinking til at det ble noe bra å se på i lengden.

Når det kommer til sangen så var jeg ingen fan av refrenget og de oppbrukte linjene i sangen. Ellers ser det lovende ut.
Sist endret av tgod; 28. mai 2012 kl. 22:12.
Kan vi ikke bare ha sex? er perfekt sommerlåt! Få det ut på radio!!!
Fy faen så rått, digga begge sangene. Ble helt slukt inn i den andre musikkvideoen. Stå på!

Edit: KP til deg for råe sanger + redigering!
Sist endret av FellowMellow; 30. mai 2012 kl. 16:17.
Vil legge inn en liten advarsel til epileptikere på film nummer en!

Sangene var jo bra de, men liker fremdeles Pekefinger'n best.
Sist endret av staM; 30. mai 2012 kl. 16:29.
Trådstarter
Tusen takk for fine ord folkens! Skiva kommer ut digitalt førstkommende tirsdag på spotify osv..!