Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 860
Hei jeg vet at det er et hemmelig plass eller en plass i IF som de holder på å lage
men kommer ikke inn dit!
En kamerat har kommet inn på et vis.
noen som vil hjelpe
Det at de holder på å lage sier vel sitt.
Trådstarter
27 0
jaja men den plassen har vært der lenge men det har aldrig vært adgang men det er mulig å komme gjennom
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
bare game masters kommer seg inn der..
jeg er dne kameraten.. og jeg har vært der både i dag og i går :P så ha det er fullt mulig =)
men dette går under exploiting da.. og man risikerer ban
Hvorfor spør du ikke bare kameraten din? Han vet jo tydeligvis hvordan det gjøres....
Er vel sikkert gamle ironforge du tenkter på? det er jo den store døra der kongen sitter.. får sikkert dra dit når expansion kommer..
Hvem bryr seg egentlig om det finnes et hemmelig sted i world of warcraft? Dessuten vet jo ikke alle at du snakker om noe i wow. Teit innlegg.
Foer kunne mages Blink gjennom en vegg og kom inn i Old Ironforge, men det er sikkert fiksa.. se Exploration the Movie for aa se mange artige "hemlige" plasser i WoW
Har sikkert noe med wallwalking aa gjoer, men enig.. spoer kompisen din