Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 1965
Regner med at veldig mange så den siste episoden i kveld. Drit bra! 24 er den beste serien noen sinne! Noen som vet om det kommer flere sesonger?
Ifølge www.sylviaimports.com kommer det enda en sesong.
Det kommer garantert. Så den siste episoden i dag jeg også, men bare slutten. Hvorfor måtte han fyren i fengsel?
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Opprinnelig postet av Freeloader
Det kommer garantert. Så den siste episoden i dag jeg også, men bare slutten. Hvorfor måtte han fyren i fengsel?
Vis hele sitatet...
Fordi han hadde gjort noe ulovlig?


Ja, det kommer en sesong til hvertfall. Den skal sendes i USA rett etter nyttår om jeg ikke tar helt feil. (takk gud for det)
Fyren måtte i fengsel fordi han forrådte landet. Saunders hadde tatt kona hans og de ble enige om å bytte kona mot datra til Saunders.
Som K@ZOo sier, han valgte konas liv foran nasjonen og folket. At Jack gråt der på slutten var overraskende gitt! Men stakkaren har gjennomgått ganske mye på et døgn også da...
Jeg kan bare ikke bli mer enig med deg!! Den serien finnes det ikke bedre av!! Gleder meg til neste sesong. Offtopic: Hvorfor sutra han derre Jack helt i slutten?
Som jeg nevnte i forige post så har jo fyren hatt det tøft de siste timene. Pluss at han har jo gjennomgått mye i de andre sesongene også. Fyren er helt!
Da er jeg med, har ikke kunnet sett episodene på mandagene siden da er det gitar timer som står på planen(ja så seint)
Jeg tror han gråt siden han valgte jobben framfor kona, mens Chase ser ut til å velge kona og ungen framfor jobben.
Da må jeg si du har glipp av mye! Jeg gikk glipp av en episode og føler meg skyldig og råtten enda Men jeg tror du har prioritert rett... Musikk fremfor alt!
ja...du har nok rett! Men de folka som laga 24 kunne ikke valgt en bedre fyr enn Jack. Han er jævla rå! Men det er jo nesten umulig å overleve en slik dag!! De fleste hadde nok ikke overlevd det
Opprinnelig postet av steinarlima
Jeg tror han gråt siden han valgte jobben framfor kona, mens Chase ser ut til å velge kona og ungen framfor jobben.
Vis hele sitatet...
Ja, samme tanke streifet meg også. Men det var nok alt sammen. Han måtte jo bli stoffmisbruker for å komme inn i terroristmiljøet, mistet kona si, måtte snu ryggen til de han jobbet med for å få ut Raoul fra fengsel, pluss at han måtte kutte Chase sin hånd
jeg trur han gråt siden han hadde lyst på stoff igjen. Som sakt så har jeg gått glipp av mye
Hmm...føler meg alene her jeg. Er det bare meg som synes serien suger? Den er rett og slett kjedelig. Sykt lite engasjerende, liksom...
Freeloader: Tenkte nettopp det samme, men det kunne jo også ha hvert pga. at han måtte gi ifra seg datteren? ikke vet jeg....han har jo mista henne uttalige ganger nå!
Sist endret av Ryan; 23. september 2004 kl. 23:07.
n5k: ja du er nokk det, har bare fått med meg en episode og syntes den var super
men derimot så liker jeg å sitte med pc'en mye bedre
jeg synes sesong 3 er den beste 24 sesongen hitil
kazoo har du sett alle sesongene ?
Sesong 4 har premieære i USA 3. januar.

I mellomtiden kan jeg anbefale dere å se The Shield og Twin Peaks som er fantastiske serier (dog ikke innenfor samme kategori).
Opprinnelig postet av ninja5000
Hmm...føler meg alene her jeg. Er det bare meg som synes serien suger? Den er rett og slett kjedelig. Sykt lite engasjerende, liksom...
Vis hele sitatet...
Synes du det..?
Jeg har faen meg gleda meg til hver mandag og torsdag nå i flere måneder. Hva skal jeg gjøre nå? Hva er meningen med livet nå, uten 24?
The Rhymenocerous
polle's Avatar
sesong to syntes jeg var en liten skuffelse, men denne har overasket meg meget positivt. Gleder meg til å se om de klarer å holde kvalitets nivået oppe i sesong fire. GH Chase!!!
Kjedlig er den ikke. Jeg ble vertfall lett avhengig. Da jeg først oppdaga den såg jeg sesong 1 på et par dager.

Men kvaliteten kan vi diskutere. Veldig mangen dårlige skuespillere som er med. Til tider ganske drøyt manus (ikke at virus er usansynlig, men hvordan ting henger i sammen og klaffer..).
Nå må du ikke gå for dypt inn på detaljer :P Det er klart at det er litt uvirkelig at alt som har skjedd har foregått på 24 timer, men allikevel... Konge serie! Det er som du sier; Veldig lett å bli avhengig!
hva med å se:
Csi Miami og Oz ( vis tv3 starter det opp igjen )
CSI er bull...altfor lite realistisk og troverdig...oooo super forensic nerds, doing tactical investigation, police work, interrogation.....and some crime scene work...

blir litt baywatch..super badevaktene som er politi, etterforskere, badevakter osv

blææ
Opprinnelig postet av ninja5000
Hmm...føler meg alene her jeg. Er det bare meg som synes serien suger? Den er rett og slett kjedelig. Sykt lite engasjerende, liksom...
Vis hele sitatet...
Nei, du er på ingen måte alene

At man viste interesse for den første sesongen kan jeg forstå, nye ting er alltid litt spennende. Men det var da også alt serien hadde å by på, en ny vinkling. De resterende sesongene er rett og slett tamme og kjedelige!
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
S1 var helt super, ble virkelig helt hekta på den. S2 var den beste til nå syns jeg. Kanskje fordi jeg satt å så den alene hver gang nesten, fikk levd meg mer inn i den. Men jeg syns den var mer dramatisk. Tristere (da jack nesten skal styrte, john mason osv) s3 var nummer2 syns jeg. Men har god tro på at de kommer til å gjøre det bra på s4 også. Gleder meg veldig.
JA! Er så enig!


CSI > Det var moro... en stund. Men hvor lenge har de tenkt å holde på? Har liksom sett alt nå!

24 > Interessant vri, men i dunno. Liker ikke sånne serier. "Oooo, et superfarlig virus kommer til å utrydde verden. La oss sende ut en helt (les. jack bauer, eller hva han enn heter) for å stoppe det!"
...right.

Sopranos, der har du en ålreit serie!
Jeg likte egentlig at s2 var best. Synes 24 må være noe av det beste produsert til TV. Gleder meg til s4
Hett tips:
http://www.imdb.com/title/tt0285331/

Der ser dere hvem som kommer til å spille i den neste sesongen. Chase er feks ikke med, det er heller ikke nesten noen andre av de som var med i forrige sesong, så jeg tror nok det blir noen store endringer i hvor Jack er neste gang.

(Hvis det som står der er fakta da)
24 e dritt bra . har sett alle ep.
Har ikke sett en dritt av 24, og ærlig talt skjønner jeg ikke noe av det.
kanskje på tide å gjøre det da!
Jeg har sett hele S1, så godt som hele S2 og så godt som hele S3. Synes at S2 var best, S1 var grei nok, og at S3 var ræva. Jeg mener denne serien kunne vært ferdig etter S3, synes ikke den var noe særlig. Ble for mye skifting mellom hvem som var skurk eller ikke, de to andre va mye bedre. Jeg tviler på at jeg kommer til og gidde og se S4 hvis TV2 skal sende den. Konsepter er stilig, men litt oppbrukt spør du meg.
Opprinnelig postet av mongeland
Ble for mye skifting mellom hvem som var skurk eller ikke, de to andre va mye bedre.
Vis hele sitatet...
Ble nesten som en amerikans fjortiss-grøsser. Nei, kan det være han... (PANG) neivel. Åj, han da? (PANG)

Var gjerne litt bra første sesong, men dabber av. Har to kamerater som er _helt_ 24-galne, og tilogmed de innrømmet nå at sluttene på sesongene har være utrolig skuffende.
Sist endret av Laurentius; 25. september 2004 kl. 01:26.
En av hovedgrunnene til at jeg likte sesongene som jeg gjorde er følgende:
1. plass:
Sesong 2, fordi det var det ikke så mye rot og tull, litt interessant at det handla om radiokativitet/stråling, noe som er sjelden idagens krimserier.
Vis hele sitatet...
2.plass:
Sesong1,var ikke så mye rot der heller, men litt mye vendinger der også, handlet om bomber (boring), men dog om atombomber (trekker litt opp)
Vis hele sitatet...
3. plass:
Sesong 3, rot og virrvarr hele tiden. Så ca. annahver episode, og hver gang (bortimot)var det en ny skurk/venn. Handlet om et virus (kanskje ikke så kjedelig, men ikke så interessantheller.)
Vis hele sitatet...
liker rett og slett ikke 24... vet ikke helt hvorfor...
bare liker det ikke
▼ ... noen uker senere ... ▼
håper det kommer en sesomg til, eller fler!!
Fish: http://sylviaimports.com/

Ny sesong kommer rett over jul hvis jeg ikke husker feil. Trur det har vert nevnt dato i denne posten tidligere, men jeg gidder ikke lese igjennom den en gang til. Men det kan du!
JEG ELSKER 24! JACKKKKKK! :P

Har sett alt av 24, alle ekstra episoder osv. Ingenting er som å sitte på et dårlig lan og se 24 hele døgnet!
24 er tøft!
gleder meg til den nye sesongen, og jeg likte det at tv2 sendte episodene 2 ganger i uken!
Sesong 1 og 3 eide!
Har sett alle episodene av 24, og mener bestemt at Sesong 2 var best, var mer kvalitet og spenning enn i sesong 1 og det var en god story, ellers så syns jeg at både sesong 1 og 3 er solide og spennende, men ikke fullt på nivå med sesong 2