Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1135
Hei.

En gang jeg var veldig, veldig full klarte jeg å forville meg ut i motorveien på vei hjem, og trasket langs den hjemover. Ble da stoppet av politiet og kjørt hjem. De så på legitimasjon, og vil tro de skrev informasjonen ned. Ganske sikker på at jeg ikke ble oppfattet som amper eller ubehagelig, utenom å være overstadig beruset og noe forvirret. Kan ikke huske at de ga meg noen beskjed om konsekvenser da jeg gikk ut av bilen, og har ikke hørt noe i etterkant. Det er noen måneder siden nå.

Vil det komme på mitt rulleblad? (inkl. alle typer politiattest) Vil det være registrert på mitt navn i politiets registre overhodet?
Nei, det gir ingen konsekvenser.
De skreiv sikkert ned personalia i tilfellet de eller en annen patrulje traff på deg senere på kvelden.
Det vil verken komme på rullebladet eller være registrert i politiets registre overhodet, ingenting å bekymre seg over