Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2543
Hey

Har fått tak i noen Nobligan-tabletter, kan jeg få noen rus av disse?
Inneholder jo opiater, noen virkestoffer jeg kan trekke ut fra disse? evt. gjøre noe meg kapslene? (knuse og blande pulveret med vann e.l.).

Takker for svar
Nå vil jeg i og for seg ikke anbefale å putte i seg opiater med mindre man har fått de av legen, men det er vel strengt tatt bare å legge de på tunga og la de oppløses i spytt før man svelger for å få raskest mulig virkning.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Nå kjeda jeg meg noe helt jævlig og tok derfor fram Google for å hjelpe deg.
Alle linkene her er til norske sider iom at vi så godt vet at dere pille narkiser ikke forstår andre språk.

Lommelegen.no
Felleskatalogen.no

Jeg vet dette sikkert er mye for deg å lese. Ja, da spør du deg "Hva videre har Malbolgia gjort for å hjelpe meg?"
Jo, nå skal du høre. Her er noen utdrag av det som er å finne på disse sidene som du faktisk kan få bruk for.


Kontraindikasjoner: Kjent overfølsomhet for noen av innholdsstoffene. Akutt forgiftning av alkohol, hypnotika, analgetika, opioider eller psykofarmaka og til pasienter som får monaminoksidasehemmere (MAO), eller som har tatt slike i løpet av de siste 14 dagene.
Vis hele sitatet...
Dette betyr at du foreksempel ikke bør ta dette om du er lactose intolerant.
Videre skal du ikke ta dette sammen med alkohol. Resten bryr du deg ikke om iom at du er så langt ute i dophelvetet ditt for å bry deg. Haha. Jeg er drit morsom jo.

På den andre siden er dette noe du kan ha det jævla masse gøy med. Som lommelegen.no sier er Nobligan et morfinlignende middel, men har svakere virkning enn morfin.



[SIZE=0]At du ved overdose gjerne havner i koma er ikke så viktig. Derfor skriver jeg det i liten skrift. [/SIZE]

edit: Dette var visst den minste skriften som finnes. Jaja.