Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2028
Hei, det har vært ute og gått noen rosa firkløvere (inneholder PMA) om dagen i område hvor jeg bor. Har tidligere lagt inn ett innlegg anngående disse pillene http://freak.no/forum/showthread.php?t=147769.

http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=11132. Er 99 % sikker på at det er disse pillene i forhold til utseende og comments fra rapporten.

Det jeg da lurer på er er hva PMA gjør med hode og kroppen fysisk. Jeg satt sammen med noen kompiser av meg som insisterte på å ta disse pillene selv om jeg forsøkte å få de til å ikke ta disse pillene siden folk sa dette var søppel. Ingen hadde tidligere prøvd E tidligere. Det som skjedde var at de første tok 1 Hvit rolex(MDMA-LOW) først for så å ta en rosa firkløver en halvtime senere pga de ikke kjente noen virkning. Alt gikk helt bra til de tok disse rosa firkløverne.

Det som skjedde var at de ble ekstremt kvalme, og alt inntak av væske kom opp igjen like etter de hadde fått det ned. De spøy så grådig at jeg trodde innvollene nesten skulle komme opp, for så intens spying har jeg aldri i mitt liv sett noen gang. Svetten rant og de bare lå i sofaen. Visste heller ikke om de var rusa eller ikke fordi i perioder følte man seg rusa og i andre perioder følte man seg ikke rusa. Paranoia utvilket seg og den ble bare verre og verre. Og når de voknet neste morgen var de helt utkjørt og bare lå i senga hele dagen. Noe de også merket var at han ene hadde fått røde prikker over hele trynet(ikke spesielt synlig, men man så det) så ut som eksem eller noe i den duren.

Han ene føler seg litt rar den dag i dag, så jeg er litt beskymret over dette. Han føler at han er litt rusa av og til, i svært små perioder og dette er vel litt merkelig? mistenker selv at det er PMA som er skyld i dette.

Så hva gjør PMA-en med deg egentlig?

Disse pillene er noe dere skal holde dere langt unna, for det er rett og slett gift. Så hvis dere kommer over noen rosa firkløvere eller PMA i det hele tatt så hold dere unna.

Håper på gode svar!
Hvis du visste det var søppel, så skulle du flusha det ned dass med engang. Hørtes ikke bra ut, og kompisene dine høres ut som to brøhoder. De lærte sikkert leksa si ihvertfall. Men la meg sitere wikipedia:

"PMA first came into circulation in the early 1970s, where it was used intentionally as a substitute for the hallucinogenic properties of LSD.[6] It went by the street names of "Chicken Powder" and "Chicken Yellow" and was found to be the cause of a number of drug overdose deaths (the dosages taken being in the range of hundreds of milligrams) in the United States and Canada from that time.[7] Between 1974 and the mid-1990s, there appear to have been no known fatalities from PMA.[8] Several deaths reported as MDMA-induced in Australia in the mid-1990s are now considered to have been caused by PMA, the users unaware that what they were ingesting was not MDMA but in fact PMA.[9] There have been a number of PMA-induced deaths around the world since then"


Andre navn på PMA er "Death" og "Dr.Death".
Det hørtes egentlig ut som serotonergt syndrom.

PMA hemmer MAO veldig effektivt, samtidig som det fører til frigjøring av store mengder serotonin, så det er nok en mulighet, spesielt siden dere tok en MDMA tidligere(selv om ikke denne i seg selv ga virkning, kan de har virket synergisk på hverandre).

De hadde flaks at det gikk noenlunde OK, men jeg syns det er idiotisk av dere å prøve noe dere visste var drit.
Sist endret av exocytose; 20. januar 2010 kl. 14:16.
PMA er ikke til å spøke med, og hvis disse pillene faktisk inneholder PMA, bør man holde seg langt unna!

Erowid sier følgende:

PMA is more dangerous than MDMA.
At dosages from 60-80 mg (lower than those used regularly for Ecstasy), it can cause a sudden, large, and potentially fatal rise in blood temperature, body temperature and blood pressure. One of the recently reported deaths came after a young woman ingested 3 pills, not uncommon with ecstasy, but potentially deadly with PMA.

Her kan man også se et tragisk eksempel på hva som kan skje om man inntar dette stoffet.

Om trådstarters venner overlevde episoden, er sjangsen for at de har pådratt seg varlige skader ganske liten. Det er imidlertid sjangse for hjerneblødning, og om en slik blødning er liten KAN man overleve den uten behandling. Dette kan dog gi varige men. Om en eller flere av vennene dine føler seg utilpass, vil jeg råde dem til å oppsøke lege og fortelle hva de har tatt og hvilke symptomer de opplever.
Faren for å få tak i piller med PMA er faktisk det største faremomentet jeg har i bakhodet når det gjelder knips!
At kompisene dine spiser slike frivillig vitner om liten forståelse og kunnskap. I værste fall kunne dette endt med ekstrem overopphetning og død...

Mulig noen tar litt for lett på det, en liten pille ser jo så uskyldig ut. Men folk har dødd av knips med PMA i tidligere, og flere dødsfall kommer antakeligvis til å intreffe i fremtiden. Derfor bør man ta sine forhåndsregler, kjøpe et test-kit, undersøke med personer som har prøvd knipsene tidligere og ha en generell skepsis mot nye piller på markedet.

Finner en ordentlige knips med ren mdma i, eller endra bedre mdma krystaller. -Så kjøp en hel haug! Da har du for lang lang tid fremover, og en unngår en av de største farene med knips. Dritt produsert av kyniske bakmenn som ikke kunne gitt mer faen i brukerernes helse!