Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1598
Noen som har sett Superbad? (:

Er den bra?
Har ikke sett den selv, men alle jeg kjenner som har sett den synes den er veldig bra, så skal nok se den snart.
Jeg har sett den og vil absolutt anbefale den.
Tja. Jeg så den i går.
Hysterisk kaos og elendig skuespill.
Som underholdning er den helt grei. Jeg lo hysterisk av dialogene flere ganger.
Skjønner ikke helt at den har fått ratingen på imdb. Eneste virkelige geniale i filmen var politifolka ;p
De gjør igrunn alene filmen verdt å se.
og Mclovin da! filmen er som flere sier helt grei. Jeg personlig lo nesten under hele filmen. Den er jo ute på dvdrip nu, så løp og last.. eller kino hvis du føler for det.
DMN
Trådstarter
20 3
jepp, takker for respons, blir kino i kveld!
Jeg er vanligvis kritisk til amerikanske fjortiskomedier, men scenen med McLovin inne i spritbutikken gjorde at jeg lo høyt, selv om jeg satt aleine. Det er heldigvis betraktelig mindre tiss/bæsj/oppkasthumor enn i f.eks American Pie-filmene.

Han som spiller den andre hovedrollen, Michael Cera, spiller også i verdens morsomste sit-com, Arrested Development, som man MÅ se hvis man gikk glipp av den.
Har ikke sett den enda, men den fikk veldig bra kritikk i FilmPolitiet (P3)
Når kommer den på DVD?
Superbad var kjempemorsom. Jeg elsker den formen for "drite-seg-ut"-humor, og Michael Cera er ekspert på å spille usikker tenåring Lo godt under hele filmen.

"For some reason, I don't know why, I just kind of.. sit around all day and draw pictures of dicks."
jeg så den i går.
kjempe bra film, kan annbefale den på det sterkeste
Jeg så den på førpremieren og hele salen lo stort sett hele filmen...

Morsom film det der. Dritbra kommentarer og dialoger i filmen.

Edit: Retta skrivefeil og la til noe ekstra.
Sist endret av junkpal; 20. november 2007 kl. 10:30.
Sykt bra film, anbefales.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Helt kurant film, anbefaler også å anskaffe soundtracket da det er jævli mye bra funky musikk!
Jeg ble seriøst skuffet over Suberbad.

Men det var nok pga. mine skyhøye forventninger til den, siden alle hele tiden skrøyt den opp i skyene.
Du eier ikke humor
Sitat av SgTeRiK
Du eier ikke humor
Vis hele sitatet...
Det har noe med at når noen sier til deg hver dag i en uke: Driiit bra film! Verdens beste! Finnes ikke bedre!

Og når du da ser den, så blir man såklart skuffet! Fordi man syns ikke det var verdens beste film.
Det var en helt ok film. Skuffa!
Filmen var genial nok den, politifolka var bare tidenes beste likte butikkscenen og lo litt av de kuk-tegningene på slutten..
Sitat av GothQueen
Det har noe med at når noen sier til deg hver dag i en uke: Driiit bra film! Verdens beste! Finnes ikke bedre!

Og når du da ser den, så blir man såklart skuffet! Fordi man syns ikke det var verdens beste film.
Det var en helt ok film. Skuffa!
Vis hele sitatet...
"Your cock is so smooth"
"Your's would be too...if you where a man"

Eller noe sånn.

Filmen er morsom, en typisk vorspiel film. Men den er hva man gjør den til. Forventer man at man skal le gjennom hele filmen, blir man fort skuffet og fokuserer på det negative i den, og da ender man vel opp med en dårligere opplevelse enn å bare gå inn med et åpent sinn.

Det er bare en ting å gjøre. Lære seg å ikke ha forhåpninger til noe i livet.

Mensen på buksa, i baksetet til en pedo uten godteri (men med myspace konto), overnevnte sexscene, fortelle hva klokka er. Det her er alle flaue ting, som de på en finurlig måte klarer å gjøre de som ser filmen både flaue på vegne av de det skjer med, og samtidig veldig morsomt.

I mine øyne har Seth Rogen en veldig bra vinkling på komedier, og jeg ser frem til hans nye film Drillbit Taylor som kommer til neste år.

Men dere glemmer en viktig ting her. Meningen bak et forum. Man får si sin egen mening, ikke diktere hva andre skal mene om noe. Det har vi Dorthe Skappel & God Kveld Norge til.
Hysterisk morsom! jeg lo så jeg fikk vondt!

"oh no the cops...."