Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  87 7977
En kamerat av meg linket meg til en episode av 'Ross Kemp on gangs' hvor han besøker en nynazist gjeng og den sterkt høyreekstremistiske delen i Russland. I denne episoden intervjuer han flere av snauskalle gjengene som står for de rasistiske overfallene i Russland. De har ofte med seg en kameramann og filmer handlingene sine, noe de også putter på nett senere. Disse kortvarige filmsnuttene inneholder grov vold mot utenlandske og noen ganger ender det til og med med døden.

Etter og ha sett denne episoden googlet jeg dette og fant haugevis av korte videosnutter lignende de som er i episoden.

Meningen med dette innlegget var og se hva dere her på freak mener om slike handlinger og hva som kan gjøres for å forebygge dem. Jeg personlig synes dette her er helt horribelt og se på, og stiller meg spørrende til hvorfor de gjør det.

Jeg kommer også til og legge til et par linker nede til flere av disse snuttene, men og se de er på eget ansvar, og du er herved advart, ettersom de kan være veldig forstyrrende og ubehagelig og se på.

http://www.dailymotion.com/tesak

http://www.rferl.org/content/Film_On...s/1946406.html

http://www.youtube.com/watch?v=MJ3tO...eature=related

http://www.casttv.com/video/qpoyp5/s...-from-ss-video







Mvh TheCodFather!
De folka der fortjener no inni helsikkes med juling synes nå jeg iallefall. (Tenker da på nazistene.)
Russere er jo immigrert mange steder, skjønner ikke hva de har så mye imot utlendinger, er nokk mye med fattigdom og slum og gjøre
Et veldig facinerende innlegg der 'CodFather', så faktisk det programmet selv, veldig godt skrevet!
Sitat av kimmag Vis innlegg
De folka der fortjener no inni helsikkes med juling synes nå jeg iallefall. (Tenker da på nazistene.)
Vis hele sitatet...
Det er nok mange som er enige i det.

Men de gutta her jobber i flokk, i alle vidoene er det ca 4 skin heads mot en stakar. +++ De har halshugd og skutt to personer langt ute i skauen, fordi de ville at en av medlemmene av gjengen skulle sleppes løs..
har selv litt russisk bakgrunn. I Russland er alle krigere. Russerne er veldig stolte mennesker, de kriger for det de tror på. De gutta føler at romerfolket og alle andre ikke vestlige innvandrere stjeler fra staten og fucker opp for det fattige Russland. Altså ghettoen de resterende som forsatt "lever" i sovjet. Jeg liker ikke det dem gjør selv, men dere kan tenke dere selv når SLAVIC UNION passerer over 5000 høyekstreme medlemmer så blir det bråk. 142 millioner mennesker av stål.
Skulle gitt alle en 1on1 fight to the death mot f.eks. Cain Velasquez i ringen. Det hadde vært underholdende.
Sitat av KeithFlint Vis innlegg
Skulle gitt alle en 1on1 fight to the death mot f.eks. Cain Velasquez i ringen. Det hadde vært underholdende.
Vis hele sitatet...
De gutta er pingler men send heller Datsik, Fedor Emalianenko eller kanskje Putin kunne dratt noen judo-triks? who knows..
Sitat av Essi Vis innlegg
De gutta er pingler men send heller Datsik, Fedor Emalianenko eller kanskje Putin kunne dratt noen judo-triks? who knows..
Vis hele sitatet...
Hvem er pingler? Nazistene i videoene hadde fortjent det, og halve poenget er jo at en latinamerikaner skulle delt ut julingen.
Sitat av KeithFlint Vis innlegg
Hvem er pingler? Nazistene i videoene hadde fortjent det, og halve poenget er jo at en latinamerikaner skulle delt ut julingen.
Vis hele sitatet...
De fleste av neonazistene er pingler.. Men hva mener du med en Latin-amerkianer?? hva gjør han så spesiell hadde vært bedre hvis en sultan fra romfolket hadde kommet med sabelen sin.
Sitat av Essi Vis innlegg
De fleste av neonazistene er pingler.. Men hva mener du med en Latin-amerkianer?? hva gjør han så spesiell hadde vært bedre hvis en sultan fra romfolket hadde kommet med sabelen sin.
Vis hele sitatet...
Sant nok, men poenget var bare at en som i deres øyne er mindreverdig, som en meksikaner, skulle gi julinga. Nevnte bare Velasquez, da han er heavyweight champion i UFC, og dermed sannsynligvis den farligste motstanderen.
De kunne prøvd seg på Gjenger som ms13 osv. Da hadde snauskallene blitt "utryddet"
Sitat av alicante55 Vis innlegg
De kunne prøvd seg på Gjenger som ms13 osv. Da hadde snauskallene blitt "utryddet"
Vis hele sitatet...
ms13 er grove folk. Men er de virkelig så tøffe? skyte med maskingunner etter en 15 gammel jente? Nei send dem i nærkamp med noen av de russiske neonazisistene som kan mma og grappling alle sammen.
Jeg mistet akkurat veldig mye tro på menneskeheten. Forferdelige mennesker. Fortjener dødsstraff alle som en.
Sitat av nikons Vis innlegg
Jeg mistet akkurat veldig mye tro på menneskeheten. Forferdelige mennesker. Fortjener dødsstraff alle som en.
Vis hele sitatet...
Dødsstraff bør straffes med dødsstraff...
Sitat av Essi Vis innlegg
ms13 er grove folk. Men er de virkelig så tøffe? skyte med maskingunner etter en 15 gammel jente? Nei send dem i nærkamp med noen av de russiske neonazisistene som kan mma og grappling alle sammen.
Vis hele sitatet...
Send noen av dem i nærkamp med f.eks "rampage jackson" "kimbo slice" eller Housten Alexander?

Rampage: http://www.google.no/imgres?imgurl=h...1t:429,r:2,s:0
Sist endret av alicante55; 6. januar 2011 kl. 23:40.
Hvorfor er det så morsomt å sette disse gjengene opp mot hverandre eller kampsportutøvere? Er det en slags form for primitiv humor dette, å sitte og forestille seg hvem som er mest voldelig? Vold og drap er helt jævlig, noe flere av dere ser ut til å si dere enig i, men allikevel vil skal straffes med mer vold.
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Send noen av dem i nærkamp med f.eks "rampage jackson" "kimbo slice" eller Housten Alexander?

Rampage: http://www.google.no/imgres?imgurl=h...1t:429,r:2,s:0
Vis hele sitatet...
hahahaha. Drar inn gode gamle kimbo. Mannen har nesten ikke verdighet og pust igjen i kroppen. Banket av Seth petruzelli innen 20 sek. Gutt tenk på hva du sier, Først MS13 så kimbo? Russerne føler seg truet av innvandrerne som en gang stjal, voldtok og kanskje gjør det forsatt, her snakker vi store fordommer osv. Sovjet lever og det har vi et klart bevis på. Putin og resten av maktene i Russland gidder ikke kaste så mye som en krone på fattige russere men folket utenfra får penger. En fattig russisk gutt 20 år og nyklippet har nettopp mistet Moren sin i slummen hva gjør han? Går til kamp. Mangfoldet og STOR motivasjon fra Unionen sin side får med mange unge mennesker noen går videre inn i høyekstreme grupper som går løs på tilfeldige mennesker, jeg syntes dritten er jævlig sjæl men de fleste filmene fra han ross kemp eller hva han heter har blitt hentet fra nettverket til de gutta og filmene er nok fra 90 tallet ikke at det gjør saken bedre da.. Men poenget mitt er at RUSSLAND/SOVJET er korrupt, du hører jo han ene mannen ikke tørr å gå en omvei til skolen en gang. Verden suger. Må si at jeg får den samme uroen i kroppen av dette akkurat som når jeg ser dyr blir mishandlet. Den følelsen av at du ikke kan gjøre noe, hadde du fått tak i folka hadde du, jeg og sikkert alle de kompisene dine fra MS13 partet kroppsdeler her og der. Ha en forsatt god kveld. Tar også intiativ til å si at norsk freak forum er herlig! Gode diskusjoner med gode folk
Skal de bare få en skjenne preken da eller?

Hadde en nynazist eller lignede gått på en av venne mine hadde jeg gjort alt for å hjelpe vennen min.
Sitat av Afasar Vis innlegg
Hvorfor er det så morsomt å sette disse gjengene opp mot hverandre eller kampsportutøvere? Er det en slags form for primitiv humor dette, å sitte og forestille seg hvem som er mest voldelig? Vold og drap er helt jævlig, noe flere av dere ser ut til å si dere enig i, men allikevel vil skal straffes med mer vold.
Vis hele sitatet...
Du har helt rett. De slår ned uskyldige mennesker på gata, halshugger folk og tramper folk i hjel. La oss sette dem i et norsk luksusfengsel.
Sitat av Essi Vis innlegg
hahahaha. Drar inn gode gamle kimbo. Mannen har nesten ikke verdighet og pust igjen i kroppen. Banket av Seth petruzelli innen 20 sek. Gutt tenk på hva du sier, Først MS13 så kimbo? Russerne føler seg truet av innvandrerne som en gang stjal, voldtok og kanskje gjør det forsatt, her snakker vi store fordommer osv. Sovjet lever og det har vi et klart bevis på. Putin og resten av maktene i Russland gidder ikke kaste så mye som en krone på fattige russere men folket utenfra får penger. En fattig russisk gutt 20 år og nyklippet har nettopp mistet Moren sin i slummen hva gjør han? Går til kamp. Mangfoldet og STOR motivasjon fra Unionen sin side får med mange unge mennesker noen går videre inn i høyekstreme grupper som går løs på tilfeldige mennesker, jeg syntes dritten er jævlig sjæl men de fleste filmene fra han ross kemp eller hva han heter har blitt hentet fra nettverket til de gutta og filmene er nok fra 90 tallet ikke at det gjør saken bedre da.. Men poenget mitt er at RUSSLAND/SOVJET er korrupt, du hører jo han ene mannen ikke tørr å gå en omvei til skolen en gang. Verden suger. Må si at jeg får den samme uroen i kroppen av dette akkurat som når jeg ser dyr blir mishandlet. Den følelsen av at du ikke kan gjøre noe, hadde du fått tak i folka hadde du, jeg og sikkert alle de kompisene dine fra MS13 partet kroppsdeler her og der. Ha en forsatt god kveld. Tar også intiativ til å si at norsk freak forum er herlig! Gode diskusjoner med gode folk
Vis hele sitatet...
Du har vell sett han idioten som drepte kattunger inne i en pose? Var nesten så det kom noen tårer da, det er helt fælt hvordan folk kan være.
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Skal de bare få en skjenne preken da eller?

Hadde en nynazist eller lignede gått på en av venne mine hadde jeg gjort alt for å hjelpe vennen min.
Vis hele sitatet...
Det hadde vel vi alle? man sloss for venner slik er jeg innstilt på ihvertfall. Om en norsk venn skulle blitt banka eller en utlandsk det spiller ingen rolle man støtter sine i tykt og tynt.

Sitat av alicante55 Vis innlegg
Du har vell sett han idioten som drepte kattunger inne i en pose? Var nesten så det kom noen tårer da, det er helt fælt hvordan folk kan være.
Vis hele sitatet...
Ja triste greier får vondt å blir forbanna. Men går kanskje litt offtopic men når nazister banker og slår, folk sprenger hverandre i lufta, ung jente kaster 9 valper ut i vannet og 2 voksne mannfolk tvinger faen meg en hel sigarett i en hund med maske foran munnen da veit man at verden er dårlig. Slemt..
Sitat av nikons Vis innlegg
Du har helt rett. De slår ned uskyldige mennesker på gata, halshugger folk og tramper folk i hjel. La oss sette dem i et norsk luksusfengsel.
Vis hele sitatet...
Ja, hvorfor ikke? De er skapt av miljøet de lever i, og kan derfor kanskje endres ved å puttes i et sunnere og mer stimulerende miljø. Heldigvis står ikke rettssystemet for hevn og andre neandertalerholdninger, men for å hjelpe folk til å leve normale liv.
Sett en del av dette jeg også.
Jeg kom til å spørre hvorfor folk drev slikt i Russland til min tidligere russiske venn, han mente at det var fordi russerne
var så paranoide for at alle utlendinger i landet dems stjal alle jobbene deres å snyltet penger av dem.
Han mente også at de fleste russere vokser opp i alkoholiserte familier, med foreldre som også har/hadde lite sans for utlendinger, eller som har vært nokså rasistiske.
- Hvis man ser det ut ifra en slik situasjon, så er det ganske mange slike personer, og de fleste av dem går med tankegangen
"Har jo ingenting å leve for her i Russland uansett", så alkohol og danne gjenger blir det man vil leve for i dem sitt perspektiv
,ved å gå rundt og banke opp uskyldige personer tror dem at de kan løse problemet selv, skal si russerne også har liten tillit
til politikken sin, noe som heller ikke gjør det noe bedre.

De fleste russere jeg har pratet med er også ekstremt stolte av det å være russisk, ingen over skulle man tro.
I dystre mørke Russland er det mange som har lett for å havne utenfor, som i et hvilket som helst land, men Russland har ekstreme fattigdoms-hjørner, å veldig mye korrupsjon.
De som da faller utenfor ser absolutt ingen lys ved andre siden, å går i ett med rus & nolifers som stifter egne rasistiske klubber som tyr til vold mot uskyldige mennesker som er i en ekstremt vanskelig situasjon selv!

Det jeg stiller meg kritisk til er at det ser ut til å vokse mer og mer for hvert år som går...?
Sist endret av Sluzzz; 7. januar 2011 kl. 00:09.
Sitat av Afasar Vis innlegg
Hvorfor er det så morsomt å sette disse gjengene opp mot hverandre eller kampsportutøvere? Er det en slags form for primitiv humor dette, å sitte og forestille seg hvem som er mest voldelig? Vold og drap er helt jævlig, noe flere av dere ser ut til å si dere enig i, men allikevel vil skal straffes med mer vold.
Vis hele sitatet...
Med en slik voldelig og destruktiv adferd disse personene viser, uten noen som helst form for skyldfølelse, eller sympati for deres offer, handler det ikke om primitiv humor, men skikkelig justice. De fortjener intet mindre, slike mennesker er avskum. Ja, jeg mener også at dette hadde vert underholdende, da det å se ondskap få smake sin egen medisin rett og slett er herlig.
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Sett en del av dette jeg også.
Jeg kom til å spørre hvorfor folk drev slikt i Russland til min tidligere russiske venn, han mente at det var fordi russerne
var så paranoide for at alle utlendinger i landet dems stjal alle jobbene deres å snyltet penger av dem.
Han mente også at de fleste russere vokser opp i alkoholiserte familier, med foreldre som også har/hadde lite sans for utlendinger, eller som har vært nokså rasistiske.
- Hvis man ser det ut ifra en slik situasjon, så er det ganske mange slike personer, og de fleste av dem går med tankegangen
"Har jo ingenting å leve for her i Russland uansett", så alkohol og danne gjenger blir det man vil leve for i dem sitt perspektiv
,ved å gå rundt og banke opp uskyldige personer tror dem at de kan løse problemet selv, skal si russerne også har liten tillit
til politikken sin, noe som heller ikke gjør det noe bedre.

De fleste russere jeg har pratet med er også ekstremt stolte av det å være russisk, ingen over skulle man tro.
I dystre mørke Russland er det mange som har lett for å havne utenfor, som i et hvilket som helst land, men Russland har ekstreme fattigdoms-hjørner, å veldig mye korrupsjon.
De som da faller utenfor ser absolutt ingen lys ved andre siden, å går i ett med rus & nolifers som stifter egne rasistiske klubber som tyr til vold mot uskyldige mennesker som er i en ekstremt vanskelig situasjon selv!

Det jeg stiller meg kritisk til er at det ser ut til å vokse mer og mer for hvert år som går...?
Vis hele sitatet...
Vokser seg store og sterke akkurat som mange i Norge sier - "innvandring blir det bare mer og mer av snart tar de over hele Norge" Det er faktisk nesten sant, de bygger moskeer, føder flere barn og henter familier til Norge osv. jeg har ikke noe imot det, men når det klages på å ikke gjøres noe mer er det dumt. Norge sier rett og slett ikke ifra. I russland tror du vi gir bort plasser til mokseer? ikke snakk om! tror du en far fra india får hente resten av sine tanter og onker? ikke snakk om! Russerne sier ifra, men de gjør det på en dårlig måte.
Sitat av KeithFlint Vis innlegg
Med en slik voldelig og destruktiv adferd disse personene viser, uten noen som helst form for skyldfølelse, eller sympati for deres offer, handler det ikke om primitiv humor, men skikkelig justice. De fortjener intet mindre, slike mennesker er avskum. Ja, jeg mener også at dette hadde vert underholdende, da det å se ondskap få smake sin egen medisin rett og slett er herlig.
Vis hele sitatet...
Har skjønt det du. Ingen vits å spare på folk som dette. De er syke i hode.
Sitat av KeithFlint Vis innlegg
Sant nok, men poenget var bare at en som i deres øyne er mindreverdig, som en meksikaner, skulle gi julinga. Nevnte bare Velasquez, da han er heavyweight champion i UFC, og dermed sannsynligvis den farligste motstanderen.
Vis hele sitatet...
Eg trur ikkje dei russiske nynazistane bryd seg mykji om ein meksikanar. Rasekonfliktane i Russland går mest på linja sigøynar/slavar og kaukasar/slavar. Ein og annan svart kar fær makeleg til deng frå tid til tid, men det er ikkje dei som fører svære kampgruppor med nynazistar. Det er i hovudsak arbeidsinnvandrarar frå Georgia og andre tidlegare sovjetstatar.

Og eigentleg ser eg ikkje poenget med å sette vald mot vald. Det avlar einast meir vald. Vi kan heller sjå til utbyterike forsøki med lukka kloster i svenske fengsel. Her fær ikkje fangane kontakt med omverdi i det heile. Meir vald herdar dei berre, men her må dei stå til doms for seg sjølv — som kan vera verre enn nokor som helst straff. Eksistenskrise er ikkje noko å tulle med, må vita.
Men er egentlig disse Neo-Naziene utenfor Russland? Eller tørr de ikke dra inn i de "farligste" strøkene i LA osv?

Det eneste du viser viss du går 3+++ mot 1 er feighet!
Sist endret av alicante55; 7. januar 2011 kl. 00:23.
Sitat av Essi Vis innlegg
Vokser seg store og sterke akkurat som mange i Norge sier - "innvandring blir det bare mer og mer av snart tar de over hele Norge" Det er faktisk nesten sant, de bygger moskeer, føder flere barn og henter familier til Norge osv. jeg har ikke noe imot det, men når det klages på å ikke gjøres noe mer er det dumt. Norge sier rett og slett ikke ifra. I russland tror du vi gir bort plasser til mokseer? ikke snakk om! tror du en far fra india får hente resten av sine tanter og onker? ikke snakk om! Russerne sier ifra, men de gjør det på en dårlig måte.
Vis hele sitatet...
Agree! Jeg har en baktanke om at slike grupper kommer til og øke med årenen sånn som innvandrer politikken er idag. For sier ingen kommer faktisk det Norske folk til og bli så paranoide at slikt skjer! Et eksempel er jo ''lasermannen'' fra Sverige.
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Agree! Jeg har en baktanke om at slike grupper kommer til og øke med årenen sånn som innvandrer politikken er idag. For sier ingen kommer faktisk det Norske folk til og bli så paranoide at slikt skjer! Et eksempel er jo ''lasermannen'' fra Sverige.
Vis hele sitatet...
Det kommer garantert til å bli mye drap osv i Oslo fremover. Nå som Nynazister også kommer hit.
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Det kommer garantert til å bli mye drap osv i Oslo fremover. Nå som Nynazister også kommer hit.
Vis hele sitatet...
forteller du meg at det ikke finnes nynazister i Oslo den dag i dag!?
Jo, men nå er det så lite av dem at de lett blir overmannet.

http://crip-gang-knowledge.blogspot....s-angeles.html

Slipp av noen skinnheadz der?
@Alicante55
Jeg vil ikke tro de går 3 mot 1 av feighet, vil heller tro det er snakk om å vise makt og styrke. For de fleste snauskallene slår seg sammen til gjenger som vil briefe litt med hvor hardt de faktisk tar folk. Vil heller ikke tro de har en direkte grunn for og dra inn til LA og bråke. Opplegget dems er vell at de vil ha dem ut av Russland har jeg forstått det riktig?
Hvorfor er det så sinnsykt mye skinnheadz i USA Da?
Vi må huske at alle skinheads ikke er russere. Her var det vell snakk om Rasistisk motivert vold i Russland?
Men er den Russiske mafiaen på lag med Neo-Naziene?
Dette er et emne jeg ikke har så stor kunnskap innenfor. Men vet ikke om du har sett det andre emne som er kommet opp jeg?

http://freak.no/forum/showthread.php?t=124215 Skremmende!
Sitat av Essi Vis innlegg
ms13 er grove folk. Men er de virkelig så tøffe? skyte med maskingunner etter en 15 gammel jente? Nei send dem i nærkamp med noen av de russiske neonazisistene som kan mma og grappling alle sammen.
Vis hele sitatet...
De vidoene jeg la ut var det neo nazister som sto bak. Jeg har sett dem trene vekter, bokse og skyretrening. Hvis dere tror noen små fillelatinere kan stoppe dem tar dere feil. Med gevær, kan de selvfølgelig det. Men en mot en. Haha!

Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Dette er et emne jeg ikke har så stor kunnskap innenfor. Men vet ikke om du har sett det andre emne som er kommet opp jeg?

http://freak.no/forum/showthread.php?t=124215 Skremmende!
Vis hele sitatet...
Jeg har sett den, og den er jævlig skremmende, og tror det er det nazistene vil hindre.

Jeg vil ikke at Norge skal bli et muslimsk land, men jeg vil heller ikke denge ræva til uskyldige mennesker for å stoppe det.

Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Vi må huske at alle skinheads ikke er russere. Her var det vell snakk om Rasistisk motivert vold i Russland?
Vis hele sitatet...
Det er skin heads, neo nazister osv. Flere har tatovert skinhead i bakhuet, hakekorset på brystet osv.
Sitat av TheCodFather Vis innlegg
De vidoene jeg la ut var det neo nazister som sto bak. Jeg har sett dem trene vekter, bokse og skyretrening. Hvis dere tror noen små fillelatinere kan stoppe dem tar dere feil. Med gevær, kan de selvfølgelig det. Men en mot en. Haha!



Jeg har sett den, og den er jævlig skremmende, og tror det er det nazistene vil hindre.

Jeg vil ikke at Norge skal bli et muslimsk land, men jeg vil heller ikke denge ræva til uskyldige mennesker for å stoppe det.



Det er skin heads, neo nazister osv. Flere har tatovert skinhead i bakhuet, hakekorset på brystet osv.
Vis hele sitatet...
Det er mange asiatiske gjenger som hadde kicka assen til nazistene i hand 2 hand fight.
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Det er mange asiatiske gjenger som hadde kicka assen til nazistene i hand 2 hand fight.
Vis hele sitatet...
Alle land, gjenger osv har sikert en eller annen som kunne banka en random
Sist endret av TheCodFather; 7. januar 2011 kl. 13:01.
Sitat av TheCodFather Vis innlegg
Alle land, gjenger osv har sikert en eller annen som kunne banka en random
Vis hele sitatet...
Hadde hvert jævlig fett å sett 3-4 av disse nazi bøllene mot ekte kampsport mestre fra korea! Muay Thay vs Nazi wannabe moves xD
Jeg oppretta ikke denne tråden for å diskutere kamsporten til koreanerne eller naziene.
Men jeg kan fortelle deg at de gutta driver med harde øvelser. De løper flere km hver dag med fler ekilo på ryggen, kryper under piggjerder som brenner, lærer å brekke nakker, gå til angrep, utføre flere dødlige angrep med kniver etc.

"Godeste" Muay Thay er sikkert en flink kampsportutøver, men det er egenlig uvesentlig for meg. (ikke frekt ment)
Sitat av TheCodFather Vis innlegg

Jeg vil ikke at Norge skal bli et muslimsk land, men jeg vil heller ikke denge ræva til uskyldige mennesker for å stoppe det.
Vis hele sitatet...
Snart ser man jo ikke andre løsninger. Politikerene ber jo om mer og klarer ikke se det store bildet. . Vi nordmenn er noen pingler som ikke tørr og si ifra, men når vi får nokk inser vi at den siste viking ikke falt enda. Vi lever i en spennende tid.
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Snart ser man jo ikke andre løsninger. Politikerene ber jo om mer og klarer ikke se det store bildet. . Vi nordmenn er noen pingler som ikke tørr og si ifra, men når vi får nokk inser vi at den siste viking ikke falt enda. Vi lever i en spennende tid.
Vis hele sitatet...
Begynner nesten å føle meg truet på skolen, Vi har en asyl klasse nå, med kanskje 20-30 stk. Begynte å fighte med han ene i dag. Men de er jo feige som faen. Plutselig var det 2-3 stk som hjalp han, flaks at jeg hadde venner med meg da.

Noen innvandrere er like stutte i huet som disse nazi bøllene.
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Snart ser man jo ikke andre løsninger. Politikerene ber jo om mer og klarer ikke se det store bildet. . Vi nordmenn er noen pingler som ikke tørr og si ifra, men når vi får nokk inser vi at den siste viking ikke falt enda. Vi lever i en spennende tid.
Vis hele sitatet...
Tror ikke vi skal gå så langt at vi halshugger og banker innvandrere. Men vi burde si mer i fra hvis det er noe vi er uenige i. Sånn som f.eks mosquene osv. Jeg fikk ikke vite at de planla å bygge en på furuset, før jeg så grunnmuren og skite "her bygges furuset mosque". I sånne tilfeller burde folk som er uenige si i fra. Selv er ikke jeg så keen på å høre islamsk bønnrop klokken 6 om morningen.
Er de nynazistiske miljøene i Russland noe større enn andre steder`? Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det har blomstret sånn i Russland med tanke på hva Nazi-Tyskland gjorde for 60år siden så burde det heller være hat. 20 millioner russere døde vel under 2verdenskrig for å bekjempe nazismen.
Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
Er de nynazistiske miljøene i Russland noe større enn andre steder`? Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det har blomstret sånn i Russland med tanke på hva Nazi-Tyskland gjorde for 60år siden så burde det heller være hat. 20 millioner russere døde vel under 2verdenskrig for å bekjempe nazismen.
Vis hele sitatet...

Finnes 2 typer av Russere

De største russerne var de som hjalp Frankrike osv under ww2.
Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
Er de nynazistiske miljøene i Russland noe større enn andre steder`? Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det har blomstret sånn i Russland med tanke på hva Nazi-Tyskland gjorde for 60år siden så burde det heller være hat. 20 millioner russere døde vel under 2verdenskrig for å bekjempe nazismen.
Vis hele sitatet...
Over halvparten av alle skin heads i verden bor i Russland. Tror deler v landet sliter med arbeidsledighet, og dette går utover utlendinger.
Sitat av TheCodFather Vis innlegg
Over halvparten av alle skin heads i verden bor i Russland. Tror deler v landet sliter med arbeidsledighet, og dette går utover utlendinger.
Vis hele sitatet...

Vi må også huske på at Svarte gjenger som herjer i USA osv, dreper og torturerer like mange som nynazistene.