Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 289771
"WE'RE SORRY - YOU DON'T MEET THE CRITERIA TO ENTER THIS SITE."

Vet ikke engang om jeg tastet inn riktig mail og passord da.. xD

Jeg kjøpte MOH Limited og da fikk jeg beskjed om at jeg fikk beta av BF3 når den kom ut.
Det er fordi du ikke er gammel nok. skriv du er født i 1992, men du må restarte nettlesern
Sitat av Kunitsyn Vis innlegg
"WE'RE SORRY - YOU DON'T MEET THE CRITERIA TO ENTER THIS SITE."

Vet ikke engang om jeg tastet inn riktig mail og passord da.. xD

Jeg kjøpte MOH Limited og da fikk jeg beskjed om at jeg fikk beta av BF3 når den kom ut.
Vis hele sitatet...
Ja, du får Beta om du kjøper MoH Limited, MEN, dette er ikkje beta, det er alpha.
Btw, ny update på Battlelog.
noen som kan fortelle meg hvordan jeg får customiza?
Sitat av Mr. D Vis innlegg
noen som kan fortelle meg hvordan jeg får customiza?
Vis hele sitatet...
.. "customiza" hva da?
Sist endret av JVMyhre; 27. juli 2011 kl. 21:09.
customize våpna, skjønner ikke en dritt. jeg kan bytte våpen da..,
Fikk alpha idag Blir nok gaming imorgen skal du se. Satser på at pcen klarer å kjøre det.
gamer dekk Battlefield 3 alpha nå? :O
Sitat av ballestank Vis innlegg
gamer dekk Battlefield 3 alpha nå? :O
Vis hele sitatet...
Oh yes , and it's awesome!
Hvordan har dere fått muligheten til å spille alpha?
les lengre bak i tråden, Shepard
flere som har problemer med å komme inn ? .. står bare "joining" i en evighet her.. prøvd en god del ganger.
(og ja, har prøvd restart av alle programmer som er relevante + restart av data + slått av firewall og antivirus)
Sitat av nimr0z Vis innlegg
flere som har problemer med å komme inn ? .. står bare "joining" i en evighet her.. prøvd en god del ganger.
(og ja, har prøvd restart av alle programmer som er relevante + restart av data + slått av firewall og antivirus)
Vis hele sitatet...
Eg har ikkje det problemet.
Uff, jeg skulle gitt mye for å prøve alpha...

Seriøst, nyt det.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg


System req er det ingen som kjenner til enda, så tviler meget på den du. Sys req som er ute nå er for alpha, og der er det mye som er redusert, både lys, texture og destruction er tunet ned. Er ingen som enda vet hvor mye dette spillet kommer til og kreve.



https://bf3alpha.battlefield.com/
Vis hele sitatet...
Det var jo system requirements i en film tidligere postet i denne tråden, minimal psosessor er dual core 2.00 ghz.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Det var jo system requirements i en film tidligere postet i denne tråden, minimal psosessor er dual core 2.00 ghz.
Vis hele sitatet...
..For alpha ja, men i alpha er mye grafikk satt ned. Lyset, ødeleggelser, lyden, og grafikken generelt er mye lavere her enn det kommer til og bli når det er ute for salg. Men ja, du trenger minst dual core 2.00 ghz for og kjøre alpha.
om man forhånd bestiller, får man våpen og noe baner, men hva med de banene som kommer senere? må man kjøpe dem??
Title of titles
bamsegutt's Avatar
Noen med alpha som har lyst til å gi oss PC specs og hvor godt/høye graphics de kjører spillet?
Jeg kunne trengt noen norske å spille med :/ legg til PatrickPanda, og la oss spille!
Sitat av pandapat Vis innlegg
Jeg kunne trengt noen norske å spille med :/ legg til PatrickPanda, og la oss spille!
Vis hele sitatet...
Added! Men grunnet STRÅLENDE vær så blir det prioritert båtfyll istedenfor spilling idag, men blir nok klistret foran skjermen i helgen.
Alpha stenges på mandag, så jeg sitter inne i fin været!
bamsegutt:
Som det ble sagt så er spillet ganske redusert nå, men jeg drar det på 1900x1080 og automatisk grafikk med min dritt pc

AMD Phenom quad core 2,81 GHz.
4GB ram
Nvidia geforce 9600GT0


Add meg! MartinHL
det 3d spotting systemet de har lagt til for å tilfredstille bad company ungene ødelegger opplevelsen for min del..
http://www.youtube.com/watch?v=7e_cLfMjsQk ta en titt på den korte videoen der.
Sitat av distilled Vis innlegg
det 3d spotting systemet de har lagt til for å tilfredstille bad company ungene ødelegger opplevelsen for min del..
http://www.youtube.com/watch?v=7e_cLfMjsQk ta en titt på den korte videoen der.
Vis hele sitatet...
Det der er jo bullshit, ikke bf3 -.-
Sitat av ballestank Vis innlegg
Det der er jo bullshit, ikke bf3 -.-
Vis hele sitatet...
Det er BF3 jo?
Det er desverre bf3 ja. Grafikken ser dårlig ut fordi personen ligger med trynet planta inne i en busk og skyter på folk takket være det nye spotting systemet som viser deg direkte hvor fiendene er og beveger seg på skjermen. Ikke på minimap som i bf2..
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Herregud!! Fikk akuratt Alpha!! Har MacBook Pro, noen som tror det kan være mulig å kjøre bf3 på parallel desktop?
Sitat av distilled Vis innlegg
det 3d spotting systemet de har lagt til for å tilfredstille bad company ungene ødelegger opplevelsen for min del..
http://www.youtube.com/watch?v=7e_cLfMjsQk ta en titt på den korte videoen der.
Vis hele sitatet...
Skjønner virkelig ingen at det der er en video for å vise hvor dumt det er med 3D spotting?

Det står etter videoen: Let DICE know that we dont want this feauture into Battlefield 3

EDIT: Stop trolling distilled.
Sist endret av Kejerith; 29. juli 2011 kl. 21:54.
3D-spotting går an å skru av på servere på BC2, så det er helt opp til serverne om de vil ha det på eller ikke. Regner med det blir likt på BF3.
3D spottinga kommer garantert til og være et valg du kan slå av på servere ja. Er helt idiotisk, men tviler på at DICE kommer til og fjærne det.
Har spilt alphaen i noen timer nå, å det er fantastisk! gleder meg sjukt til release.
sykt morro, de har masse nye ting (jeg har i hvertfall aldri sett det før) som eks om man blir tatt med kniv ser du kniven komme bakfra og kutte strupen din, og å supresse er faktisk mulig om du du blir skutt mot mens du er bak en vegg ell. blir skjærmen blurete som gjør det vanskelig for deg å gjøre motstand.
og laserpointerene blender deg.
De har fått mye kult med i spillet!!
Sitat av MartinHL Vis innlegg
Det er BF3 jo?
Vis hele sitatet...
Var litt ironi i det jeg skrev da.. Syns ikke et spill som BF3 skulle hatt med 3D-spotting.
Jeg sitter med:
Intel Core? i5 Quad Processor i5-760

Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB CL9

ATI radeon HD 4870X2 2 gig?

Tror det var Corsair 650W PSU

Gigabyte GA-P55A-UD3, P55, Socket-1156

Er det noe vits å oppgradere noe her for BF3? Mulig skjermkortet tenker jeg, ettersom CPU og Ramm var det siste jeg skifta
Sitat av distilled Vis innlegg
Det er desverre bf3 ja. Grafikken ser dårlig ut fordi personen ligger med trynet planta inne i en busk og skyter på folk takket være det nye spotting systemet som viser deg direkte hvor fiendene er og beveger seg på skjermen. Ikke på minimap som i bf2..
Vis hele sitatet...
Grafikken er dårlig fordi kvaliteten på traileren er dårlig. Tror nok den busken ser ganske epic ut in-game med høye grafikkinstillinger ; )
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Uff, funker ikke på Macen med Windows.. Må vel reise inn i morgen tidlig for å prøve det i noen timer... Noen som vet om det stenger på mandag amerikansk eller europeisk tid?
Sitat av Ullsokk1 Vis innlegg
Jeg sitter med:
Intel Core? i5 Quad Processor i5-760

Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB CL9

ATI radeon HD 4870X2 2 gig?

Tror det var Corsair 650W PSU

Gigabyte GA-P55A-UD3, P55, Socket-1156

Er det noe vits å oppgradere noe her for BF3? Mulig skjermkortet tenker jeg, ettersom CPU og Ramm var det siste jeg skifta
Vis hele sitatet...
Vil tro det går fint med dette du har.. Men for full grafikk, så ville eg vurdert et annet skjermkort muligens.

Sitat av ballestank Vis innlegg
Grafikken er dårlig fordi kvaliteten på traileren er dårlig. Tror nok den busken ser ganske epic ut in-game med høye grafikkinstillinger ; )
Vis hele sitatet...
Se den traileren her i HD:
http://www.youtube.com/watch?v=XhBjBy5OOFY

Her ser dere hvilket map vi får spille på i alpha, og hvordan grafikken er. Finns mange mange andre alpha gameplays på youtube også.
Sist endret av JVMyhre; 30. juli 2011 kl. 15:36.
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Jeg synes det Battlefield skiller seg fra CoD (Og andre) er at det har mye bedre lyd, våpen, tanks, eksplosjoner osv. Noen med Alpha som vet om det er bra bass i våpnene? Høres ikke t som det på Youtube, men tenkte lyden ikke var helt lik.
Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
Jeg synes det Battlefield skiller seg fra CoD (Og andre) er at det har mye bedre lyd, våpen, tanks, eksplosjoner osv. Noen med Alpha som vet om det er bra bass i våpnene? Høres ikke t som det på Youtube, men tenkte lyden ikke var helt lik.
Vis hele sitatet...
Lyden på våpnene er _veldig_ bra. Ikkje ekstremt mye bass, men litt. Det kommer ann på hvilket våpen du bruker. Det er ihvertfall veldig realistisk.

http://www.youtube.com/watch?v=85jBb...layer_embedded
Er battlelog.battlefield.com nede? Lasta nettopp ned BF3 gjennom origin, og blir forwarda til siden når jeg starter spillet. Kommer ikke inn though...
Sitat av KeithFlint Vis innlegg
Er battlelog.battlefield.com nede? Lasta nettopp ned BF3 gjennom origin, og blir forwarda til siden når jeg starter spillet. Kommer ikke inn though...
Vis hele sitatet...
Alphaen sluttet vel 13:00 idag. Så nå er det bare og vente på beta.
FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Sitat av KeithFlint Vis innlegg
FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Vis hele sitatet...
Er vel bare en måneds tid til betaen kommer ut da, det går fort!
Sitat av KeithFlint Vis innlegg
FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Vis hele sitatet...
Gå ut. Sola skinner. (Ikke akkurat nå,)
Sist endret av Xernox; 1. august 2011 kl. 22:53.
Sitat av coyote93 Vis innlegg
er jo den forskjellen at er flere innstillinger på pc da. og så har man consoll man kan ta opp. man kan veldig ofte modde litt. vanskelighets graden på pc er også vanligvis høyere siden en pc mus går fortere en f.eks en ps3 kontroll:P
Vis hele sitatet...
Jeg er så lei av å høre det her. Du spiller vel ikke med ps3-kontroll mot folk som spiller med mus? Alle spiller med mus, og ingen har konkurransefortrinn, dermed blir ikke vanskelighetsgraden merkbart høyere på PC...
Om gameplayen blir like bra som bfbc2 så takker jeg høyere makter..
Rank 50 på bc2, og elsker fortsatt det spillet selv om jeg er litt lei av det nå.
Om gameplayen blir like bra som bf2 så takker jeg høyere makter.. selv om det ser høyst tvilsomt ut for øyeblikket !
Sitat av vikke123 Vis innlegg
Jeg er så lei av å høre det her. Du spiller vel ikke med ps3-kontroll mot folk som spiller med mus? Alle spiller med mus, og ingen har konkurransefortrinn, dermed blir ikke vanskelighetsgraden merkbart høyere på PC...
Vis hele sitatet...
Vet ikke helt hva han mente, men den beste f.eks. BC2-spilleren på PC er mye bedre enn den beste på PS3.
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Vet ikke helt hva han mente, men den beste f.eks. BC2-spilleren på PC er mye bedre enn den beste på PS3.
Vis hele sitatet...
Er dette regnet utifra antall kills mot antall deaths? Eller hvordan er dette regnet ut? Fordi det fins egentlig ingen ordentlig måte å sammenligne to spillere på forskjellige platformer mener jeg. Man kan ikke vite hvem som er best utifra score eller andre lignende ting. Dette er helt uinteressant når man skal finne den beste spilleren. Men dette ble mye offtopic :P

Jeg gleder meg vilt til Battlefield 3 jeg også, og håper det blir mest mulig likt bf2. Ligner litt mye på bc2 foreløpig syns nå jeg, men nå har jeg jo ikke sett full grafikk og andre baner med fly og biler og sånt.
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Vet ikke helt hva han mente, men den beste f.eks. BC2-spilleren på PC er mye bedre enn den beste på PS3.
Vis hele sitatet...
Hvorfor er den beste PC spilleren bedre enn den beste PS3 spilleren?
Jeg ble rett og slett nysgjerrig, og lurer på om du har noe konkret å vise til...?
Ser ikke for meg at en PC spiller og PS3 spiller møtes på en felles konsoll og tar en match for å se hvem som er best. Han på pc vil være vandt til (bedre) med tastatur & mus, mens PS3 karen vil være bedre med en kontroll.

Men kan hende jeg tar feil! Det virker bare logisk...

Anyways GLEDER MEG
Sitat av Snuspus Vis innlegg
Hvorfor er den beste PC spilleren bedre enn den beste PS3 spilleren?
Jeg ble rett og slett nysgjerrig, og lurer på om du har noe konkret å vise til...?
Ser ikke for meg at en PC spiller og PS3 spiller møtes på en felles konsoll og tar en match for å se hvem som er best. Han på pc vil være vandt til (bedre) med tastatur & mus, mens PS3 karen vil være bedre med en kontroll.

Men kan hende jeg tar feil! Det virker bare logisk...

Anyways GLEDER MEG
Vis hele sitatet...
det som er logisk er at han som mestrer ps3 bra vil mestre pc og mus enda bedre da det er mye lettere å spille med mus og vil slå enhver pc spiller...