Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 808
Vurderer å kjøpe ny tv (sliter med en 10 år gammel en nå ), og kom over denne på komplett.

Vil denne være et greit kjøp? Har elendige TV-signaler inn, så å se på TV er en lost case uansett, men til DVD og PS3 eller Xbox 360?
Gikk akkuratt til innkjøp av Panasonic th-42px80:
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=347415

Fint bilde når den har god kilde. Fungerer bra i lyst rom.

Har endel støy med kabeltv'n her, noe som ikke er så økjent med flatskjermer.
Undersøk om du har mulighet for rikstv hvis tv er ønskerlig.
Listefyll
Trådstarter
Den så fin ut, men budsjettet er veldig lavt

Bor på et tidligere hotellrom og er tilknyttet hotellnettet, er visst ikke mulig å gjøre noe med det. Rikstv hadde vært fint ja.
Hvis du handler raskt så får du forgjengeren til panasonic px80, altså px70 til 7990 på komplett.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334547

Veldig stor forskjell på bildet på disse to vil jeg ikke tro det er. Har selv netopp gått til innkjøp av px70 og er kongefornøyd! slipper å stresse med å stille inn farge og kontrast, den leveres så og si med perfekt bilde! Den har ikke så dårlig lyd heller, ble positivt overrasket. Xbox 360 tilkoblet via HDMI er som en drøm!
Tven har også vunnet flere priser, og best i test i de fleste tester. Eneste tven som utkonkurrerer i samtlige tester er pioneer kuro. Og den går vel for ca 20.000 for en 42".

har du råd, så anbefaler jeg deg å investere i px70, du blir garantert fornøyd

skulle du ikke ha økonomi til dette vidunderet, så tror jeg også denne samsungen vært ett bra tilbud. men finner ingen produkt-tester eller erfaringer på denne.



bare vær obs på at tilbudet på samsungen varer kun ut uken
Sist endret av existed; 18. april 2008 kl. 03:40.