Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1261
Holdt på å bestille meg en Sony Xperia Z her om dagen, men så kom jeg over en artikkel som sa at de skulle avsløre S4 14.mars og da bestemte jeg meg for å vente å se litt.

Det jeg egentlig lurer på er om noen vet sånn ca hvor lang tid det pleier å ta før en mobil blir lansert i Statene til den kommer for salg i Norge?
Egyptisk Tempelkatt
Ganske lang tid.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Det kommer veldig an på. Normalt sett har vel Samsung kjørt launch i London men for første gang så har de i år lagt lanseringen til NY. Jeg vil tro den treffer USA og Europa ganske likt faktisk, og ryktene sier at den kommer i salg i April. Men det er rykter og ikke noe håndfast. Hele lanseringsplanen kommer nok ut på Torsdag så man får bare vente til da egentlig. Jeg vurderer denne selv så jeg er ganske spent på hva som kommer.
Den skal vel etter planen være i i salg neste mnd