Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1332
Fikk en telefon fra banken i dag om at noen hadde vært inne å tatt 56 000kr fra ene bankkortet mitt. Har ikke brukt det noen plass online foruten ebay,zalando, spaceworld + div. andre lignende sider.

Hva skal jeg gjøre? Trodde jeg skulle svime av når jeg fikk beskjeden.
Først så får du den sperret, så snakker du med banken din og anmelder det.
Du bør vel sperret korte ditt og deretter anmelde dette til politiet. Fikk du ikke noe råd fra banken?
Vet ikke helt hvordan regelverket virker men de dekker ofte svinn fra konto. Spør banken din istedenfor å forhøre deg på nett. Da vil du sikkert bli rådet til å sperre konto, anmeldelse osv.

Banken vil jo også se hvem som har tatt disse pengene så snakk med de.
Sitat av Hei-Det-Er-Meg Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Ikke relevant, da dette ikke er vedtatt og aktuell praksis per dags dato.

Ellers TS, banken er din første telefonsamtale og plass for henvendelse. Der får du sperret kort, dokumentert tapet med tidspunkt, og så videre. Dette tar du videre til Politi og forsikringsselskap.

Tenk gjennom hvorvidt du kan dokumentere at det ikke bare er du som har vært på tur med kortet i fylla eller lignende. Cheers!
Priceless!

Du får en telefon fra banken om at noen har tatt 56k. fra bankkortet ditt - og så spør du på freak.no om hva du skal gjøre?