Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 575
Heisann!

Har lyst til å prøve DCUO, men har ikke lyst til å kjøpe det før jeg har prøvd det. Har googlet, og det går ann å skaffe en trial, fra en buddy f.eks. Noen som kan hjelpe meg her?
Sitat av KeithFlint Vis innlegg
Heisann!

Har lyst til å prøve DCUO, men har ikke lyst til å kjøpe det før jeg har prøvd det. Har googlet, og det går ann å skaffe en trial, fra en buddy f.eks. Noen som kan hjelpe meg her?
Vis hele sitatet...
Har hørt at spillet er helt dødt. Nesten ingen er online osv.
Sitat av Fusjon Vis innlegg
Har hørt at spillet er helt dødt. Nesten ingen er online osv.
Vis hele sitatet...
Seriøst? Håpte liksom at noen på freak spilte det, så jeg kunne få en trial :/
Sitat av Fusjon Vis innlegg
Har hørt at spillet er helt dødt. Nesten ingen er online osv.
Vis hele sitatet...
Kan ha noe med at bl.a DC Universe spillet & de som har lagd det ble hacket, og en god del kort info etc ble stjålet..God del spillere som forsvant etter det :/
Om dette skjedde kun på ps3, eller om de fikk tappet info fra pc brukere også er jeg litt usikker på, stund siden jeg leste artikkelen..

Prøvde ut spillet en liten mnd elns, forsåvidt et flott spill med masse quester/instances osv =)
Husker desverre ikke brukernavnet mitt eller PW siden det er ganske lenge siden jeg spilte det =(
Sist endret av Hightime; 5. juni 2011 kl. 18:58.
Du kan ikke prøve å retrieve og sende meg en trial?
Sitat av KeithFlint Vis innlegg
Du kan ikke prøve å retrieve og sende meg en trial?
Vis hele sitatet...
http://www.dcuniverseonline.com/buddykey/ kan du ikke få det her?
Prøvde der, lasta ned osv, men fikk bare muligheten til å kjøpe spillet. Fant ingen buddykey...
Sitat av KeithFlint Vis innlegg
Du kan ikke prøve å retrieve og sende meg en trial?
Vis hele sitatet...
Sku gjerne prøvd og hjelpe..Men når jeg verken vet brukernavn/PW eller kommer meg inn på den mailen som jeg 99 % brukte på DC Universe, blir det desverre litt vanskelig )=