Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 2527
leste i vg i dag at rusbruspulveret var lansert, og lagt til salg over internett, lurte
på om noen vet om linken til den sia?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=250180
Google er din venn
Da er du flink til å google, hva søkte du på da? alcopop powder?
Du må være bestekompisen til google, for han ville ikke være min venn iallefall.
visst du leser artikkelen litt mer grundig så står det; subyou
Så ikke ut som rusbrus, men mer som en drink.
ja, huff dårlig av meg og ikke lese etter, skummet bare igjennom.

Jeg kan få øl til å ligne på en drink også hvis jeg har det i et sånn fint glass og stapper nedi en paraply
blir garrantert stoppet av tollen da?
Alkohol i pulver form??????

3dit:Tøft
Sist endret av Lucif3r; 16. oktober 2004 kl. 18:23.
Noen som er stødige i tysk, som kan finne ut hvor mange dl hver pose pulver blir med alkoinnhold på ca 4.8% ?
Opprinnelig postet av ScoopeX
blir garrantert stoppet av tollen da?
Vis hele sitatet...
sikkert mye lettere og smugle da.
Ser ut som en tøff idé... hva med å blande ekstra vokdka etter at man har tatt opp i pulveret.. Lurer på om det noen gang kommer til norge.. Og om det blir endel billigere enn den helvetes farlig dyre rusbrusen
ScoopeX: 0,25-0,27 liter.
Vil det funke å spise pulveret?
ok, da havner 0.33 på rundt ca 23,50kr med frakta inkl.. så da blir det vell ikke akkurat så billigt for denne greia her da :/
http://www.subyou.de/

Her er siden, sto faktisk på VG.no
DrMatrix var nok litt før deg Lundern
Opprinnelig postet av Trond
Vil det funke å spise pulveret?
Vis hele sitatet...
Vil tenke meg at det vil smake omtrent som sånn konsentrert pulversaft. og det er ikke så veldig godt etter min mening..:P
men det funker sikkert!
Når man ser på bildet, så ser man jo at pulveret ser veldig fuktig ut. Kan være det er slik de har fått det til å inneholde alkohol.
det at det ser fuktig/klissete ut er nok også pga sukkerinnholdet. men det kan være noe i det du sier..
Opprinnelig postet av ScoopeX
ok, da havner 0.33 på rundt ca 23,50kr med frakta inkl.. så da blir det vell ikke akkurat så billigt for denne greia her da :/
Vis hele sitatet...
Ugunstig å regne med 0,33 l når rusbrus flaskene er på 0,275 l? Eller, alle er kanskje ikke det?
Blir vel uansett billigere enn å kjøpe de i flytende form?
Drikk øl, det er mye billigere.

Opprinnelig postet av Cenomorph
rusbrus pulver
Vis hele sitatet...
Ord deling. Alt du sier som et ord skrives faktiskt som et ord på norsk.

Opprinnelig postet av ScoopeX
Noen som er stødige i tysk, som kan finne ut hvor mange dl hver pose pulver blir med alkoinnhold på ca 4.8% ?
Vis hele sitatet...
Det står faktiskt i artikkelen, hvis du hadde giddet å lese den.

edit: og ord deling ble skrevet med vilje som et lite poeng.
Sist endret av Laurentius; 17. oktober 2004 kl. 21:59.
Opprinnelig postet av Laurentius

Ord deling.
Vis hele sitatet...

Det gjelder også det norske ordet orddeling Laurentius.

Tenkte bare jeg skulle nevne det siden vi var i det pirkete hjørnet
Muscimol, bra du tar ironien!.. eller ikke..
Muscimol - You go boy! Tipper du tok ham der ;-)
fikk jo masse svar :P
antar at Karton à 29,85 EUR mit jeweils 15 Tüten er en karton med 15stykk, sirka 2 euro pr dings ..

Vet ikke hva euroen står i men ..
1.00 EUR = 8.23840 NOK ifølge XE.com, ergo er 2 EUR = 16.4768 NOK.
Noen som Faktisk Har bestilt varen ? eller ?
rusbruspulver er sikkert bare iste pulver, som er fuktet litt i vodka.

kan jo lage det hjemme
(men uten puler, man drikker jo spriten rein)
haha, lurer på om det går an å sniffe det

edit: det står i artikkelen: Men er det alkoholholdig, så vil det uansett også være avgiftspliktig som alkoholvare.

men det er vel ikke alkoholholdig før du blander det med vann? jeg skjønner ikke hvordan de har klart å få alkohol til å være i pulverform. etanol er jo i væskeform i romtemperatur så da reagerer vel pulveret med vannet sånn at det blir alkoholholdig eller?
Sist endret av !alex!; 18. oktober 2004 kl. 23:05.
I Teorien så har du vel rett men kan alkohol komme som pulver, eller er det ikke mulig ? Og Hvilketemraturer må oppnåes ?
Jess! Har alltid ønsket meg en pille som kunne gjøre meg full!
Nå skal jeg fylle 10-12 kapsler med alko-pulver og spise dem isteden for å ta en flaske god vin eller noen mørke pils!

Nei, seriøst, det er jo litt fett da
Kan du ikke bare fylle 10-12 kapsler med 96% a?
heh, hadde vel funka bra det. Driter vel en del blod etterpå kanksje.
Lurer på om det blir å blande med vann? Isåfall så burde man jo egentlig blande med faris...da får du jo kulsyre, men må innrømme at det begynner å bli ille når alkohol kommer i pulver form, slik at det er bare å blande med vann får å få...det var ikke slik når jeg var ung