Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 687
Dreit meg loddrett ut i går,og godtok nedlasting av sikkertsoppdatering. Nå plages jeg med en valideringsvarsler som befinner seg ved høyre hjørne.

Har windows xp pro, sp2.

Siden jeg er sånn passe grønn på dette med validering og aktivering osv, blir jeg nødt til å spørre dere som har peiling på dette. Hvordan bli kvitt denne varsleren? Høyreklikker jeg på ikonet som ligner på ei stjerne, havner jeg til slutt på ei side som "tvinger" meg til å betale 9**kr for programvaren.

What to do?
cWINDOWS\system32\WgaTray.exe
Avslutt denne prosessen, og KJAPP deg å slett fila før den starter igjen.

Så kan du erstatte den med en annen fil så den ikke kommer tilbake ved windpws update.
Trådstarter
5 0
Hvilken fil skal jeg erstatte med ?
Bare kvitt deg med den, men du må være kjapp.

EVT skaff deg unlocker som lar det slette filer i bruk..
http://ccollomb.free.fr/unlocker/
Trådstarter
5 0
fikk kvitta meg med den!! men, hva skjer når pc oppdateres neste gang?
hvis du legger inn en annen .exe fil med samme navn, på samme sted, så skjer nok ingen ting, tror jeg

edit: altså det kan være en hvilken som helst exe fil tror jeg, bare den ikke gjør noe særlig. tar jeg ikke helt feil kan du rename en bildefil til WgaTray.exe for eksempel
Sist endret av olli408; 14. februar 2009 kl. 12:12.