Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1679
Heisann, jeg sitter og koser meg med FLstudio9, men beatsene som følger med orginalt gjør meg deppa.

Så jeg lurer på om det er noe sted jeg kan få tak i de skikkelig packsene?
Jeg kommer ikke til og betale for noen packs.

Hørte litt samples fra en Kanye pack og beatsene der var helt konge, så om noen vet om det gåt ann og laste de ned gratis hadde jeg blitt lykkelig
har du i det hele tatt PRØVD å søke på en eller annen torrentside, for eksempel piratbukta?
Trådstarter
Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
har du i det hele tatt PRØVD å søke på en eller annen torrentside, for eksempel piratbukta?
Vis hele sitatet...
ja, men jeg var så løk og skrev Fruit loop og da kom ingenting opp, men nå prøvde jeg FL studio og da kom det litt opp, så får se om jeg finner noe luddigt og laste ned
Når det kommer til produsering så har jeg et tips kjøp, stasjet heller! Nå går du i fra å laste ned musikk, til å produsere så fatter du hva allt maset fra plateindustienden er! Og om du laster ned så ender du opp med tracks som alle har/produserer. Finn din egen stil. Bruk kompresor o.l så tweek i vei.. copycats er det nok av!
Sist endret av tøffel; 21. februar 2010 kl. 03:00.
gå tilbake til bukta og søk etter Samples, eller google det. Ligger hundrevis av gratis pakker rundt omkring
Har selv holdt på med FL Studio en tid. Og kan anbefale dette:

Last ned en eller begge av disse plugins: Nexus og Vanguard.

Også laster du ned disse packsa med lyder:

- Vengeance Ultimate Bass
- Vengeance Essential House Volume 1 & 2
- Vengeance Essential Clubsounds 1,2 & 3