Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  97 7956
Søker League of Legends-spillere. Noen her som spiller LoL? Har ingen planer om å starte klan eller noe i den dur. Ser bare etter nordmenn jeg kan spille med en gang i blant.
Shady Banana
Quix's Avatar
League of Legends FTW!!! WOOHOO!! Neida^^ Du kan jo legge meg til så kan vi ta et par runder. Legg til Powlair
Legg til "Torepia"
Spiller en del sammen med min kone.
Du kan legge til Raggsokk og Kongle. Vi spiller mest 3v3
Hmm. jeg finner ikke noe LoL har som er bedre enn Heroes of Newerth altså. men gøy og se at begge spill har fans
Melkesprengt
Fluttershy's Avatar
kan legge til nozin og JixxNeedle
god som gull
Legg til Habbab ;D
The lucky one
PairADice's Avatar
Hakkespett ;D
Hei! Nettopp startet opp spillet, aldri spilt før.
Par spørsmål: Om jeg velger poeng i masteries, og bestemmer meg for å forandre senere - Må jeg da starte på level 1 igjen? Hva er greia med at du må kjøpe champions? Er de du starter med dårlig i forhold til de andre?

Finnes det noen skikkelig bra noob guide? Ikke bare link google "League of legends noob guide" - Jeg er fullt klar over at det finnes guider der ute, men hvilke er bra?
Jeg er relativt nub..
Forstår alt det grunnleggende, men er i lærefasen der det står om å lære seg tacts =)

Laxzzi kaller jeg meg ^^
Shady Banana
Quix's Avatar
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Hei! Nettopp startet opp spillet, aldri spilt før.
Par spørsmål: Om jeg velger poeng i masteries, og bestemmer meg for å forandre senere - Må jeg da starte på level 1 igjen? Hva er greia med at du må kjøpe champions? Er de du starter med dårlig i forhold til de andre?

Finnes det noen skikkelig bra noob guide? Ikke bare link google "League of legends noob guide" - Jeg er fullt klar over at det finnes guider der ute, men hvilke er bra?
Vis hele sitatet...
Hvis du endrer masteries så, la oss si at du er lvl 18, da har du 18 masterypoints å bruke. Du går aldri ned i lvl hvis du trodde det^^

De Championsene du starter med er Random Available champions, det er at hver uke er det 10 random champions som alle kan bruke i tilegg til de du har kjøpt. Hver uke endres disse til 10 nye tilfeldige. Nei de du starter med er ikke dårlige. Som sagt, de er randoms.

Dette så ut som en bra guide: http://www.leagueoflegends.com/board...ead.php?t=8024
Fått spilt et par runder, morsom start. Første matchen jeg er i, er det en tilfeldig kar som spør meg om jeg er ny. Jeg svarer ja, og han begynner og forklare meg alt mulig rart. Viser seg at fyren har laget video tutorials osv. Lærte mer i LoL på den første timen, enn de første TI timene i HoN. Inntrykket jeg fikk i HoN var at om du ikke hadde spilt dota siden du gikk med bleier, var du ikke velkommen. Har ikke kommet over en eneste person i LoL, som whinet under match.

Anyway, om noen vil adde meg: Volch0k
Sist endret av Volch0k; 26. mai 2010 kl. 11:01.
Hieronymus
Miyamoto's Avatar
Trådstarter
Det er en del jeg ikke finner her. Spiller dere på US?

EDIT: Finner ikke Laxzzi eller Habbab.
Sist endret av Miyamoto; 26. mai 2010 kl. 11:06.
Heter Owsley, bare å legge meg til!

Syntes LoL var mye artigere en HoN... det er sikkert fordi jeg er en casual gamer
Sitat av Miyamoto Vis innlegg
Det er en del jeg ikke finner her. Spiller dere på US?

EDIT: Finner ikke Laxzzi eller Habbab.
Vis hele sitatet...
Jeg spiller US ja.. Siden kameratene mine gjør det =/
Starta netopp heter toxiciity
er mega nub >_>
Hieronymus
Miyamoto's Avatar
Trådstarter
Sitat av PairADice Vis innlegg
Hakkespett ;D
Vis hele sitatet...
Du trenger ikke å si nicket ditt om du ikke planlegger å godta at folk legger deg til...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Tenkte å fyre opp litt liv i denne tråden igjen. Hvis de av dere jeg har lagt til og som eventuelt legger til meg har lyst på et game er det bare å spørre. Jeg er som oftest klar for LoL.

nick: kosepaa
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg er med

Nick: Eskilffs

Bare å plinge på!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
wooop woop
dudes, ny på forumet og damn, så hadde dere lol tråd her å.
genialt..

smell meg inn i buddy listen på lol
nick: drita
Mr Hugz

Jeg er med!
Sitat av juzz Vis innlegg
Mr Hugz

Jeg er med!
Vis hele sitatet...
mr hugz, du har jo meg på tha buddy list, kom deg på oftere
Legg til "Modalitsu", spiller veldig mye Blitzcrank og Janna nå for tiden. Så trenger dere en support så er jeg her for dere
vill helst ikke spille med folk som har lavere en 1,1k i rating eller som ikke har rukket lvl 30 enda, ikke for å hørres ut som en elitist jerk men det kan bli slitsomt av og til.
Sist endret av Juicekongen; 28. august 2010 kl. 15:40.
Shady Banana
Quix's Avatar
Avinstalerer spillet snart å det er ikke kødd. Hadde 1,3k rating og plutselig, og detter er serr, HVER eneste gang jeg skulle game kommer jeg på laget med en eller flere afk eller leavers og dårlige teamates som f.eks Ability Power Ashe som ikke en gang treffer med ulti. Gikk fra 1,2k til 870 på under to uker. Vet at det ikke er systemet som er fucked men det bare irriterer meg at jeg ALLTID kommer på noob-team... Og ikke kom å skyld på skillz for har + stats for det meste.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av Powlair Vis innlegg
Avinstalerer spillet snart å det er ikke kødd. Hadde 1,3k rating og plutselig, og detter er serr, HVER eneste gang jeg skulle game kommer jeg på laget med en eller flere afk eller leavers og dårlige teamates som f.eks Ability Power Ashe som ikke en gang treffer med ulti. Gikk fra 1,2k til 870 på under to uker. Vet at det ikke er systemet som er fucked men det bare irriterer meg at jeg ALLTID kommer på noob-team... Og ikke kom å skyld på skillz for har + stats for det meste.
Vis hele sitatet...
Det er vel derfor det er greit å "kjenne" folk fra forumet som spiller. Jeg spiller omtrent aldri med andre enn kompiser. Og ja jeg er for så vidt enig i det du sier. Har møtt altfor mange elendige spillere både i normal games og ranked.
Sitat av Powlair Vis innlegg
Avinstalerer spillet snart å det er ikke kødd. Hadde 1,3k rating og plutselig, og detter er serr, HVER eneste gang jeg skulle game kommer jeg på laget med en eller flere afk eller leavers og dårlige teamates som f.eks Ability Power Ashe som ikke en gang treffer med ulti. Gikk fra 1,2k til 870 på under to uker. Vet at det ikke er systemet som er fucked men det bare irriterer meg at jeg ALLTID kommer på noob-team... Og ikke kom å skyld på skillz for har + stats for det meste.
Vis hele sitatet...
legg meg til da vett, vi er flere som gamer lol premade
nick: drita
Legg til Epledisco og Nab0n!
Sist endret av epledisco; 29. august 2010 kl. 17:12.
Kan også legge til :
Pettrus
legg til coyoteyeah :P spiller på skolen innimellom^^
legg meg til
nick: sadaros
har ikke spillt så mye i det siste
Nå skal jeg ta å legge til de fleste her på lista og så kan vi avtale En dag og et klokkeslett så tar vi en runde eller to! Legg til Powlair og så kan de første 4 som sier i fra om de vil være med si i fra så kan vi avtale tid og dag. Vil være på i hele dag på LoL så bare ta kontakt.
Sitat av Powlair Vis innlegg
Avinstalerer spillet snart å det er ikke kødd. Hadde 1,3k rating og plutselig, og detter er serr, HVER eneste gang jeg skulle game kommer jeg på laget med en eller flere afk eller leavers og dårlige teamates som f.eks Ability Power Ashe som ikke en gang treffer med ulti. Gikk fra 1,2k til 870 på under to uker. Vet at det ikke er systemet som er fucked men det bare irriterer meg at jeg ALLTID kommer på noob-team... Og ikke kom å skyld på skillz for har + stats for det meste.
Vis hele sitatet...
Aldri, spill solo que spill med venner. Det er mye bettur
Lyst til å spille et spill nesten som LoL, bare med mye bedre grafikk, prøver du Heroes of Newerth.

Koster vel en 150 kr, men det er helt soleklart verdt det!
Sitat av Powlair Vis innlegg
Avinstalerer spillet snart å det er ikke kødd. Hadde 1,3k rating og plutselig, og detter er serr, HVER eneste gang jeg skulle game kommer jeg på laget med en eller flere afk eller leavers og dårlige teamates som f.eks Ability Power Ashe som ikke en gang treffer med ulti. Gikk fra 1,2k til 870 på under to uker. Vet at det ikke er systemet som er fucked men det bare irriterer meg at jeg ALLTID kommer på noob-team... Og ikke kom å skyld på skillz for har + stats for det meste.
Vis hele sitatet...
Dette du mener eller? Hadde 2/3 feeders på laget, og dette var ranked solo 5v5. Dem hadde 24 kills når vi hadde 6. Heldigvis vant vi til slutt siden jeg fikk snudd om gamet og en som leava 5 min før vi vant -.-
Jeg spiller LoL Startet for fem dager siden, så er bare lvl 19, men tar spillet kjapt ettersom jeg har spilt mye DotA og HoN. Var veldig skeptisk først til spillet, og mente det var mye lettere enn HoN/DotA, men har endret syn drastisk. Spillet er mye mer sentrert rund team encounters og pushing, og så og si alt er counterable. Er elsk når jeg spiller mot teams med kun physical dmg, og stacker Sunfire Capes mens hele motstanderens lag gråter "omg nerf sunfire!!!".

Nicket mitt er Gorg0n
så over her at en kar skrev at folk i lol ikke whiner over noobs det er fordi at i lvl 1 spiller du mest mot folk rundt lvl 1 når jeg spiller med noobs ( som regel tyskere/franskmenn/polakker/russere ) så whiner jeg som en gal. Det som er bedre med lol der starter du med å spille med/mot noobs mens i hon starter du på 1500 rating og spiller derfor med og mot lav-medium skilla spillere

nick: LeperSlayer
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hobby-lingvist.
"Avinstalerer spillet snart å det er ikke kødd. Hadde 1,3k rating og plutselig, og detter er serr, HVER eneste gang jeg skulle game kommer jeg på laget med en eller flere afk eller leavers og dårlige teamates som f.eks Ability Power Ashe som ikke en gang treffer med ulti. Gikk fra 1,2k til 870 på under to uker. Vet at det ikke er systemet som er fucked men det bare irriterer meg at jeg ALLTID kommer på noob-team... Og ikke kom å skyld på skillz for har + stats for det meste."

Jepp, mest effektivt å spille med 2 kamerater.

Nick: Julian151337

Jax og Yi ftw
Sitat av illpriyanu Vis innlegg
Lyst til å spille et spill nesten som LoL, bare med mye bedre grafikk, prøver du Heroes of Newerth.

Koster vel en 150 kr, men det er helt soleklart verdt det!
Vis hele sitatet...
Veldig enig med deg, gameplayen er en del bedre mener hvertfall jeg.
Likte HoN mye bedre enn LoL, gameplayen er så mye bedre. Spillerne er mye høffeligere og mindre.. 13 år.
Noen som er med på en game idag? Har lyst å spille med norsker
Sitat av maling123 Vis innlegg
Spillerne er mye høffeligere og mindre.. 13 år.
Vis hele sitatet...
Det der har jeg vanskelig for å tro, selv om jeg ikke har spilt LoL selv. DotA/HoN-communityet er desidert blant de verste spill-communityene som eksisterer. Siden LoL er mer casual, så burde det utfra logikken være et bedre community der... men som sagt, jeg kan jo ta feil.
Hvorfor tror alle at LoL er så casual og ''mer for barn''!?

Jeg gikk fra HoN og til LoL etter at jeg prøvde LoL og dette var fordi at på HoN så kunne en person vinne nesten solo så lenge han hadde rett hero mens på LoL så spiller teamwork en stoor rolle og man må holde mer sammen.

Når det kommer til comunity så er ikke LoL sitt så veldig ''casual''. Man taper lett om bare 1 på laget ikke spiller serlig bra eller er afk (på HoN vant vi kamper hvor vi var 2-3 mot 5 uten problemer) og da består mesteparten av chatten av: F***ing noob!!!, Everyone plz report this player, Nobody loves you why do even live, You fail at life. osv. osv.

Så venligst spill en del LoL før dere uttaler dere om hvordan det er eller hvordan fanbasen er.
Sitat av Powlair Vis innlegg
Hvorfor tror alle at LoL er så casual og ''mer for barn''!?

Jeg gikk fra HoN og til LoL etter at jeg prøvde LoL og dette var fordi at på HoN så kunne en person vinne nesten solo så lenge han hadde rett hero mens på LoL så spiller teamwork en stoor rolle og man må holde mer sammen.

Når det kommer til comunity så er ikke LoL sitt så veldig ''casual''. Man taper lett om bare 1 på laget ikke spiller serlig bra eller er afk (på HoN vant vi kamper hvor vi var 2-3 mot 5 uten problemer) og da består mesteparten av chatten av: F***ing noob!!!, Everyone plz report this player, Nobody loves you why do even live, You fail at life. osv. osv.

Så venligst spill en del LoL før dere uttaler dere om hvordan det er eller hvordan fanbasen er.
Vis hele sitatet...
enig i alt du sier, lol er best
Sitat av Powlair Vis innlegg
Hvorfor tror alle at LoL er så casual og ''mer for barn''!?

Jeg gikk fra HoN og til LoL etter at jeg prøvde LoL og dette var fordi at på HoN så kunne en person vinne nesten solo så lenge han hadde rett hero mens på LoL så spiller teamwork en stoor rolle og man må holde mer sammen.

Når det kommer til comunity så er ikke LoL sitt så veldig ''casual''. Man taper lett om bare 1 på laget ikke spiller serlig bra eller er afk (på HoN vant vi kamper hvor vi var 2-3 mot 5 uten problemer) og da består mesteparten av chatten av: F***ing noob!!!, Everyone plz report this player, Nobody loves you why do even live, You fail at life. osv. osv.

Så venligst spill en del LoL før dere uttaler dere om hvordan det er eller hvordan fanbasen er.
Vis hele sitatet...
Vennligst spill en del HoN før du uttaler deg om hvordan det eller fanbasen er, du må ha vært ekstremt uheldig om du møtte på slike folk. Og da må det ha vært på et veldig lavt dyktighetsnivå, med tanke på at dere vant 2-3 mot 5. HoN er nærmest et perfekt balansert spill, og du har lite grunnlag for det du sier. Jeg har selv spilt LoL en del og kan si med et ganske solid grunnlag at fanbasen til HoN er mindre barnslig.
Sitat av Raggsokk81 Vis innlegg
Spiller en del sammen med min kone.
Du kan legge til Raggsokk og Kongle. Vi spiller mest 3v3
Vis hele sitatet...
Det er direkte trist. At dere spiller mest 3vs3 altså, ikke det at du og din kone spiller ilag.
Sitat av maling123 Vis innlegg
Vennligst spill en del HoN før du uttaler deg om hvordan det eller fanbasen er, du må ha vært ekstremt uheldig om du møtte på slike folk. Og da må det ha vært på et veldig lavt dyktighetsnivå, med tanke på at dere vant 2-3 mot 5. HoN er nærmest et perfekt balansert spill, og du har lite grunnlag for det du sier. Jeg har selv spilt LoL en del og kan si med et ganske solid grunnlag at fanbasen til HoN er mindre barnslig.
Vis hele sitatet...
Lite grunnlag!? Nei langt i fra. Var i betaen siden den begynte og hadde meget god rank så det var ikke noob level på gamene. Og jeg har aldri sagt at HoN sin fanbase er mer barnslig. Jeg referte til han som sa at LoL hadde en casual fanbase som ikke var særlig aggro og mer ''polite'' og sa at i LoL blir det mye raging hvis du ser hva jeg har skrevet.
▼ ... over en uke senere ... ▼
LoL FTW <3
Legg til KimUno og McLoviiiin
▼ ... over en måned senere ... ▼
Spiller LoL hver dag, elsker det spillet rett og slett.
Er lvl 16 atm og spiller Ryze / Akali.

ADD MEG: KENJICITO
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Starta med LoL i går, men add meg! alltids kult å ha noen norske å spille med..
add: SirDevin
Spiller som Master Yi
Sist endret av ttj; 10. desember 2010 kl. 13:34.
Startet med Hon mens det var i Beta, men oppdaga fort noe av det samme som Powlair :/
skriking, banning & whining fra kids som langt i fra var tørre bak øra enda..
Ikke langt i fra at man faktisk var heldig hvis men fant en kamp der folk klarte oppføre seg & ikke slenge sjid hver gang man tok en gank etc, så kan "Maling" få tro/mene så mye du vil at jeg har vært uheldig/spilt på "noob" nivå osv

Spilt LoL av/på i 3-4 mnd`er elns nuh, er rett over 400 wins
Spiller for det meste "Mundo" med tank`ish/crit build når det trengs, og "Morgana" når det trengs litt mer magic/no stuns
Add "Hiightime" hvis noen vil ta en kamp en dag

*Edit* Spiller btw nesten kun 5vs5, lei 3v3 :/
Ser også at noen har spurt om guider/builds til div heroes, Mobafire er en grei plass og finne det på ;>
Sist endret av Hightime; 10. desember 2010 kl. 13:58.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som vil være med å spille de nærmeste ukene?