Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 678
Som kjent må du på de fleste DC hub`er ha en del å dele for å komme inn. Saken er at jeg sitter på en laptop, og ikke har så mye å dele (enda..) og har ikke kjempediger harddisk, så lurte på om det er noen enkel måte å lage fake share på DC++?

Vet at det er mange som ikke liker det, men skulle så gjerne lastet ned litt.
last ned en 1gb< linux distro og del den, vettu. Men kan ikke garantere at de ikke sparker deg etter å ha sjekka hva du deler...
Du har ikke diger nok harddisk til å dele, men plass til å laste ned på har du?
Sitat av rolvs
Vet at det er mange som ikke liker det, men skulle så gjerne lastet ned litt.
Vis hele sitatet...
Ikke bare liker dem det ikke. Det er (var i allefall det når jeg brukte DC++) en ban grunn fra de fleste huber.

Men som en alt har foreslått; del en Linux distro.
Sitat av rolvs
Som kjent må du på de fleste DC hub`er ha en del å dele for å komme inn. Saken er at jeg sitter på en laptop, og ikke har så mye å dele (enda..) og har ikke kjempediger harddisk, så lurte på om det er noen enkel måte å lage fake share på DC++?

Vet at det er mange som ikke liker det, men skulle så gjerne lastet ned litt.
Vis hele sitatet...
du kan dele C. det er mange som har gjort det.. og angret!! det er en del cambilder som har kommet ut på den måten.. haha