Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 3617
For ett par uker siden bestilte jeg 20gram med Calea zacatechichi
også kalt Drømmeurter, pluss ett par "trance-jointer" med noe forskjellige urter. Pakken har ikke kommet enda så jeg sendte en mail til der jeg bestilte fra, og de skrev tilbake at det trolig var stoppet i tollen.

Hmm er jeg store problemer nå eller? Ingen av disse er ført opp i narkotika listen.
Kjipt.

Det kan jo være dem som slogte deg det, aldri sendte det...
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Trådstarter
Kan hende, men de skrev også at jeg ville få beskjed fra tollvesenet eller så skulle jeg ta kontkat igjen.
Better than thou.
Hvis de ikke står oppført på narkotika listen og det er lovlig å importere varene burde det ikke være noe problem.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Trådstarter
Men det kan hende de begynner å lure litt.
JEg har lest at drømme urt lukter og smaker nøyaktig som pot, og de må jo lure litt når det også ligger to jointer i pakken.
hvor bestilte du disse varene,

tollvesenet villeha anmeldt forholdet til politiet hvis noe hadde blitt stoppet pga ulovlig import, da ville du blitt inkalt til avhør/forklaring.

samme skjedde meg, bestilte 400 kg sukker-rør en gang, skulle bruke de som effekt i en kollage på skolen. denne ble stoppet og vi ble da innkalt.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
400 kg ?
Hoi. No wonder at det ble stoppet i tollen

Det kan jo godt hende at posten har rotet bort pakken din.
offtopic:

Hva skulle dere med alt det sukkeret?
Ministry of Love
sptz's Avatar
Opprinnelig postet av Sepultura
bestilte 400 kg sukker-rør en gang, skulle bruke de som effekt i en kollage på skolen.
Vis hele sitatet...
<-- geddi
men trodde det skrives colage jeg men..
▼ ... noen uker senere ... ▼
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Trådstarter
HOHO drømmeurten kom allikavel! Hadde vist nok vært på en dyp kontroll hos tollen.
alltid hyggelig med en lykkelig slutt.
Funker det no da?
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Trådstarter
Jeg har brukt urtene i to dager og allerede har jeg begynt å få noe helt syke drømmer. Gleder med til jeg får "lucid dreaming"
Hvor bestilte du dette fra? Jeg er virkelig interisert...
Opprinnelig postet av Schizoma
Jeg har brukt urtene i to dager og allerede har jeg begynt å få noe helt syke drømmer. Gleder med til jeg får "lucid dreaming"
Vis hele sitatet...
Tviler på at du får lucid dreams av et par jointer men.. Kansje hvis du greier å overbevise underbevistheten nok..
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Trådstarter
Jeg bestilte fra http://www.ethnoplanet.dk

Det er ikke bare et par jointer, jeg bestilte 20 gram. Og etter ca en uke er det vanlig å få lucid dreams!
hvordan funker det da? røyke par jointer/flaske hver dag i f.eks. en uke så får du syke drømmer? og hva er downside'n med det...? tenker på skadevirkninger etc.
Altså, er dette snakk om noe du røyker, og så begynner du å drømme rare drømmer om natta? eller har jeg misforstått?

Er ikke glad i drømme, jeg.
Mulig jeg burde lagd en egen tråd.. men når man først er inne på dette med å "bli stoppa i tollen" så tenkte jeg at jeg skulle spørre om en ting.

For noen måneder siden var jeg i danmark på en dagstur med noen kamerater, og ble stoppet i tollen på vei hjem. Vi var to stykk som ble stoppet, meg (17 år) og en kamerat (21 år).

Han hadde med seg 1,5 liter sprit, og masse tobakk.. han fikk beholde et par pakker tobakk men fikk til sammen 900 i bot.

Jeg hadde meg meg 2 liter sprit og 200 røyk.. jeg fikk ikke beholde noen røyk siden jeg var under 18 år, men jeg fikk heller ingen bot for røyken fordi jeg (for å quote tolldama direkte) "var for ung til å i det hele tatt ha lov til å ha det med inn i landet", men dette gjelder jo for fasiken spriten også? Har jeg bare vært "heldig" med HVEM som stoppa meg i tollen? Er jo bare snakk om 450,- forskjell eller noe, men er jeg helt på bærtur når jeg mener at jeg burde fått bot for røyken også, SELV om jeg ikke er 18 år?
og hva er lucid dreams? leste noen reports på det på erowid, ikke alle fikk funken. funka visst best hvis du drakk det (sammen med te etc?)
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Trådstarter
Drømmeurt kan man røyke, funker bra men det stinker som faen.
Man kan lage te, smaker så inforjævlig dårlig(trolig den dårligste smaken man kan smake)men det er noe man blir vant med, eller så kan man fylle kapsler med urtene det gjør jeg sammen med en kopp te. Funker jævlig bra.

Lucid dreaming er når du blir klar over at du drømmer og følgende kan bruke drømmen til ganske mye nyttig, f.eks å fly!
behøver man virkelig og ha urter for og få lucid dreams?
Mener sterkt at jeg kan påvirke mine drømmer hvis jeg spekulerer, analyserer eller si det rett ut.. kjører hue mitt før man skal sove..

angående tollen.. glad vi har fått nye lov regler, der jeg kan ta med meg 5l sprit, 32l vin og 52l øl fra danmark og hjem
Opprinnelig postet av DanBanan
behøver man virkelig og ha urter for og få lucid dreams?
Vis hele sitatet...
Nei, men det hjelper jo litt att man husker flere drømmer om man i det hele tatt skal huske at man har hatt en Lucid Dream.

Schizoma: Hvordan funka trance jointene? Ble litt fascinert her...
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Trådstarter
Jeg har faktisk ikke røykt noen av de endå. Venter til helgen!
Hold oss oppdatert
dette greiene her må jo være oppskrytt\innbilning, eller hadde det vel vært ulovelig? Hvis jeg har skjønnt riktig får man jo en form for rus.
Opprinnelig postet av Schizoma
Det er ikke bare et par jointer, jeg bestilte 20 gram. Og etter ca en uke er det vanlig å få lucid dreams! [/b]
Vis hele sitatet...
Jaha, åssen funker de drømmeurtene da? Lucid dreams kommer av at den logiske delen av hjernen våkner opp mens man drømmer mer eller mindre.. Skjønner ikke åssen de urtene skal hjelpe deg til å få LD men hadde vært kult om det funka ivetfall.

n0||i: Lucid dreams vil si at man er klar over at man drømmer i drømme og kunne styre drømmen som man vil. Egentlig ikke så veldig vanskelig å lære seg. Sjekk www.ld4all.com
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av cezar
dette greiene her må jo være oppskrytt\innbilning, eller hadde det vel vært ulovelig? Hvis jeg har skjønnt riktig får man jo en form for rus.
Vis hele sitatet...
Jeg kan love deg at dette har en virkning, dessuten er det veldig mange hallucinogener som er lovlig, kan jo nevne Salvia Divinorum og diverse Ayahuasca urter. Noe som er ett ganske kraftig hallucinogen så vidt jeg har forstått.
Drømmeurt har også hallucinogene egenskaper, der det virker in på melaltoninet eller ka det heter som styrer drømmer og sånt så vidt jeg kan huske.


PS. Røykte en trance-joint i dag tidlig, og faen kor den virket. I hværtfall etter jeg røykte litt hasj.
og hva gjør trance joint'n? digger trance enda mer...?
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Trådstarter
Det var en merkelig rus. Først når jeg røykte jointen ble jeg ganske ute, bare lå i sengen og så opp i luften. Det gikk over etter 30min, så røyke jeg en fylling hasj. Og da smalt det skikkelig tilbake. Begynte nesten å tenke slik som man er på tripp. Jeg viste faen ikke om jeg lå på ryggen og så oppi taket eller om jeg lå på magen med trynet stappet ned i puten! Veldig voldsomt!
Men husk på at ayahuasca urter ikke må missbrukes, bare for å få en trip. Det er meningen at man skal bruke rusen til å lege sjelen, og ikke bare trippe på det. Om du bruker det bare for moro skyld er det stor sjangse for en såkalt bad-trip. Men nå skal ikke jeg være for (lecturing) her...
▼ ... over en uke senere ... ▼
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Trådstarter
FY FAEN!
Siden pakken min kom allikavel tenkte jeg at jeg skulle bestille noe salvia og kratom. Men tror dere ikke den ble stoppet i tollen denne pakken også! Jeg har fått brev fra posten om at jeg må vise resept hvis jeg skal få pakken! Kjipt!
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Trådstarter
så kom pakken allikavel! Det er en merkelig verden vi lever i!
haha...kom den bare helt uten videre uten at du hadde fulgt opp det reseptdritet posten kom med? Og uten at du hadde kontaktet dem?
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Hvor er det du bestiller ifra?
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Trådstarter
Jeg lurer egentlig om det er ethnoplanet som har rotet litt.
Pakken kom dagen etter at jeg hadde fått brevet fra tollen.
Kansje ethnoplanet har sendt pakken 2 ganger!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Finnes det noen list over hva som er lovlig/ulovlig, kan jo neppe være alt fra sånne webshoper som er lovlig å importere i norge.
Har lyst å bestille, men vet ikke hva som kan bestilles :/

-Nisse
gjør søk på google etter herbal xtc, salvia, magic herbs, magich mushrooms etc etc..

eller klkk deg inn på www.naturensdroger.nu eller www.sjaaman.com (som forøvrig selger 100g salvia til $66)
sjaamaan.com sender ikke salvia til Norge. Lurer på om det er forbudt her
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Salvia divinorium er regnet som legemiddel i Norge, altså man må ha resept for å kjøpe det.
▼ ... over et år senere ... ▼
vurderer sterkt å kjøpe drømmeurter, men jeg lurer på, er det mulig at noe galt kan skje? kan man få bad trips (jævlige drømmer)? kan man sovne inn (måtte bare spørre:P)? hvor lenge varer lucid dreams hvis jeg har røyka i 1 uke, og har fått det, og slutter opp, hvor lenge tar det da før det forsvinner?