Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 877
Heisann, for øyeblikket sitter jeg i Dubai, altså i et veldig muslimskt land. Her sitter jeg på et hotell med trådløst nett. Problemet er da, jeg sliter med å surfe på nett, fordi mange nettsider er sperret.
Se bilde nedenfor.
klicky

Ånei, er ikke bare pron som er sperra her, flere youtube filmer, biip og nettby er også sperra. Så jeg lurer på om det er noen som helst måte å komme seg rundt dette på? Tenkte først på proxy, men lakenmennene har blokka alle online proxysites. Er vel også verdt å nevne at jeg sitter på en skolepc, så intallasjon av programvare er ikke aktuelt.

Noen som har en ide?

K.
Den sia du prøver å komme inn på (på bildet) er ikke en av de mest nødvendige sidene du trenger. Men såvidt jeg vet om tror jeg det ikke går ann. SÅnn går det når vi lever i en verden med religioner som bremser den globale utviklingen. :/

Edti:
Sitat av hampus
Vis hele sitatet...
Du kom meg vist i forkjøpet, bra jobba
Sist endret av julegave; 25. mars 2008 kl. 18:00.
Trådstarter
hehe julegave, nei det var bare et eksempel:P som sagt så er det flere mer "nyttige" sider for å si det slik som er sperra.

edit: tusen takk Hampus, det der funka supert, eneste er at det gikk grisetreigt though, men uansett;D
Sist endret av Kugie; 25. mars 2008 kl. 18:03.
Du kan laste ned ''Hide My IP''

Google>Download Hide My IP>Instaler>PROFITT?
Tror det skal funke
Trådstarter
Må si hampus traff rett på her, som jeg sa over så får jeg ikke installert noe programvare MartinGoesWIlds, men ellers takk for hjelpa=)
se privat msg :-) , jeg har faktisk satt opp engen proxy for akuratt det problemet her. hvis du bare hadde orka og lest noen av posten min om proxy server og sånt.
Jeg bruker noe som heter hotspot shield fra anchor free. Det funker veldig bra. Sitter på sykehus nett og her er mye sperret, feks freakforum. Ved bruk av hotspot shield får jeg tilgang!
hotspot shield, er ikke en proxy eller noe sånt det er bare en vpn tilkobling. alle som driver med wlan veit at vpn og dårlig wlan funker ikke bra. dem fleste hotspot nå om dagen sperrer faktisk vpn for og ungå sånt som det her :-/
Det er mulig ranvik, men nå har det seg slik at det funker veldig bra her hos meg. Sykehuset som har det trådløse nettet jeg bruker ligger røfflig 100m i luftlinje og det er så vidt jeg får kontakt.

Nå spurte ikke kugie om proxy løsninger, men hvordan han kan komme forbi sperrene. Hotspot shield funker utmerket der jeg har prøvd det hvertfall. Proxy er jo selvsagt et annet alternativ...

:-)