Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  69 7402
Er i samme situasjon selv, men her er diagnosen Bipolar. Når jeg først blir ekstremt manisk "forsvinner" jeg liksom, og får senere høre alt det merkelige og rare jeg har gjort..Ganske irriterende egentlig
Sitat av Marianne
misted foreldrene mine, far da jeg var 5 og mor da jeg var 11.
Men føler jeg har taklet dette bra, har en fetter som er utrolig snill og forståelsesfull.
aldri hatt noen spesielle plager av dette annet en sorg, som mer eller mindre er normalt
Vis hele sitatet...
Ikke for å være personlig og frekk! Men du sier i en annen tråd på freakforum at du er adoptert vekk, å har aldri sett/snakket med foreldrene dine og at dem ikke ønsker kontakt med deg? Hvordan kan du si at du mistet moren din når du var 11 og far når du var 5?

Du høres vel egentlig generelt psykisk forstyrra ut, men som alle andre sier.. oppsøk lege som kan fortelle deg hva som er galt med deg!

Lykke til, varme hilsener fra meg!
Jeg så nettopp gjennom innleggene dine i andre tråder også, og hvordan kan det ha seg at du i den ene tråden sier at du er adoptert bort, og at du som 17 åring "vet" at dine ekte foreldre er i Detroit, og at du vil besøke dem der? Sa du ikke nettopp at de døde når du var 5 og 11?
I tillegg ser jeg at du snakker om oppbevaring av Amfetamin og bruk av valium i andre tråder. Kan dette ha noe med saken å gjøre? Ikke at jeg er rusmiddelekspert, men det lukter ugler i mosen her.
Tittelninja
flexd's Avatar
Donor
Tråd nekrofili = bad mkay? håper OP har kommet seg til psykolog for lenge siden da det er over et år siden hun postet.
Hva er status på trådstarter?
Sikkerhetsklarert
Siden det er et over et år siden denne tråden var aktiv og det er straks et år siden siste innlegg fra trådstarter så er det lite sansynlig at dere får noen respons fra henne her..
▼ ... mange måneder senere ... ▼
vel det er jo opplagt hva som er problemet her. Hun har løyet i andre tråder om moren/faren hennes, innrømt valium og amfetamin bruk.

så jeg tipper saken er som følgende: frustrert tenåringsjente som ikke får nok oppmerksomhet, og derfor søker det her.
Og angående hennes "psykiske problem", hun inntok nok noe valium, ble tullerusk og gikk dopa rudnt i en 5 timers tid før rusen er over, ser hun er på en parkeringsplass og husker så vidt hva som hadde skjedd. Og det har hun gjort noen ganger, og derfor har hun disse hukommelsestapene som er normalt på valium(så klart hvis du tar nok).

ok beklager så ikke at tråden var så gammel
Sist endret av Tortia; 13. april 2009 kl. 16:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ingen som har spurt trådstarter om hun bruker stoff? Er vel ikke så usannsynlig siden hun er medlem på nFF.
Det kan umulig være MPD. Nå er jeg ingen psykolog, men det første som slo meg var en form for Tourettes Syndrom.
He,he, nei DET er sant, noen psykolog er du ikke!! Touretts,du....
muradi: hun har sagt i andre tråder at hun har brukt valium og amfetamin
Sitat av Muradi Vis innlegg
Ingen som har spurt trådstarter om hun bruker stoff? Er vel ikke så usannsynlig siden hun er medlem på nFF.
Vis hele sitatet...
Må alle som er medlem på nFF bruke stoff? Var ikke det litt vel generaliserende?
Vell, det var kanskje litt generaliserende. Men jeg tok en titt på innleggene hennes og fant ut at halvparten av de var rus relaterte. Så det var en heldig generalisering. Og jeg henger meg på toget og sier: Kom deg til legen.
Sist endret av gulunderstrek; 13. april 2009 kl. 20:32.
det eneste som feiler henne er attention seeking problems og at hun er dum nok til å ikke forstå at i valium rus kan man glemme ting som har skjedd
Før du kan komme med en slik konklusjon så kan hun vell få informere om hvor ofte og i hvilke situasjoner hun tar denne valiumen?
ok da, sett på "jeg tror" foran min forrige post
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av vebba1212 Vis innlegg
Må alle som er medlem på nFF bruke stoff? Var ikke det litt vel generaliserende?
Vis hele sitatet...
Tjaa, kanskje litt, men vi har faktisk et rusmiddel forum som har en god del aktivitet.
Dette kan minne litt om eplilepsi-anfall? : )
Sitat av gjett_ Vis innlegg
Dette kan minne litt om eplilepsi-anfall? : )
Vis hele sitatet...
Epelepsi-anfall innebærer ofte enorme spasmer og rykninger, men en liten andel har ikke det. Men med et inferno av nervesignaler i hjernen så kommer anfallet som mer enn hukommelsestap.
...tror jeg.
▼ ... flere år senere ... ▼
In Wonderland
Håper du finner den hjelpen du trenger! Selv syns jeg det hørtes litt små-psykotisk ut(?) men er veldig dumt å konkludere med noen diagnose på nettet. Om du har oppsøkt en psykolog eller psykiater, pass på at det er noen du trives å snakke med. Har selv opplevd en del vemmelige leger og psykologer noe som er lite kult :/ en diagnosering tar ofte lang tid og det er helt sykt mange spørsmål å svare på.. Og husk at uansett diagnose så er du fortsatt deg,altså en diagnose endrer deg egentlig ikke med mindre du endrer deg etter diagnosen.
Har du prøvd å ta opp film ( sånn kamera på hodet feks) eller lydopptak av dagene dine? Så kan du se hva som skjedde
Her er det mange som bør skjerpe seg. Å si at ho kan være schizofren osv osv gjør ting bare mye verre og ho vil google etter symptomer å bli enda verre. For ifølge den tråden her så har ho vel 4-5 diagnoser allerede...
Kom deg til å lege å få hennvisning til psykolog snarest!
Det er ingen skam, og legen har taushetsplikt.
Har slitt endel selv, og jeg tørr ikke å tenke på hvor dårlig jeg hadde vært idag om jeg ikke fortalte om problemene mine såpass tidlig.

Lykke til!

Edit: beklager, så ikke når tråden var startet.
Sist endret av Henkal; 4. april 2013 kl. 16:25.