Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1034
jeg ahr hørt av noen at LSD var et løsemiddel, men det stod ikke det i løsemiddeltråden her.

hva er skadelig med LSD? Gir det kun kun psykiske bivirkninger, eller finnes det fysiske bivirkninger også?
Sist endret av spQ; 18. januar 2008 kl. 15:39.
Hvis du lurer på dette er det kanskje greit å søke først.

http://www.freakforum.nu/forum/showp...23&postcount=8

Det finnes mye info allerede på forumet. Så kan du alltids skjekke erowid også.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Nei, LSD er ikke et løsemiddel. Les om det på wikipedia og erowid.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter.:

Når du sier bivirkner, tenker du da på bivirkninger som oppstår dager etter inntak? Eller tenker du 'akutte' bivirknger som inntrer kort tid etter inntak av stoffet?

Når det gjelder langvarige fysiske bivirkninger så vil jeg tro det er lik null. Et dødelig inntak av stoffet er på 12 000mcg. Der en vanlig brukerdose ca. ligger på rundt 100-200mcg. Når det gjelder psykiske bivirkninger finne det masse informasjon tilgjengelig her på forumet, og ellers rundt om på nettet. Et lite søk kan gi deg svar på psykiske etter'virkninger av LSD.

Fysiske bivirkninger under selve rusen kan være kvalme, oppkast og hodepine. Selv om dette langt i fra skjer med flertallet av dem som spiser LSD.
Jeg har f.eks problemer med kvalmen under større inntak av LSD. Magen min produserer et slags merkelig ("syre")skum, som gjør at jeg brekker meg og kaster opp skum.
Dog, det skal sies at det kun skjer under høyere doseringer enn en vanlig brukerdose.
Hvorvidt dette er en dokumentert bivirkning, kan jeg ikke svare på. Jeg nevner disse fordi jeg selv har erfaringer med med dette. Har også observert andre bli dårlig, der jeg kan utelukke paranoia eller redsel av noe form som kan rette det mot psykiske bivirkninger.
Sist endret av spQ; 18. januar 2008 kl. 19:43. Grunn: I stedet for å lage ny post for de 3 siste settningene.