Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 804
Hei!

Er det mulig og få ned støynivået på xbox 360?
Syns d blir litt mye bråk når jeg ser film:P Håper på skikkelige svar. ikke "kjøp heller PS3"

Takk for svar
Spiller du av filmene fra dvd?

når xbox'n kjører en plate på over 12x hastighet, bråker dette mer enn viftene.

prøv å spille av film fra en usb-pinne/hardisk eller stream film til xbox'n.
Hecci's Avatar
Trådstarter
72 2
jaja, Men generelt når jeg spiller også...kansje en vifte elns? har ikke lyst å skru inne i boksen, har ikke peiling når det kommer til sånt:P
instaler spillene på xboxen så bråker det mye mindre
hvordan brenner man inn spillene på xboxen ?

eller insttalerer ?

instalerer*
Sist endret av SUM; 22. mars 2009 kl. 00:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Om jeg ikke husker feil selger microplex et kabinett for XboX 360 som vistnok skal være mer lydløst, selvsagt går garantien om du bytter kabinett.
Okei, men jeg lurer på om hvordan man kan installere spill på xboxen ;D
Du må chipe xbox'en for å spille brente spill. Søk på google eller forum. Evig med guider eller forretninger som gjør det for deg.
Jeg har fashet min.
Kan det fungere ?
Sitat av SUM Vis innlegg
Okei, men jeg lurer på om hvordan man kan installere spill på xboxen ;D
Vis hele sitatet...
Merk discen i dashboardet, trykk Y og velg install game. Du må fremdeles ha i discen, men den leser ikke fra den og støynivået synker betraktelig... Du må naturlig nok ha harddisk...

Og du må ha nyeste dashboardet... (Er dette problematisk med chippete boxer?)
Sist endret av snegler; 22. mars 2009 kl. 00:57.