Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 5232
Jeg var i en såkalt bussulykke der jeg svingte meg rundt de nest bakerste setene i en buss jeg skulle sitte meg helt bakerst. Beskjeden som jeg var fordi bussen var helt full untatt de 5 bakerste setene. Da jeg svinge meg bak traff jeg på Mr. Sikkerhetsbelteseleholder, og fikk da denne kjørt rett opp i mitt vakre halebein.

En uke etter gjorde det bare vondt når jeg satt lenge, men tross alt går jeg på skole i Bergen by og en time med buss hver vei begynte dette å bli et problem. Det gjorde vondt ellers når jeg satt også og dette kunne jeg ikke leve med. Jeg vet at nFF ikke er et legeoppsøkingshjem eller noe i den duren. Jeg gikk til legen (som har lang erfaring) han undersøkte det hele og fant ut at det ikke var noe brudd, og at plagene skulle komme seg selv.

Det har dem altså ikke gjort, jeg har spist på smertestillende hele perioden og i begynnelsen så virket det. Men nå har ingenting virkning. Jeg skal til kiropraktor i morgen. Men jeg begynte å tenke. Hva om han ikke kan gjøre noe. Hva om jeg er nødt til å ta en operasjon? Og i så fall hvor lenge tar det før jeg kan slutte å spise is med ræva og gå normalt igjen? Hva skal jeg gjøre egentlig? Skal jeg satse på at noen timer regelmessig hos kiropraktor skal fikse biffen?

Setter pris på svar...
Men JEEEEEZUUUUS! Er det ikke så utrolig obvious at dette er bedre og spørre legen din om? Vi har jo ingen mulighet what-so-ever for og gi deg noen skikkelige svar på dette
Det kan hende at du har klart å forskyvet halebeinet en liten milimeter... En nerve er dermed i press hver gang du sitter etc. Så legen sjekka bare brudd som du sa... dette blir det ikke brudd av... Prøv å varm opp ræva di (massasjevarmestråle ting) og deretter ta og spenn begge rompemuskelene.... det kan hende det hjelper....
Sist endret av kaktusen; 17. mars 2008 kl. 20:31.
Skjedde noe lignende med meg en gang. Vi hadde jogging i gymmem og to andre kom fra hver sin side av meg og dunket meg i bakken. Jeg datt rett på halebenet og klarte, som deg, ikke å gå normalt og det gjorde sykt vondt. Jeg hadde ingen brudd eller lignende, og det hele gikk over av seg selv etter ca en ukes tid. Det er egentlig bare å vente en stund og se, før du begynner å bekymre deg for opperasjoner osv.
det kan hende det er en betennelse i sener/nerver i området, og da fins det bare en løsning VENT!!!

slutt å bekymre deg for operasjoner, det her er nok ganske normalt, men det tar tid: jeg har en betennelse i kneet, og har slitt med den i akkurat et år om 13 dager :P
Sitat av Drake Killah
det kan hende det er en betennelse i sener/nerver i området, og da fins det bare en løsning VENT!!!

slutt å bekymre deg for operasjoner, det her er nok ganske normalt, men det tar tid: jeg har en betennelse i kneet, og har slitt med den i akkurat et år om 13 dager :P
Vis hele sitatet...
Hmm, jeg antar du har vært hos lege og alt slikt, right?
Krisku's Avatar
Trådstarter
Takk folkens=)
Versegod for... ingenting???
Krisku's Avatar
Trådstarter
Unnskyld da. men så har sikkert ikke du hatt vondt i halebeinet noen gang da. Så vet ikke hvordan det er å takke for noe, når man er i en slik situasjon.
Plagen går bort av seg selv, det bare gjør satans vondt når det står på. Ligg på magen, og ikke still slike spørsmål på dette forumet.