Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1290
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Fikk i oppgave av en kompis å lage en liten gladlåt han kunne høre på når han hadde fyllenerver. Sånn ble den: http://home.no/polar2000/Cheese.mp3

Den ble lagd utelukkende med en 808 trommemaskin og en Moog.

Glad nok?
Sist endret av Polar-; 1. november 2007 kl. 15:00.
hehe, rikelig med glad-faktor der :P
Sånn kan det gå hvis man har 20 minutter til overs, fast tracker II installert og et enormt talent innenfor musisk nyskaping og kreativitet.

Når kommer albumet?
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Trådstarter
Sitat av lefsegokk
Sånn kan det gå hvis man har 20 minutter til overs, fast tracker II installert og et enormt talent innenfor musisk nyskaping og kreativitet.

Når kommer albumet?
Vis hele sitatet...
Når jeg får lefsa di, din tøs.

Forresten brukte jeg bare 15 min.
Sist endret av Polar-; 1. november 2007 kl. 15:03.
Hehe, glaa'låt? Jada! Kunne godt vært theme til et dårlig program som går på barne-tv eller noe ^^ gla'låt er det hvertfall. Satt og venta på at noen skulle begynne å synge, men det kom jo selvfølgelig ikke
tøff sang!

fikk litt dilla på den.. *repeat*
Hehe, vet ikke hva den minner meg om, men gladlåt ftw

O.o, sjekk hastigheten på fila når jeg lasta ned.
lol, du kunne sikkert fått deg jobb innen barne tv og lage theme låter til de
En bra,barnslig og underholdene glad låt
Fin sang, tror du trygt kan kalle det en gladsang. Første jeg tenkte når jeg hørte den var barne tv.
Ekstremt fengende!
Polar-: Jeg hater deg noe så jævli! Du har klistret den gla sangen i hode mitt, og den vil ikke ut! Jeg blir gal! Bra sang, tho.

Effektiv i det siste? Mye bra iallefall.
Avogtil høres den ut som en passende sang til "Plill, Plopp og Plomma" eller noe sånnt på barneTV =D

Me likes
ble i glad humør av den sangen.. thank you
http://youtube.com/watch?v=icrUkBaSefs

=)
Sist endret av laustaus; 3. november 2007 kl. 03:33.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Trådstarter
Hehe, ja kanskje jeg kan prøve meg som barne-tv jingle composer? Lurer på om lønna er bra.
Hahaha jeg elsker det
Oi så fett. Det meste klinger veldig bra her. Den lille genistreken i bakgrunnen, bedre hørt som en ganske retro commodore arp er utrolig komisk.

Genialt.