Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4839
hei hei, dette er kansje et teit spørsmål men her kommer det..
ska kjøpe meg en sånn liten pipe(sånn liten som man kan ha med i lommen.)
sant det går fint å bare ligge ren hasj i å røyke?eller er det sløs!!?
Det er sløs, men det går fint.
Ta heller å mekk ferdig noen stapp som du har i en snusboks eller noe lignende, så fyller du bare på i pipen! sparer mye hasj på det...
Det går fint, jeg pleide å gjøre det mye en stund. Lønner seg vel å ikke ha så veldig mye av det oppi om gangen, tror du får mest ut av det tilsammen da.
Har forsøkt det noen ganger, men selv har jeg erfart at å blande det med tobakk gir størst effekt... men det fins jo sånne piper som er ment å røyke rent på... de er ikke stort større enn en lommekalkulator-size, og åpner du dem, så er det som å se på noen "ganger" som går på kryss og tvers. Har ikke så gode erfaringer med de heller.... I mine øyne blir det sløs, men det er vel fra individ til individ.
Spørsmål til Paranoy: Den andre tråden er stanset, men mente du å røyke W.Y med en lyspære? Forklar pliis? Absolutt alle røyker W.Y på sølvpapir, aluminiumsfolie, akkurat som med heroin f eks. De fleste bruker sammenrullet papir som sugerør for røyken, men noen suger røyken opp gjennom en liten hjemmemekka vannpipe. Dette er sånn det er i hele Thailand.
ok siden denne tråden slekter seg til et spørsmål jeg lurer på fyrer jeg løs.
Hvordan ville det blitt å fyre 0,5 grønt rent, i ei vanngurgle? Og noen som har testa grønt/fruktobakk i ei vannpipe?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Jumbo
ok siden denne tråden slekter seg til et spørsmål jeg lurer på fyrer jeg løs.
Hvordan ville det blitt å fyre 0,5 grønt rent, i ei vanngurgle? Og noen som har testa grønt/fruktobakk i ei vannpipe?
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke helt hvilket svar du tenker deg, men ja: Det går jo helt sånn som man tror det går, man tenner på, trekker og blir fjern. Litt hosting kan det jo også bli.

Angående frukktobakk og pot, sjekk Denne tråden.

Dette spørsmålet er ikke akkurat rocketscience (det koster ikke mye tid og energi å prøve seg litt frem), så jeg ser ikke noen grunn til å la denne tråden fortsette å være åpen.