Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 655
Jeg trenger en god opphengsmulighet til en prosjektor som egentlig er kun beregnet for å stå på et bord...
Den skal henges fra en "bom" eller "stang" på denne måten:



Dette er projektoren:

http://www.pocket-lint.co.uk/utilities/galleryview.php/NEWS-10492-4e41eb625c183a904b44ae77552d7b60.jpg8






Så.. finnes det egne kasser ellerno' som kan brukes til dette?

All hjelp trengs...
Sist endret av Turbolego; 21. april 2008 kl. 21:39.
Hva med å bygge den inn i en kasse som du kan montere fester på. Det har jeg sett blitt gjort flere ganger...
googlejunkie
Turbolego's Avatar
Trådstarter
Sitat av Halalgeir
Hva med å bygge den inn i en kasse som du kan montere fester på. Det har jeg sett blitt gjort flere ganger...
Vis hele sitatet...
Litt redd for lufting, den skal stå på 24/7 i to dager...
Hvis ikke utseendet betyr så mye. Mye kraftig tape?
Eventuelt bygger du deg en kasse hvor du monterer på et par vifter. Du må dog kjøpe gode vifter som pusher mye luft på en stille måte.
Lag en boks av hønsenetting (hønsenetting for at lufting ikke skal være et problem, og fordi det er billig), og skru hønsenettingen fast i taket. Burde fint la seg gjøre.
Sist endret av dobbeltve; 21. april 2008 kl. 22:38.
hva med å lage noe lurt med no treklosser og patentbånd?
kjøp deg noen hobby plater og mekk deg en kasse/holder til din projektor.
det var det jeg gjorde med min.
for luft så lagde jeg ett hull i siden der vifta blåser ut.(kommer frisk luft under)