Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 629
Hei!
Har en bærbar pc. der jeg hare koblet til en skjerm slik at jeg skal få dual screen. alt funka fett når jegf hadde vista på den.... men bytta over til xp og da kan jeg ikke velge skjermen jeg satt har satt i til å bli dual screnn noen råd? om hva jeg skal gjøre?
Sist endret av p0lse; 29. november 2007 kl. 20:00.
Får du opp noe som helst bilde, eller er skjermen svart?

Det eneste jeg trengte å gjøre for å bruke to skjermer var å kobe til skjermen, gå inn på egenskaper og sette det til "Flere skjermer på ATI Mobility Radeon X1400" (sikkert noe annet for deg, men samme prinsippet vil jeg anta) og vóila.

Jeg måtte også inn på Catalyst Control Center og fikse på noe for å få de instillingene jeg ønsket, men det er sikkert irrelevant.
p0lse's Avatar
Trådstarter
har bilde ja xD
men det går ikke å fikse den til standard skjerm:S
Når jeg hadde vista så skjedde det samme som tim Fellwarden men ikke nå:/
noen som har vert borti noe lignende?
p0lse's Avatar
Trådstarter
pliz a? sliter veldig mye med dette....får ikke spilt på den andre skjermen
Du har laptop sa du? Har du en hurtigtast noe ala "Fn"+ en knapp med ikon av to skjermer? Du kan prøve den iallefall. Sikkert ikke så mye til hjelp, men er verdt å teste.
p0lse's Avatar
Trådstarter
har ikke den tasten nei:/
p0lse's Avatar
Trådstarter
men ingen som vet hva det kan være?
Sitat av arcticmonkey
har ikke den tasten nei:/
Vis hele sitatet...
Alle laptoper skal ha denne tasten.
Forøvrig syntes jeg du bumper denne tråden j"""" mye, spar oss for det.
Hvis noen har en løsning, så sier de det sikkert. Hjelper iallefall ikke å bumpe tråden som sagt, det virker bare negativt.
fn + f4 eller fn + f5

Hva slags maskin har du?