Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 501
Heisann!


Jeg har akkurat installert win7 64bit på en nyformatert WD 500 gb harddisk. formateringa gjorde jeg på windows installeringa, før jeg installerte. Sammen med wd harddisken har jeg også en 320gig samsung.
installeringen gikk helt smertefritt. jeg boota også smertefritt. alt var fint helt til jeg så at 320gigen ikke var oppdaget i "min datamaskin mappa". men på BIOSen var den fullt synelig, akkurat det samme når jeg boota via windows cden.

Hvorfor??? takker for alle svar på forhånd


- Martin
Bah, nå er jeg max trøtt men er du sikker på at ikke den plassen/hardisken er unnalocated da?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Fordi du må gi den en stasjonsbokstav.

Høyreklikk på min datamaskin, velg behandle, gå til diskbehandling og gi disken en bokstav.
Høyreklikk på "Computer" / "Datamaskin" i start menyen, og velg "Manage".
I bildet som kommer opp, så finner du "Disk management". Dersom du ser disken der, så kan du evt. formatere den, og tilordne den en stasjonsbokstav.
Sitat av Zolantor Vis innlegg
Bah, nå er jeg max trøtt men er du sikker på at ikke den plassen/hardisken er unnalocated da?
Vis hele sitatet...
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Fordi du må gi den en stasjonsbokstav.

Høyreklikk på min datamaskin, velg behandle, gå til diskbehandling og gi disken en bokstav.
Vis hele sitatet...
LOL. fy faen. det er gjort og det fungerer. er litt flau